Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mies nuolee emätintäsi ja sitten suutelee sinua niin, että maistat oman emättimesi maun miehen kieleltä.
Tykkäätkö? Maistuuko hyvältä?

• ylös 7
  • alas 6

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Se on seksiä, toki tykkään. Mies saattaa sormettaa mua ja viedä sormet suuhuni. Sekin on kivaa. Kiihottavaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
YÖK! EN todellakaan suutele sen jälkeen kun mies on nuollut. HYI HYI HYI!!!!

Entä pussaatko ukkoasi sen jälkeen kun olet ottanut suihin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika paha että pidät pilluasi niin ällönä ettet todellakaan suutelisi mutta oletat silti että mies haluaa sitä nuolla.

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies nuolee emätintäsi ja sitten suutelee sinua niin, että maistat oman emättimesi maun miehen kieleltä.
Tykkäätkö? Maistuuko hyvältä?

Entä sama mutta nuolennan kohteena pylly?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika paha että pidät pilluasi niin ällönä ettet todellakaan suutelisi mutta oletat silti että mies haluaa sitä nuolla.

En oleta mitään. Yhtäkään miestä en ole pakottanut mua nuolemaan. Ihan itse haluavat sitä tehdä. Ei se tarkoita sitä että mä haluaisin nuolla omaa saati muiden pilluja.

Vierailija

Kyllä kai meillä usein mies antaa minulle suuseksiä ja sitten heti pillunnuolennan jälkeen suudellaan.
Minulla on tapana pestä pilluni ennen seksiä joten mikäs siinä jos ukko sitä mielellään nuolee niin eipä tuo ole vaarallista maistua omassa suussakaan. Ja puhdas pillu ei maistu juuri miltään.
N44