Hypetys Niinistön lapsesta menee överiksi
Rajansa kaikella. Myös sillä miten media hypettää Niinistön ja Haukion vauvaa. Ihan kuin tämä poika olisi joku pyhimys. En ymmärrä tälläistä sekoilua.
Itselläni ei ole lapsia ja vauvoja vastaan yhtään mitään, mutta kun mietitään esim. Niinistön ikää, niin kyllä kohta 70v. mies on auttamattomasti liian vanha isäksi. Kun tämä poika aikanaan aloittaa koulun on Niinistö jo 77v.
Vaikka en toivo muuta kuin hyvää tälle lapselle, niin Niinistön ei olisi enää kuulunut tulla isäksi näin vanhana.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vauvan voisi antaa olla rauhassa.
Enemmän kiinnostaa jääkö sale isyyslomalle. Millaisen esimerkin antaa muille suomen tuoreille isille.Toki sale kupsahtaa hyvin ennen lapsen aikuistumista, mutta jennillä on massia hoitaa yh:na asiat paremmin kuin hyvin lapsen kannalta.
Munkin poika syntyy tänä vuonna, joten nimi kiinnostaa siinä määrin, ettei tule itse annettua samaa. (En tahdo muutenkaan julkisuudesta nimeä omalle lapselleni)
Heillä kun tavaraa vauvalle on varmasti ilman kansan lahjojakin jo enemmän kuin tarpeeksi, niin todella toivon että niitä villasukkia lahjoitetaan eteenpäin niille, joille ne tulisivat tarpeeseen.
Siitähän annettiin tiedote, että presidentti ei voi jäädä isyyslomalle.( oliko ihan perustuslaissa? )
Myöskin lahjat annetaan niitä tarvitseville, joten ei tarvitse olla huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa Salen ja Jennin vauva. Näillä uutisoinneilla pyritään sumuttamaan kansaa ja piilottamaan kokoomuslaisen politiikan ongelmakohtia. Lässytetään vauvasta ja tyhmin osa kansasta menee mukaan.
Onneksi sinä olet valveilla täällä vauva-palstalla :D
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel kun kurjaa, kun Suomessa kerrankin tapahtuu jotain ihanaa. Kyllä he nyt varmasti kärsivät, kun kansa on vauvasta onnellinen? Minä ainakin äitinä hypetän, koska kuvat ja jutut tuovat niin elävästi mieleen omat hetket, kun vauvan kanssa kotiin tultiin. Se oli onnea se.
Uusi pressa 6 vuoden päästä ja nykyinen jää unholaan. Puhu omasta puolestasi, veikkaan ettei 90% perusta pätkääkään Niinistön lapsesta.
Kiinnostavaa nähdä, alkavatko paparazzit oikeasti pyydystää kuvia lapsesta. Veikkaisin että lehdet punnitsevat tarkkaan, mitä niiden kannattaa tehdä. Jahtaaminen voi herättää lukijoissa torjuntaakin.
Sivuasia jota ei ääneen saisi sanoa, mutta kyllä on Niinistökin olemukseltaan vanhentunut, siinä missä muutkin. Eilinen ip-lehden lööppikuva jotenkin havahdutti. Paikallisessa Cafe Niinistössä oli vaalien aikaan pahvi-Sauli, jonka täytyi olla vuoden 2006 vaaleista. Ilmankos näytti vähän oudolta.
Aika noloa tämäkin nelivuotiaan nimissä presidentille kirjoittelu, kun itse hinkuisi linnan kutsuille:
”... Lumille tuli mieleen kysymys, johon isä ei osannut vastata. 4-vuotiaan mielestä vanhemmat olisivat ansainneet kutsun Linnan juhliin, sillä olivathan he tarpeeksi tärkeitä henkilöitä.
Espoolaisella 4-vuotiaalla Lumi Metsällä tiedonnälkä on kova, ja välillä isällä loppuvat kyselyikäisen kanssa vastaukset.
Isä Kimmo Metsä päättikin hiljattain lähettää kysymyksen presidentin kansliaan, jos siellä osattaisiin vastata aiheeseen paremmin. Viikkoja myöhemmin Lumi sai hyvin yllättävältä taholta vastauskirjeen. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Vauva.fi...”
Juu, aletaan nyt me kaikki jonkun taaperomme nimissä kysellä presidentinkanslialta typeriä! Ainoana tavoitteena päästä linnan juhliin ns. maakunnista tuttuna, "kun nyt on tekemisissäkin oltu"... uuh, todella myötähäpeää herättävät nämä ihmiset. Ja se, että ihan itse vielä kuvaavat vastauskirjeen ja tyrkyttävät sen medialle.
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa tämäkin nelivuotiaan nimissä presidentille kirjoittelu, kun itse hinkuisi linnan kutsuille:
”... Lumille tuli mieleen kysymys, johon isä ei osannut vastata. 4-vuotiaan mielestä vanhemmat olisivat ansainneet kutsun Linnan juhliin, sillä olivathan he tarpeeksi tärkeitä henkilöitä.
Espoolaisella 4-vuotiaalla Lumi Metsällä tiedonnälkä on kova, ja välillä isällä loppuvat kyselyikäisen kanssa vastaukset.Isä Kimmo Metsä päättikin hiljattain lähettää kysymyksen presidentin kansliaan, jos siellä osattaisiin vastata aiheeseen paremmin. Viikkoja myöhemmin Lumi sai hyvin yllättävältä taholta vastauskirjeen. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Vauva.fi...”
Isä ei ole osannut vastata 4-vuotiaan lapsensa kysymykseen ilman presidentin apua?!
Kohta tulee Madeleinen ja Katen vauvat.
Vierailija kirjoitti:
Espoolaisella 4-vuotiaalla Lumi Metsällä tiedonnälkä on kova, ja välillä isällä loppuvat kyselyikäisen kanssa vastaukset.Isä Kimmo Metsä päättikin hiljattain lähettää kysymyksen presidentin kansliaan, jos siellä osattaisiin vastata aiheeseen paremmin. Viikkoja myöhemmin Lumi sai hyvin yllättävältä taholta vastauskirjeen. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Vauva.fi...”
Pikaisella googlettelulla pojan isä näköjään kunnallispoliitikko mallia Kokoomus.
Varmasti toivottu, rakastettu ja maailman ihanin vauva, mutta niinhän ne (ainakin toivon mukaan!) ovat vanhemmilleen aina. Oli sitten presidentin tai ihan tavallisen pulliaisen jälkikasvua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikaisella googlettelulla pojan isä näköjään kunnallispoliitikko mallia Kokoomus.
Onko Lumi poika? Luulin tytöksi.
Vuoden 1918 hengessä Suomeen kyllä olisi pitänyt saada kuningas kun hypetyksellä kaivataan juuri tuota.
Kokoomuslaisesta ei saa kokkaria pois vaikka voissa paistaisi.
Osalle suomalaisista on uponnut kokoomus propaganda todella hyvin.
Siihen kun lyödään vielä päälle "kommunismin" pelko ajoilta punakaartilaiset vastaan valkoiset niin ei ihmekkään että vuodesta toiseen kaikkein helpoiten höynäytettävät äänestävät näitä epärehellisiä glitter tähtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel kun kurjaa, kun Suomessa kerrankin tapahtuu jotain ihanaa. Kyllä he nyt varmasti kärsivät, kun kansa on vauvasta onnellinen? Minä ainakin äitinä hypetän, koska kuvat ja jutut tuovat niin elävästi mieleen omat hetket, kun vauvan kanssa kotiin tultiin. Se oli onnea se.
Samaa mieltä, minä myös kuvittelin millaista Jennin oli tulla vauvan kanssa kotiin. Puhdas koti, kukkia joka paikassa. Väsynyt ja vähän neuvoton, pikkusen vilunenkin olo.
Huoli, osaanko hoitaa, osaanko käsitellä vauvaa. Jos sitten vauva nukkuu pitempään, pitää kuunnella tarkkaan, hengittääkö se, saako riittävästi maitoa. Miten se nyt noin itkee jne, kaikki ne asiat, mitä varsinkin esikoisen kanssa miettii.
Tottuminen omaan uuteen olomuotoon, kun maha puuttuu. Yhtäkkiä onkin kevyempi liikkua, kenkienkin kiinnipaneminen onnistuu....pystyn hyvin eläytymään.
Onnittelut koko perheelle😊🌷
Tämä oli kaunis kuvaus! Ihana. Veit minutkin 17 vuoden taakse, jolloin meidän esikoisemme saapui kotiin. 💗
Miksi koko maa käyttäytyy kuin tänne olisi syntynyt uusi kruununprinssi?
Miettikää muuten Niinistön muita lapsia, nuorempikin on jo yli 30 ja on omia lapsia. Kiva lapsille että oma setä on itseä nuorempi :D
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllähän suomalaiset saavat onnessaan olla tuosta vauvasta. Sehän on iloinen juttu! Saulin ja Jennin pitäis laittaa edes pieni kuva, kyllä kansa olis sen ansainnut. Kansahan Saulin äänestikin jatkokaudelle!
Nii Saulin, ei hänen vauvaansa. Mua rupeaa niin potuttamaan tää mammojen päällepäsmäröinti jonkun toisen perhe elämään että toivottavasti pitävät pojan piilossa ja antavat sille nimeks NicoPeter. Ja tekevät vielä sisaren JanicaAngel. Niih;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi koko maa käyttäytyy kuin tänne olisi syntynyt uusi kruununprinssi?
Miettikää muuten Niinistön muita lapsia, nuorempikin on jo yli 30 ja on omia lapsia. Kiva lapsille että oma setä on itseä nuorempi :D
Tuskinpa noita päälle kolmekymppisiä perheellisiä miehiä nyt tollanen sen enempää mietityttää tai ketuttaa. Taitavat olla aika ylpeitä ja onnellisia isästään.
Presidenttejä ja kuninkaallisia palvovat ja fanittavat ovat kansakunnan kusetettuja hölmöläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, minä myös kuvittelin millaista Jennin oli tulla vauvan kanssa kotiin. Puhdas koti, kukkia joka paikassa. Väsynyt ja vähän neuvoton, pikkusen vilunenkin olo.
Huoli, osaanko hoitaa, osaanko käsitellä vauvaa. Jos sitten vauva nukkuu pitempään, pitää kuunnella tarkkaan, hengittääkö se, saako riittävästi maitoa. Miten se nyt noin itkee jne, kaikki ne asiat, mitä varsinkin esikoisen kanssa miettii.
Tottuminen omaan uuteen olomuotoon, kun maha puuttuu. Yhtäkkiä onkin kevyempi liikkua, kenkienkin kiinnipaneminen onnistuu....pystyn hyvin eläytymään.
Onnittelut koko perheelle😊🌷
Oksensin just vähän mun suuhun🙈 Lässytiläälää..
Ei voisi vähempää kiinnostaa Salen ja Jennin vauva. Näillä uutisoinneilla pyritään sumuttamaan kansaa ja piilottamaan kokoomuslaisen politiikan ongelmakohtia. Lässytetään vauvasta ja tyhmin osa kansasta menee mukaan.