Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aikuinen mies ja nostan 35 kg penkistä, tämä 10v poika videollakin nostaa enemmän - masentaa :(

Vierailija
06.02.2018 |

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias normaalipainoinen mies ja nostan penkistä 47,5 kg x 10 x 3. Yhden toiston maksimini on 60 kg. Olen käynyt salilla reilut 6 vuotta 2-3 kertaa viikossa.

Ei edes harmita. Kaikkia ei vain ole tehty voimakkaiksi. Olen pienestä asti ollut enemmän lukutyyppi kuin urheilija.

Ei ole kaikkia tehty voimakkaiksi ja liekö sille voimalle tarvettakaan.

Mutta on sulla kyllä treeni perseestä, jos noin vähän nostat

Vierailija
22/45 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kait jokainen alle eläkeikäinen mies nostaa alle vuoden treenillä 100 kiloa penkistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatteko miehet yhtään punnerrusta jos nousee noin vähän?

Kyllä mä jaksan tehdä 7 etunojapunnerrusta putkeen niin, että kädet on ala-asennossa 90 asteen kulmassa ja kädet leveällä. Oma paino on sellaiset 57,5 kg.

AP

Oot ap ihan niinkuin minä 3 vuotta sitten. Nykyään penkistä nousee jo enemmän mutta elopainoakin on jo lähemmän 80kg. Olo tuntuu paljon paremmalta lähinnä tukilihasten huomattavasti paremman kunnon takia. Nykyään tosin joutuu tarkkailemaan vähän mitä syö ettei liho =(.

Vierailija
24/45 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kait jokainen alle eläkeikäinen mies nostaa alle vuoden treenillä 100 kiloa penkistä?

En ainakaan minä. 

Vierailija
25/45 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias normaalipainoinen mies ja nostan penkistä 47,5 kg x 10 x 3. Yhden toiston maksimini on 60 kg. Olen käynyt salilla reilut 6 vuotta 2-3 kertaa viikossa.

Ei edes harmita. Kaikkia ei vain ole tehty voimakkaiksi. Olen pienestä asti ollut enemmän lukutyyppi kuin urheilija.

Ei ole kaikkia tehty voimakkaiksi ja liekö sille voimalle tarvettakaan.

Mutta on sulla kyllä treeni perseestä, jos noin vähän nostat

No - ellei ole fysiologisesti ihan mahdotonta että kuuden vuoden ok-tasoisen treenin jälkeen mies nostaa penkistä vain 60 kg, niin nimenomaan et pysty sanomaan, onko treenini perseestä vai ei. Tyypillistä kuntosalipuhetta.

t. sama 32-vuotias lukutyyppi

Vierailija
26/45 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, luvulla ei ole yhtään mitään merkitystä.

Tärkeää on, että liikut säännöllisesti.

N

Vierailija
27/45 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

85kg nousee penkistä aina kun nousen seisomaan. Onnistuu myös tuolilta ja sängystä noustessa. 💪

Vierailija
28/45 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeniä takana(kotona) 9kk ja penkki 4x8 60 kilolla. Ykkösmaksimia en ole edes koittanut. Teen toki paljon muutakin. Salilla tulokset olis tossa ajassa varmaan ihan erit. Mut hyvä olo saavutettu ja se pääasia, lähtötaso oli käytännössä nolla ilman mitään liikuntahistoriaa.

Vierailija
29/45 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan aina kun voimannoston suomenmestari, naispuolinen kaverini jutteli, että jätkät häipyy kun hän tulee salille. Harjoittelikin sarjoja jollain 60 kilon painoilla.

No ei varmaan lähde. Valtaosa minun salilla tekee samoilla painoilla ja me kauemmin nostaneet +120kg sarjoja.

Ajat oli toiset 30v sitten.

Vierailija
30/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 10v tyttö joka asuu Raisiossa ja oon nostanut  80 kiloo penkistä :) en huijaa :) 

Vierailija
31/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kysytään, paljonko nousee penkistä. Vaikka käyn itse salilla, oon tosi huono penkissä, oma poika nostaa enemmän. Sen sijaan jalkaprässit sun muut, niissä voidaan laittaa koko pinkka. Ja myös rintalaitteet muut menee ok. Penkki ei vaan tunnu hyvältä.

Vierailija
32/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M49 ja ihan äskettäin painojen nostelun aloittanut. Olen koko elämäni käytännössä istunut koneella niin työn kuin harrastusten puolesta ja kunto on sen mukainen.

Nolotti, kun jouduin tyytymään alussa 50 kg painoihin penkkisarjoissa, koska ajatuksena oli että "kyllähän nyt joka jätkä sen sata kiloa nostaa!" No, näiden viestien jälkeen ei nolota enää niin paljon, joten kiitos siitä.

Vierailija
33/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100kg+ penkistä ja 3000m+ cooper ei se oo mies eikä mikään joka ei tuohon pysty. voimaa ja aerobista kuntoa pitää olla.Huvittaa nämä salimaket mitkä nostaa tosi kovia määriä rautaa mutta puuskuttavat kun kävelevät portaissa pari kerrosväliä.

Vierailija
34/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, viimeksi leikit blondi-insinöörinä. Sitä ennen diplomi-inssinä. Nyt olet penkkipunnertaja.  Näemme (jotka osaavat) sinun ip- ja imei- osoitteesi. On tyhmää pitää tietoturvaa selällään.

Vierailija
35/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100kg+ penkistä ja 3000m+ cooper ei se oo mies eikä mikään joka ei tuohon pysty. voimaa ja aerobista kuntoa pitää olla.Huvittaa nämä salimaket mitkä nostaa tosi kovia määriä rautaa mutta puuskuttavat kun kävelevät portaissa pari kerrosväliä.

En pysty tuohon, lähellekään (olen jo reilusti keski-iän huonommalla puolella), mutta olen samaa mieltä periaatteessa. Sopivasti voimaa ja kuntoa on paljon parempi yhdistelmä kuin hulluna voimaa mutta surkea kunto. Sodassakin jäntevät pienet miehet ovat paljon hyödyllisempiä kuin salilla rakennetut isot kaapit.

Vierailija
36/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen M49 ja ihan äskettäin painojen nostelun aloittanut. Olen koko elämäni käytännössä istunut koneella niin työn kuin harrastusten puolesta ja kunto on sen mukainen.

Nolotti, kun jouduin tyytymään alussa 50 kg painoihin penkkisarjoissa, koska ajatuksena oli että "kyllähän nyt joka jätkä sen sata kiloa nostaa!" No, näiden viestien jälkeen ei nolota enää niin paljon, joten kiitos siitä.

Olen käynyt salilla yli 10 vuotta enkä vieläkään nosta sataa kiloa. Alussa sain tehtyä sarjoja vain tyhjällä tangolla ja 50 kg penkkisarjoihinkin meni yli vuosi.

Vierailija
37/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, viimeksi leikit blondi-insinöörinä. Sitä ennen diplomi-inssinä. Nyt olet penkkipunnertaja.  Näemme (jotka osaavat) sinun ip- ja imei- osoitteesi. On tyhmää pitää tietoturvaa selällään.

Aloitus vuodelta 2018. 

sä et osaa muuta kuin jauhaa paskaa ja sitäkin huonosti. 

Vierailija
38/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse samanikäinen, normaalipainoinen ja käynyt parisen vuotta. Nostan 110kg x 10 x 3, alkoakin käytän reippaasti viikottain. Ja minäkin olen ollut lukutyyppi sekä matemaattisesti lahjakas. Maksimeista en tiedä kun ei sellaset kiinnosta, rikkoo vaan paikat.

Vierailija
39/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vauvapalstan mamna, jaksan nostaa hyvin siiderilasillisen 203 sarjoissa.

Vierailija
40/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisia kiinnostaa, paljonko mies nostaa pankista.