Vierailija

Nolottaa kun tein tikusta asiaa ja hän varmasti tajuaa sen... Piinallista odottaa vastausta. :/

• ylös 13
  • alas 2

Kommentit (18)

Vierailija

Minä lähetin eilen viestin ihastukselleni. Viestittelemme aina välillä, vaikka nyt oli ollut pari viikkoa taukoa. Hän vastasi kirjoittavansa loppuviikosta, kun on aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sain viestisi :D

Oliko nolo? :D Anna joku merkki jos ihastus on molemminpuolista. ;)

Vierailija

Mäkin laitoin sähköpostiviestin, en saanut siihen koskaan vastausta vaikka ihan varmasti sen sai.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten pelottavaa, tää viesti on lähetetty just samaan aikaan kun se vastasi mulle. :D
En tienny että mun ihastuskin on av-mamma. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mäkin laitoin sähköpostiviestin, en saanut siihen koskaan vastausta vaikka ihan varmasti sen sai.

Höh, aika tylyä. :( Tunsitteko ennestään?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten pelottavaa, tää viesti on lähetetty just samaan aikaan kun se vastasi mulle. :D

Älä huoli, höpsöttelin vaan :p

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikä.. kuinka vanha olitkaan, 14?

Henkinen ikäni on n. 10 v. Hullaantuminen on tuhonnut aivoni.

Ap

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, höpsöttelin vaan :p

No höh. :D

Ärsyttää kun hän ei vastaa mitään vaikka on nähnyt vastaukseni...

Ap

Vierailija

Mä tein saman muutama viikko sitten, eikä hän ole vastannut yhtään mitään.
Liekö edes viestiä lukenut, mutta hiukan hävettää...

Ja harmittaa. Sitä kerrankin kun ottaa rohkean askeleen tousta kohti, niin tuleekin srinä vastaan. Noh. Ainakin yritin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä tein saman muutama viikko sitten, eikä hän ole vastannut yhtään mitään.
Liekö edes viestiä lukenut, mutta hiukan hävettää...

Ja harmittaa. Sitä kerrankin kun ottaa rohkean askeleen tousta kohti, niin tuleekin srinä vastaan. Noh. Ainakin yritin

Pisteet yrityksestä! Löydät vielä jonkun joka osaa arvostaa aloitteitasi.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viestiin vastaamisen reaktioaika on suoraan verrannollinen ihastumisen asteeseen...
Niin, jos ei vastaa pitkään aikaan. Se tarkoittaa vain, että ei halua tulla leimatuksi henkilönä, joka on heti innokkaana vastaamassa samalla sekunnilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestiin vastaamisen reaktioaika on suoraan verrannollinen ihastumisen asteeseen...
Niin, jos ei vastaa pitkään aikaan. Se tarkoittaa vain, että ei halua tulla leimatuksi henkilönä, joka on heti innokkaana vastaamassa samalla sekunnilla.

Itse en malta odottaa kovin montaa minuuttia... Mutta ehkä on toivoa, että hän ei vaan halua vaikuttaa liian innokkaalta. :)

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei todellakaan ole. Minä kuumenen ylikierroksille ihastuksen laittamasta viestistä ja alan yliajatella jokaista välimerkkiä ja sanamuotoa. Joskus on oikeasti mentävä lenkille rauhoittumaan ja pohtimaan läpi kaikki mahdolliset vastausvaihtoehdot ja niiden sävyt ja implikaatiot ennen kuin pystyn vastaamaan.

Joo, olen aikuinen ja vielä kliinisesti tältä osin ihan normaali.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä lähetin eilen viestin ihastukselleni. Viestittelemme aina välillä, vaikka nyt oli ollut pari viikkoa taukoa. Hän vastasi kirjoittavansa loppuviikosta, kun on aikaa.

Hän ei ole sinuun ihastunut. Jos olisi, kiire ei haittaisi. Vastaisi vaikka pöntöltä, jos ei muuten ehtisi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.