Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aikuinen mies ja nostan 35 kg penkistä, tämä 10v poika videollakin nostaa enemmän - masentaa :(

Vierailija
06.02.2018 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista ettei sulla ole miljardiomaisuutta? Eihän sellasta naista ole olemassakaan joka ei sellasta summaa saa kasaan . 

Vierailija
42/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän nyt naisenakin tekee sarjaa jo 35 kilolla ihan muutaman kuukauden treenillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä en ole koskaan nostanu penkistä kuin nippa nappa oman painoni eli noin 70kg. Mutta toisaalta valutalkoissa, vaelluksilla, lumenkolauksessa tai missä tahansa pitkäkestoisessa rasituksessa kaikki vahvemmat kaverini, jotka nostivat penkistä 150kg, hyytyivät paljon minua aiemmin.

Sama omien piikieni ja vävyjeni kanssa. Penkistä nousee reilusti yli 100 kg, mutta kun lähdetään rankametsään, niin kaikki hyytyvät aiemmin kuin minä liki 70 vuotiaana ukkona.

Vierailija
44/45 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mä oon 10 vuotias mä nostan reppu selässä mun iso veljeä joka painaa 47 kg se on totuus ite. Mä 34kg

Vierailija
45/45 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllähän nyt naisenakin tekee sarjaa jo 35 kilolla ihan muutaman kuukauden treenillä.

No ei läheskään kaikki naiset tee. Naisilla on usein aika heikot rintalihakset. Ota tuosta kadulta joku treenaamattoman näköinen nainen ja lyö sille 35kg tanko eteen, ei varmasti sillä saa tehtyä penkkiä. Se on naiselle jo ihan ok suoritus (tällä kilomäärällä tehdään mm. poliisikoulun pääsykokeessa kuntotestissä).