Vierailija

Ei kai Samin puheet mene kenellekään täysipäiselle läpi?

• ylös 18
  • alas 1

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ikinä haluaisi miestä, joka jättää vastasyntyneen lapsensa äidin, enkä usko että voisin koskaan arvostaa sellaista henkilöä. Eli siinä mielessä vähän pidän.

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Hyi, mitä kukaan näkee jotain tuollaisessa itseään täynä olevassa, vastuuttomassa muka-asiantuntijabloggarissa?

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Minusta hän on outo.

Jokainen saa toki olla sellainen kun haluaa, mutta huomasitteko siinä jaksossa jossa oli se juoksija nainen, ettei Minkkinen jaksanut paistinpannua pöydältä nostaa! Uskomatonta, ruokapöydässä käsi vapisi eikä meinannut saada pannua ylös pöydältä (norm. pannu jossa jotain liharuokaa)

Vierailija

Jotenkin tuntuu, että kun hän on keksinyt miten blogi saa julkisuutta -> klikkauksia -> mainostajat kiinnostuu -> rahavirta kasvaa, niin kirjottaa tahallaan niin että sorkkii muurahaispesää ja saa huomiota. Ei välttämättä ole lainkaan bloginsa kaltainen

En oo lukenut blogia enkä oikein tiedä tyypistä mitään, mutta itse tekisin juuri noin

Vierailija

Pidän Sami Minkkistä hassahtaneena. Myös niitä naisia. Blogia luin siihen asti, kunnes Sami jätti vaimonsa ja lapsensa. Sen jälkeen alkoi koko ukko ällöttämään.

Vierailija

En. Pidän heitä paljon hassahtaneina. Varmaan sitä "minä rakkaudellani muutan tuon rentun, hänestä tulee ihana, ja olemme onnellisia yhdessä ikuisesti" -tyyppiä. Sitten ihmetys ja katkeruus on suurta, kun mies tekee samoin kuin ennenkin. Sen jälkeen mies on paska, kun naisen epärealistiset odotukset eivät toteutuneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En. Pidän heitä paljon hassahtaneina. Varmaan sitä "minä rakkaudellani muutan tuon rentun, hänestä tulee ihana, ja olemme onnellisia yhdessä ikuisesti" -tyyppiä. Sitten ihmetys ja katkeruus on suurta, kun mies tekee samoin kuin ennenkin. Sen jälkeen mies on paska, kun naisen epärealistiset odotukset eivät toteutuneet.

Samaa olin tulossa kirjoittamaan, eli he ovat paljon hassahtaneita ja erittäin typeriä, mutta vakka kantensa valitsee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.