Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä bussimatkustaja! Voisitko ystävällisesti

Vierailija
06.02.2018 |

vaihtaa istumaan muualle kun bussista vapautuu vierekkäisiä paikkoja? On todella epämukavaa istua ikkunapaikalla kun vieressä istuva tuuppii kyynärpäillään ja lyttää ikkunaa vasten! Ymmärrän että täydessä bussissa ei muuta voi, mutta jos näkösällä on tuplapaikka vapaana niin voisitko ystävällisesti siirtyä sinne?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussimatkustaja - voitko olla käyttämättä voimakkaita hajuvesiä ja deodorantteja. Ne pilaavat monen matkustajan ilman.

Vierailija
22/32 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä vaihda paikkaa vaikka avautuisi jossain kahden paikan vapaa slotti. Kai ajattelen että se toinen ihmettelee että mikäs minun vieressäni istuessa oli vikana. Istun siinä loppuun asti mihin olen alunperin istunut. Paitsi jos viereen istuu kusenhajuinen spurgu.

Noh mitäs sanot tälle Kusen Häkkiselle suurelle kun olet jumissa ikkuna paikalla ?

Eiköhän Häkkinen matkusta yksityisautolla..? Kusen Häkkinen Suuri on tärkeä henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät laiskat paskat valittaa bussimatkustamisesta. Ostakaa idiootit auto niin ei tarvitse sietää muita ihmisiä ympärillään. Niin minä tein.

Vierailija
24/32 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina huvita, sori. Voit pyytää mua siirtymään jos susta siltä tuntuu, tai voit pyytää että päästän sinut pois ja mennä itse muualle istumaan. Olen kokeillut molempia lähestymistapoja ja suosittelen etenkin jälkimmäistä lämpimästi. 

Vierailija
25/32 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi.

Vierailija
26/32 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi litistäjät on niin ärsyttäviä. Onko pakko räveltää sitä kännykkää kyynärpäät sivuilla ja tökkiä samalla vieressä istujaa. Ne kyynärpäät voi pitää myös omalla puolellaan.

Vierailija
27/32 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siirryn, ikkunan vieressä istujaa alkaa ahdistaa, että mikä hänessä on vikana, kun hänen vierestään täytyy heti ampaista pois.

:D Tämän takia en itse siirry. Joskus katselen kaihoten vapautunutta penkkiparia, mutten voi jättää vieressäni istuvaa ihmettelemään, mikä hänessä on vikana... Omassa mielessänikin kävisi tuo, jos joku ampaisisi vierestäni heti, kun se on mahdollista, vaikka en jäisikään sitä pitemmäksi aikaa pohtimaan.

Vierailija
28/32 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en voi. Seuraavalta pysäkiltä voi tulla kyytiin vaikka äiti ekaluokkalaisen kanssa tai pariskunta tai ystävykset, jotka haluavat istua vierekkäin. Kaksi yksin matkustavaa ihmistä voi siis hyvin "kärsiä" toistensa läheisyydestä vielä muutaman minuutin.

Jätätkö myös ostamasta mieleisesi tuotteen kaupasta koska joku seuraava asiakas voi haluta sitä enemmän kuin sinä?

Vierailija
29/32 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala kesken matkan hyppiä paikalta toiselle, mutta jos ap kauniisti pyytää niin teen tilaa että hän voi itse häipyä haluamalleen paikalle.

Vierailija
30/32 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että sinä siirryt, aloittaja. 

Niin minä teen, koska en halua istua kenenkään vieressä.

Vierailija
31/32 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn yleensä vapautuneelle paikalle paitsi jos olen melko pian itsekin jäämässä pois bussista.

Vierailija
32/32 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa vieressäni istuva vanhempi nainen (ei iäkäs) halusi jäädä pois, koska kääntyi, nousin ja aion itsekin jäädä. Tila oli ahdas, edessä +sivulla ihminen, en päässyt mihinkään. Nainen tuuppasi laukulla takamukseen lopettamatta. Sanoin kuuluvalla äänellä että anteeksi nyt, täytyy odottaa vähän aikaa. Teinien silmät takana pyöristyivät ihmetyksestä.