terapeutti kirjoitti valhetta lausuntoon
Nyt sitä ei voi enää oikoa, mutta oli kirjoittanut että olen erittäin motivoitunut opiskeluun.
Itse asiassa nyt on mennyt alaspäin kaikki.
En ole jaksanut suunnitella mitään.
Pari vuotta sitten vielä oli suunnitelmia.
Miksiköhän se kirjoitti noin?
Voi olla että jotkut asiat junnaa tämän takia.
Kela on tutkinut tätäkin lausuntoa.
Kommentit (9)
Lausunto terapian jatkumisesta. Nyt tätä lausuntoa on tutkittu myös muussa asiassa ja siitä saa kuvan että olen hyvässä voinnissa.
Jos on jokin kuntoutussuunnitelma vireillä ja hakemus sitä varten niin pitää tosiaan antaa kuva että on hyvät mahdollisuudet kuntoutua.
Mulle sano lääkäri, että jos ihminen on käynyt terapiassa, niin toista (3vuotta) ei hylätä. On liian suuri riski jos ihmisen terapia jää kesken.
Vierailija kirjoitti:
Jos on jokin kuntoutussuunnitelma vireillä ja hakemus sitä varten niin pitää tosiaan antaa kuva että on hyvät mahdollisuudet kuntoutua.
Kyllä, oikeassa hoidossa.
Nyt toinen asia meni pieleen kun Kelassa on käytetty kaikkia lausuntoja mutta toisaalta dissattu sitten muita.
Vierailija kirjoitti:
Maksatko itse terapiasi vai me rehelliset veronmaksajat?
Sekä että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksatko itse terapiasi vai me rehelliset veronmaksajat?
Sekä että.
Ei vain minulle mitään terapioita maksella, vaikka käyn ahkerasti töissä. Lopeta laiskaperse terapiassa käyminen, jos et voi maksaa kokokaan itse.
Syytä Kelaa älä minua.
Sinulla pitää olla motivaatiota opiskella, jotta esim. kuntoutuksen oheista terapiaa myönnetään. Jos motivaatiota ei ole niin terapialle ei ole tarvetta (nykyisessä muodossa).
Yritä löytää sitä motivaatiota, palaile parin vuoden takaisiin tunnelmiin siltä osin mikä silloin oli paremmin koska meni paremmin ja yritä luoda se fiilis ja motivaatio uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla pitää olla motivaatiota opiskella, jotta esim. kuntoutuksen oheista terapiaa myönnetään. Jos motivaatiota ei ole niin terapialle ei ole tarvetta (nykyisessä muodossa).
Yritä löytää sitä motivaatiota, palaile parin vuoden takaisiin tunnelmiin siltä osin mikä silloin oli paremmin koska meni paremmin ja yritä luoda se fiilis ja motivaatio uudelleen.
Kiitos.
Mikä lausunto?
Joskus kirjoitetaan soopaa siksi että hakemus menisi läpi... jos on terapialausunto niin et saa olla ”liian huonossa hapessa” ja terapian pitää tukea työkykyä tms