Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä selvittämättömän murhan tai katoamistapauksen haluaisit saada selville mitä oikeasti tapahtui?

Vierailija
05.02.2018 |

Mikä se olisi jos saat valita vain yhden.

Kommentit (94)

41/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on taas otsikoissa Natalie Wood. Kiinnostais varsinkin mikä on ihaillun Christoper Walkenin osuus hänen murhaansa.

Walken on koko ajan ollut Natalien puolella, olivat hyviä ystäviä. On vihjaillut, että se ei ollut ehkä sittenkään onnettomuus. Hän tuntui uskovan, että se Natalien mies heitti hänet veteen. Mutta ei kai ole suoraan syyttänyt ketään. Todisteita ei ole, joten. . . 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
42/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Palmer

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka S Lahti. Luulen, että tulee selviämään lähiaikoina. Seksuaalirikostapaus paljasti virkamiesten vehkeilyn. Sama vehkeily oli käytössä, kun Aueria lavastettiin murhaajaksi.

Vierailija
44/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pia Ristinkankare

Ei tule selviämään koskaan. Tekijä on kuollut.

Vierailija
45/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pimennossa olevat murhat 

Vierailija
46/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka S Lahti. Luulen, että tulee selviämään lähiaikoina. Seksuaalirikostapaus paljasti virkamiesten vehkeilyn. Sama vehkeily oli käytössä, kun Aueria lavastettiin murhaajaksi.

Tämä tulee selviämään kyllä. Ei käytännössä vaadi kuin rehelliset poliisit asialle.

Vierailija
47/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan niitä monta aika samalla viivalla, mutta jos yksi pitää valita, niin se Susanne Lindhomin murha. Kertakaikkisen mystinen tapaus.

Nyttemmin on paljastunut että yksi tunnettu seksuaalimurhaaja asui lähistöllä tuohon aikaan ja häntä ei aikoinaan tutkittu. Sekä se 2004 kiinniotettu tyyppi on myös nimetty, oli tunnettu seksuaalirikollinen hänkin.

Vierailija
48/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa eniten Madeleine McCann. Kidnapattiinko hänet? Oliko se tapaturma, jonka vanhemmat peittelivät ja miksi. Salaavatko vanhemmat jotain?

Sama, olen varmaan eniten miettinyt  Madeleinen kohtaloa.

Vierailija
49/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän on taas otsikoissa Natalie Wood. Kiinnostais varsinkin mikä on ihaillun Christoper Walkenin osuus hänen murhaansa.

Walken on koko ajan ollut Natalien puolella, olivat hyviä ystäviä. On vihjaillut, että se ei ollut ehkä sittenkään onnettomuus. Hän tuntui uskovan, että se Natalien mies heitti hänet veteen. Mutta ei kai ole suoraan syyttänyt ketään. Todisteita ei ole, joten. . . 

Luulin että se on pysytellyt hiljaa kaikki nämä vuodet?

Vierailija
50/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunna joka lähti katsomaan kylälle tulipaloa ja katosi, myös tänä talvena  kadonnut iäkäs nainen Järvenpäässä.

Vierailija
51/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää mitä meidän kissalle tapahtui? Kollia ei ole näkynyt nyt kahteen viikkoon kotona.

Vierailija
52/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa eniten Madeleine McCann. Kidnapattiinko hänet? Oliko se tapaturma, jonka vanhemmat peittelivät ja miksi. Salaavatko vanhemmat jotain?

Sama, olen varmaan eniten miettinyt  Madeleinen kohtaloa.

Luulisin sen saksalaisen olevan tekijä sillä Saksassa ollaan historian takia sangen tarkkoja näissä ettei ihan pienestä aleta epäillä ja päästetä viranomaisia kimppuun.

Vierailija
53/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisen murhasi oma mies. Tällainen huhu liikkui Hervannan ulkomaalaisten keskuudessa.

Vierailija
54/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaisen murhasi oma mies. Tällainen huhu liikkui Hervannan ulkomaalaisten keskuudessa.

Kaipa hänet on ensimmäisenä suljettu pois mahdollisena tekijänä

Vierailija
55/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei häntä tuomittu?

Vierailija
56/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllikki saari

Tästähän on vahvat epäillyt.

Tulilahti olisi hienoa jos ratkeaisi, kuten nyt vähän vihjaillaan.

Vierailija
57/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JFK

Useamman kerran tutkittu ja samaan tulokseen päädytty

Vierailija
58/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista tutkintatoimintaa poliisilla ja kummallisia piirteitä koko Auerin juttu kaikenkaikkiaan on saanut. Poliisin tutkinta, lääkärit, lasten sijoittelu, ihan hirvittäisi asua siellä suunnalla, jos virkatyyppien toiminta on tälläistä. Ylimalkaista, perusteita ei ole mielestäni johdonmukaisesti ja puolueettomasti tutkittu. Ihmettelen kuinka yhteen naiseen saadaan niin paljon rikoksentekoa aikaiseksi. 

Vierailija
59/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodomjärven murhat

Vierailija
60/94 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bodomjärven murhat

Bodom. Olen itse sitä mieltä, että se Nils ne listi