Ootko saanut miestäs kiinni pyöränsatuloiden haistelusta?
Mä huomasi miehessäni ton tavan viime kesänä, sillon näin hänen haistelevan satulaani (ei huomannut että näin). En aatellut sitä sen enempää ja oli jo unohtunut, mutta tänään kävelin lenkillä kaupan ohi, katsoin näänkö oikein, onko siinä pyörätelineillä kaupan eessä "Mika", se se oli, nuuhki jokaista pyörää vuoronperään. En ole asiaa ottanut puheeksi, ottaisitko sinä ja miten?
Ei nähnyt minua tälläkään kertaa, kävelin senverran kaukana kaupasta lävelytietä.
Tämä on ilmeisesti miehille yleinen käytösmalli. :/
(Nimi muutettu, jos ette heittomerkeistä tajunneet).
Kommentit (7)
Olen kieltänyt miestäni monta kertaa, mutta aina se vaan sortuu paheeseensa. Jokaisella kauppareissulla sen on pakko kulkea pyörävaraston kautta.
Mun mies jäi kiinni hevostallilla siitä, että se nuuhki naisten ratsastustuntien jälkeen kaikki niiden käyttämät satulat. Otin eron ja hankin lähestymiskiellon - ei tarvii lastenkaan kestää tommosta pervoa ikinä.
Ensin nauroin alotusta mutta se oli vähän vinksahtaneen oloinen.
Olen nähnyt yhden ex-mieskaverin tekevän näin, hiveli myös kämmenellään satuloita.
Olen ajatellut ettei muut miehet tee tätä.
Tuolla mun mieskaverilla oli itsellään niin jykevät munat, että sen omaan satulaan oli hiertynyt valkea kohta kulkusten paikalle. Satula oli musta mutta pallin jäljet näky selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ensin nauroin alotusta mutta se oli vähän vinksahtaneen oloinen.
Mutta en tykkää osaa sanoa.
Sain itseni kiinni tuosta tässä yks kerta kun kävin pyöräkellarissa.