Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen muun aikuinen mies pelaa konsolia?

yli 25. vuotiaat
06.02.2018 |

?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me molemmat pelataan, ollaan lapseton pariskunta, melkein kolmekymppisiä. Enimmäkseen on käytössä XboxOne nykyään. Mies pelaa Witcher 3:sta läpi, ja mä seuraan :) Tykkään katsella. Viimeisin peli, jonka itse pelasin läpi (ja kolmekin kertaa) oli Dragon Age: Inquisition. Mass Effect Andromeda jäi molemmilta kesken.

Löytyy myös Xbox360 ja siihen kymmeniä pelejä. Ei vaan VOI luopua, kun sille on Mass Effect -trilogia, Gears of Warit, Halot, jne.

Mies pelaa joskus tietokoneellakin, mutta se on kytketty telkkariin, jotta mä voin seurata.

Pelaa mies myös NHL:ää ja jotain sotapelejä, joita en jaksa seurata. Niinä hetkinä teen sitten omia juttujani :D

Ai niin, on myös vintage kasibittinen Marioineen ja Duck Hunteineen :D

Vierailija
42/54 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pelaan pääasiassa minä ja pcllä, olohuoneen näytöllä. Konsolikin löytyy mutta sillä pelataan oikeastaan vain yksinoikeuspelejä.

Ihana mies kun ymmärtää harrastukseni ja järjestää sille aikaa. Yhdessä kohta 8 vuotta, naimisissa 3.

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan tietokoneella, lapset PS4:lla

Vierailija
44/54 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan aikuinen MIES EI PELAA jotain kakrujen konsolia.

Monikin aikuinen mies pelaa. Autopeleissä teinit saa jatkuvasti pataan. Joku tasohyppely missä oli ajokohta niin isiä huudettiin apuun. Oli se aikea vaikea, jouduin yrittämään kaksi kertaa että meni läpi. Jäbät oli yrittäneet sitä ties kuinka kauan.

Ei meilläkään juuri pelata konsolilla, vaan kunnollisella pelitietokoneella.

Konsolit nyt on aika leluja, pctä pystyy päivittämään koko ajan paremmaksi vaihtamalla osia.

Mun näytönohjain on vaihtunut tänä vuonna jo 2 kertaa.

N33

Vierailija
45/54 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/54 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pelaa koneella jotain jalkapallopeliä.

Minä pelaan konsolilla. Vapaapäivänä saatan pelata puolet päivästä. Suosittelen!

N24

Vierailija
47/54 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei pelata yhtään millään 😄 ollaan 24v ja 27v, ei omisteta mitään pelikonsoleita tai vastaavaa. TVtäkään ei oikeastaan katsella. Itse toki katson sarjat puhelimella tai ipadilla langattomilla kuulokkeilla samaan aikaan kun esim. siivoan, mies lähinnä on koneella tekemässä töitä (on yrittäjä). Jos katsoo puhelimesta jotain, niin yleensä tedxtalkia tai muuta vastaavaa. Aika jännä, ei vaan ehkä tykätä pelailla 😊

Tosi hyvä, olette parempia ihmisiä. :) Sarjatkin vain siivoamisen yhteydessä ja puhelimesta vähintään Tediä tai kenties neuroverkkoluentoja Courserasta. Vahingossakaan ei pyörähdä mikään kissavideo!

Vierailija
48/54 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+

Vierailija
49/54 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Pelaako aikuiset ihmiset jotain tietokonepelejä. Ei jeesus. Itse myin 13-vuotiaana C64 koneeni ja lopetin pelaamisen. Siitä on yli 30 vuotta enkä sen jälkeen aikaani moiseen ole hukannut. En olisi ikinä uskonut, että yli 20v pelaavat.

Vierailija
50/54 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa, että näin moni aikuinen nainen pelaa! Mitä pelaatte?

Itse pelaan eniten Overwatchia, voin tahkota sitä helposti koko päivän.

N26

Vierailija
51/54 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? Pelaako aikuiset ihmiset jotain tietokonepelejä. Ei jeesus. Itse myin 13-vuotiaana C64 koneeni ja lopetin pelaamisen. Siitä on yli 30 vuotta enkä sen jälkeen aikaani moiseen ole hukannut. En olisi ikinä uskonut, että yli 20v pelaavat.

Mä lopetin pelaamisen joskus lukioon mentäessä. Siihen asti olin ollut ihan himopelaaja. Pelaamisen lopettamisen jälkeen aloin ajattelemaan sitä turhana ajanhukkana ja lapsellisena touhuna. Nyt, reilut 10 vuotta myöhemmin, hommasin itselleni pöytäkoneen ja palasin rakkaan harrastukseni pariin. Pelaaminen toimii minulle parempana stressinlievityskeinona kuin leffat, sarjat, kirjat jne koskaan. Pelaaminen on niin intensiivistä, että siihen uppoutuu täysin. Pelaan lähinnä verkossa pelattavia moninpelejä, joihin kytkeytyy myös yhdessä tekemisen aspekti, kun samalla jutellaan chatissa. Aivan parasta ajanvietettä, suosittelen kaikille!

Vierailija
52/54 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan seikkailu-ja strategiapelejä sekä tietokoneella että pleikalla (ps4). Mies pelaa sota-ja urheilupelejä myös molemmilla laitteilla. Lapset pelaa myös, isommalla 12-v oma pc ja nuorempi 9-v pelaa pleikalla.

Ollaan aina pelattu, jo 80-luvulta lähtien. Pleikkari on ollut taloudessa 90-l lähtien. Ikä meillä lähempänä 50 kuin 40. Akateemisia humanisteja ollaan miehen kanssa.

Pelaaminen on kivaa, harrastetaan toki muutakin!

Vierailija
53/54 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei pelata yhtään millään 😄 ollaan 24v ja 27v, ei omisteta mitään pelikonsoleita tai vastaavaa. TVtäkään ei oikeastaan katsella. Itse toki katson sarjat puhelimella tai ipadilla langattomilla kuulokkeilla samaan aikaan kun esim. siivoan, mies lähinnä on koneella tekemässä töitä (on yrittäjä). Jos katsoo puhelimesta jotain, niin yleensä tedxtalkia tai muuta vastaavaa. Aika jännä, ei vaan ehkä tykätä pelailla 😊

Tosi hyvä, olette parempia ihmisiä. :) Sarjatkin vain siivoamisen yhteydessä ja puhelimesta vähintään Tediä tai kenties neuroverkkoluentoja Courserasta. Vahingossakaan ei pyörähdä mikään kissavideo!

En sanonut, että olemme parempia ihmisiä :) siivous oli eräs esimerkki vain. Mitä vikaa siinä on, jos joku haluaa tehdä jotain tuottavaa samaan aikaan, kun katsoo viihdettä? Meitä on erilaisia, nuorempana olin ihan liimaantunut näytön ääreen ja pelasin ihan koko ajan, nyt en enää ja se on mielestäny hyvä. Olen myös jättänyt somen ja tunnen oloni onnellisemmaksi kuin ennen. But that’s just how I feel. En haukkunut ketään edellisessä kommentissani, enkä hauku ketään nyt. Jokainen saa tehdä mitä itseä huvittaa. Luulen, että ku lapset ovat vanhempia, alkaa pelikonsoleita sun muita ilmestymään tänne ja alamme ehkä myös pelailemaan 🤷🏼‍♀️

Vierailija
54/54 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan