Vierailija

Itellä kylpytakki 12v. Yhtäkkiä havahduin miettimään miten vanha toi on, sain sen joskus teini-iässä joululahjaksi.
Kuinka vanhoja vaatteita teidän kaapeista löytyy?

• ylös 3
  • alas 0

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

samoin, kylpytakki vuodelta 1985. Oli silloin kallis, 250 markkaa, opintolainalla ostettu Stockmannilta. Edelleen käytössä lähes joka päivä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itellä kylpytakki 12v. Yhtäkkiä havahduin miettimään miten vanha toi on, sain sen joskus teini-iässä joululahjaksi.
Kuinka vanhoja vaatteita teidän kaapeista löytyy?

Minulla on juuri päällä villatakki vuodelta 1984.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla on n.40 vuotta vanha turkki, ei-aito.
Tosi ihana, nilkkapituinen...äidiltä sain

Vierailija

Mulla on useitakin vaatteita. Esim välikausitakki, jota pidän sateella ja räntäkelillä. Varmaan 20v vanha, en muista. Takki on ihan hyvä ja ajaton. On myös äidin kotelomekko 60-luvulta, ihan magee. Ei tosin arkikäytössä. Muitakin on, en jaksa listata.

Vierailija

Minkälaiset ihmiset pitää kylpytakkia?!?!

Suihkun jälkeen puetaan puhtaat vaatteet ja menoksi!

• ylös 4
  • alas 25
Vierailija

Urheilukäytössä on verkkarit varmaan 15 vuoden takaa. Ihmisten ilmoilla pidettäviä on mm. Seppälän neule, joka taitaa olla jotain 13 vuotta vanha.

Vierailija

Hame jonka ostin kun olin 34v. Nyt olen 58v ja käytän sitä edelleenkin:) Jakun olen hukannut jo vuosia sitten

Mikähän olisi seuraava?? Yli 10v vanhoja vaatteita on kaappi täynnä ja jatkuvassa käytössä. Ei mulla vaatteet kulu ja hyvin kun huoltaa niin kestäähän ne.

Vierailija

Kylpytakki n. 20v vanha, keittiöesiliina on isomummun vanha 30-luvulta, talvikengät on 50-luvun nahkaiset saapikkaat...

Nää arkisin käytössä 😊

Vierailija

Laskettelupuvun housut vuodelta - 93! (25v!!😄) Ei niillä enää kovilla pakkasilla tarkene, mutta ihan hyvät ovat vielä leudoilla keleillä kotipihassa. Takkikin on tallessa, mutta kun on sen aikaista mitoitusta, niin on aika teltta. Raskaana ollessa sitä olen pitänyt kahden talvivauvan kanssa.

Yli 5v vanhoja sisävaatteita mulla on paljonkin viikottaisessa käytössä. Just heitin jotain henkkamaukan perustrikoopaitoja pois, kun niistä oli kainalot puhki. Ne oli ostettu n. 12-13v sitten. Nykyiset tuskin enää samaa kestäisi.

Vierailija

Varmaan aliupseerikoulun verkkarit vuodelta -98 :D Takista hajosi vetskari mutta housut menee vielä..:D

Vierailija

Seppälästä ostettu tunika, joka on vielä tosi hyvän näköinen. Ostin sen alkuraskaudessa esikoista odottaessani, esikoinen täyttää tänä keväänä 25 v.

Kellarissa on sitten äidin kutomia villapaitoja, jotka on vielä ihan hyviä, mutta joita ei ole tullut käytettyä eikä niitä raaski poiskaan heittää. Ne on kudottu mulle 70-luvun lopulla :o

Vierailija

Uggit vuodelta 2012. Vieläkin kuin uudet, en halua käyttää (vaaleat kun ovat) millään loskapaskakeleillä.

Vierailija

Varmaan jotkut yksittäiset ala-asteaikaiset villasukat, jotka mahtuvat vieläkäin jalkaa. Eli ne vasta vanhat ovat (lähemmäs 30 vuotta). Mutta heitin just vuoden lopulla yhdet persiistä rikki olevat pyjamanhousut pois, ne olivat varmaan 15 vuotta vanhat. Ostin tilalle uudet.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.