Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hypetys Niinistön lapsesta menee överiksi

Vierailija
05.02.2018 |

Rajansa kaikella. Myös sillä miten media hypettää Niinistön ja Haukion vauvaa. Ihan kuin tämä poika olisi joku pyhimys. En ymmärrä tälläistä sekoilua.

Itselläni ei ole lapsia ja vauvoja vastaan yhtään mitään, mutta kun mietitään esim. Niinistön ikää, niin kyllä kohta 70v. mies on auttamattomasti liian vanha isäksi. Kun tämä poika aikanaan aloittaa koulun on Niinistö jo 77v.

Vaikka en toivo muuta kuin hyvää tälle lapselle, niin Niinistön ei olisi enää kuulunut tulla isäksi näin vanhana.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoen, jos omasta isästäni olisi vielä seitsemänkymppisenä tullut pikkuvauvan isä, niin minua olisi nolottanut. En osaa sanoa mistä se johtuu. Niin se vain on.

Vierailija
62/63 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidenttejä ja kuninkaallisia palvovat ja fanittavat ovat kansakunnan kusetettuja hölmöläisiä.

Vihdoinkin joku sanoo karun totuuden suoraan. Noin juuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo yhtään överiä. Itse olen suunnitellut, että alan stalkkaamaan, ja kunhan lapsi osaa toimia jo vähän itsenäisesti (ei ole äidin tississä kiinni jne.), niin voisin kidnapata sen itselleni. <3 <3 <3 

No siis ei todellakaan, kaikki mukulat on yök, ja hössötys on todellakin överiä tässä asiassa.