Hirveän ihastunut mieheen harrastusryhmässä!
Vinkkejä miten kannattaa edetä? En pysty ajattelemaan muuta kuin häntä... Näemme noin pari kertaa viikossa. Harrastus on vielä sellainen että on fyysistä kontaktia.
Kommentit (27)
Kerro että vulvasi on kuin tulessa ja tarvitsee miehistä kosketusta ;)
Vierailija kirjoitti:
Onpas tänne kirjoitettu hyviä ideoita. Toivottavasti ap luki ne. Ap, luitko? Kerrankin täällä oikeasti neuvotiin toista, eikä ollut pelkää veetuilua.
Onnea ap:lle tuohon suureen ihastuksenlähestymismissioonsa!
Kyllä luin! Ja aioin testata jotain niistä käytännössä lähiaikoina. :)
Kiitos, onnea tarvitaan aina! Saatte kuulla sitten onnistumistarinan tai pettymysvuodatuksen.
Ap
Älä tee MITÄÄN ! Koska yleensähän miehet eivät ota vakavasti ( tai siis arvosta) naista joka tekee aloitteen, tai on helppo tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se sama mies, joka lähetti kuvan miehuudestaan toiselle häneen ihastuneelle? On siis edelleen vapaa.
Toivottavasti ei. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä tee MITÄÄN ! Koska yleensähän miehet eivät ota vakavasti ( tai siis arvosta) naista joka tekee aloitteen, tai on helppo tapaus.
Onko näin? No sellainen mies ei taida sopia minulle. Ei niitä miesten aloitteita jaksa loputtomiin odotella. :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä harrastus ja onko mies vapaa?
Ollaan molemmat vapaita, en saalista varattuja (niitä vain ihaillaan kaukaa).
Urheiluharrastus, en kerro tarkemmin. :P
Ap
Hei! En loukkaantunut vastauksestasi, alkoi vaan naurattaa koska tiedän itsekin käyttäytyväni kuin pahainen teini. :) Tämä ihastus tuli jotenkin ihan puskista ja hullulla voimakkuudella, en tajua itsekään mikä minuun on mennyt. Ihan sekopäämeininkiä. Ja siksi haluankin säästää kaverini loputtomalta ihastuksesta jauhamiselta ja häiriköin mieluummin teitä, rakkaat av-palstailijat! :) Olen vaikuttunut siitä, miten hyvin olette paneutuneet neuvomaan minua. Kiitos! On tullut todella hyviä ohjeita ja kommentteja.
Ap