Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sinkku ja yksiöni vuokra on 1200 e kk

Vierailija
06.02.2018 |

Te jotka asutte puoli-ilmaiseksi ja vielä joku jakaa asumiskustannukset, ette tiedä elämän rankkuudesta MITÄÄN!

49 neliötä Helsingissä. Vessassa viemäriputki katossa on halki ja siitä on tihkunut lietettä. Katon rappaus halkeilee joka huoneessa. Keittiössä on pakko käyttää kallista vedensuodatinta sillä vesi maistuu muuten raudalle. Kylppärissä suhkukaapin ovet kaatuvat päälle. Kaikki pistorasiat heiluvat kun niihin panee töpselin. Seiniin ei voi kiinnittää mitään koska se on höttöä. Kaappitilaa ei ole. Nukun alkovissa, jonka tapeteissa luultavasti on jotain kemikaalia sillä herään aina silmät kirvellen.

Ja tämä on NORMAALI asunto sinkulle Helsingissä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Keskuspuiston reunoille EI SAA rakentaa koska joku ukko käy siellä talvisin hiihtämässä...

Vierailija
2/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi Stadissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä Iisalamella vaan tommoista.

Vierailija
4/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kaksioon, vuora yleensä siinä 600-700 euron luokkaa ja kysyntää on vähemmän kuin yksiöillä. Kaksio on helpompi saada kuin yksiö, samalla saat lisää elintilaa.

Vierailija
5/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi kumppani niin ei tarvitse asua sinkku luukussa

Vierailija
6/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Keskuspuiston reunoille EI SAA rakentaa koska joku ukko käy siellä talvisin hiihtämässä...

Koko Helsinki voitaisiin asettaa rakennus ja korjaus kieltoon.

Vierailija
7/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile saada asunto Genevestä niin tiedät mikä on rankkaa. Tuolla hinnalla saa soluhuoneen.

Vierailija
8/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genevessä on jo vissiin se laki että minimipalkka on 3500 e kk.

Vierailija
9/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta kaksioon, vuora yleensä siinä 600-700 euron luokkaa ja kysyntää on vähemmän kuin yksiöillä. Kaksio on helpompi saada kuin yksiö, samalla saat lisää elintilaa.

Ei muuten pidä paikkaansa. Vain halvoilla yksilöillä on kova kysyntä. Kun mennään 800 euron yli kaksioita haluavat pariskunnat joilla on aina enemmän varaa.

Vierailija
10/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on geneveläisen keskipalkka?

Vierailija
11/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo kyllä kallis jopa Helsingissä. Halvemmallakin löytyy jos jaksaa etsiä.

Vierailija
12/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Genevessä on jo vissiin se laki että minimipalkka on 3500 e kk.

Jep mutta Suomessa idioottimaista maksaa noin paljon yksiöstä. Tuolla 1200€ kuussa lyhentää Suomessa jo asuntolainaa, Helsingissäkin.

Vierailija
13/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee asialle jotain. Muuta pois! Niin minä tein, ostin omakotitalon Vihdistä, ja asumiskulut ja lainanlyhennys tekee saman summan kun sun vuokra. 

Vierailija
14/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ota heti yhteys vuokraisäntääsi. Jollei tuolla maksamallasi vuokralla saa edes kelvollisia asuinoloja,

tee ilmoitus rakennusvalvontaan tms. Tuohon on jo rikollista toimintaa. Prkl!

Hae tosiaankin asuntoa jostain muualta. Ei paskasta tarvitse maksaa.

Vierailija
15/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sinkku myös Helsingistä, ja kaksio 41m2 1300€, mutta täysin Oma valintani asua näin. 2 km keskustasta 2017 rakennettu talo, Ei sisäilmaongelmia eikä mitään muutakaan, kiitollinen saa olla. (Kokemuksia meinaan vakavasta homeoirehdinnastakin 4 vuoden ajalta, joten terveestä asunnosta olen valmis maksamaan). :)

Vierailija
16/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin huonokuntoinen ja Vesalassa? Olen pudonnut kärryiltä. Onneksi löysin 10 vuotta sitten Ogelista 600e saunallisen kaksion. Siis nyt 600 +vesimaksu. Tämän pystyy yhden tuloilla maksamaan.

Vierailija
18/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo on jo hkin hinnoiksi kallista, ei yksiöstä noin paljoa maksaa tarvitse. Vai etkö suostu asumaan muulla sijainnilla? Itse asun e-haagassa yksiössä ja vuokra 700.

Vierailija
19/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja kaksioni vuokra on 620 e/kk. Mielestäni hirveä hinta, mutta minkäs teet kun haluan asua uudessa ja siistissä asunnossa keskustassa.

Vierailija
20/31 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku ja kaksioni vuokra on 620 e/kk. Mielestäni hirveä hinta, mutta minkäs teet kun haluan asua uudessa ja siistissä asunnossa keskustassa.

Jos tuo on Helsingissä, se on puoli-ilmainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi