Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä määrin luulette Saulin olevan innoissaan vauvasta?

Vierailija
05.02.2018 |

Ja tiedän että melko turhaa spekulaatiota koska Saulihan sen vaan tietää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan sanoa että täydellisesti rakastava isä.

Hän jos kuka on kohdannut elämässään surun ja kauhun hetkiä.Ensimmäinen puoliso menehtyi auto-onnettomuudessa matkalla miehensä vaalitilaisuuteen.

Joidenkin vuosien päästä hän taisteli elämästään poikiensa ja miniänsä kanssa tsunamin keskellä,sähkötolpassa roikkuen.

Hän yritti pelastaa naisen pitämällä tästä kädellään kiinni,tai käsillään,en tiedä,joutuilp pitämään toisella kiinni tolpasta ettei itse putoaisi.En voi tietää,millainen on ollut asema tuossa tolpassa pysytellessä.

Jokatapauksessa naisen ote kirposi ja Sauli näk hänen syöksyvän kuolemaan.

Uskon,että tämä mies on onnensa ja rakkautensa ansainnut,on hyvä aviomies ja isä kaikille kolmelle lapselleen ja rakas vaari lapsenlapsille,jos heitä jo on.

Vierailija
2/6 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen täysillä, mutta vain Sauli tietää totuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavan kylmästi vastasi toimittajille kysymyksiin. En haluaisi olla ton ukon lapsen äiti. :(

Vierailija
4/6 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa ventovieraiden yksityisasiat?

Vierailija
5/6 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että lapsi on ensisijaisesti Jennin toive. Saulilla on kuitenkin ikää jo sen verran, että en jaksa uskoa hänen olevan mitenkään äärettömän innoissaan. Ehkä ihan sujut asian kanssa kuitenkin. Niinistö haluaa kuitenkin pitää koko asian yksyityisenä ja se on ihan fine.

Vierailija
6/6 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Jenni on ennen sitoutumista vaatinut, että hänen täytyy saada lapsi ja sitten hän puolestaan tukee Saulin uraa.

Luulen, että Saulista on periaatteessa ihanaa saada vielä yksi lapsi lisää, mutta varmaankin ovat sopineet, ettei hänen tarvitse osallistua sen hoitoon muuta kuin itse halutessaan. Eli Jenni ottaa hoidosta tähden vastuun ja Sauli silloin kuin jaksaa ja ehtii. Ja Tällainen olisi aivan ok minusta tuossa tilanteessa.