Että näin:
Joo, kaikenmaailman turkkilaiset sunmuut menee samaan kastiin.
Yksi päivä tultiin kotiin ja pihalle oli pysäköity vieras auto. (asutaan omakotitalossa).
Ihmeteltiin aika lailla, kunnes tietä pitkin näkyi tulevan joku mustapäinen tyyppi ilmaisjakelunippu kourassaan. Jakoi jonkun helvetin kebab-paikan mainoksia ja oli laittanut autonsa meidän pihaan!
Aloin jo olla aika räjähdysvalmis, mutta mieheni onneksi meni sanomaan tyypille, että jospa laittaisit sen kärrys jatkossa ihan vaikka tuohon tien reunaan, ettet toisten pihoille parkkeeraa.
Jumankauta, kuvittelee, että kaikki tässä maassa on heidän käytettävissään! Seuraavan kerran soitan poliisit!
Kommentit (9)
Mitä pahaa siinä on, että auton jättää hetkeksi toisen pihaan??? Toki itsekin yllättyisin, mutta eipä tulisi mieleeni saada raivaria. kyllä täällä ollaan erakkokansaa.. Jestas. Ei ihme, että itsemurhaluvutkin on korkeat, kun jokainen on niin hemmetin epäsosiaalinen!
Sinänsä olen sitä mieltä, että kyseinen kebabtyyppi toimi väärin, koska oli turkkilainen...:))
Vierailija:
Mitä pahaa siinä on, että auton jättää hetkeksi toisen pihaan??? Toki itsekin yllättyisin, mutta eipä tulisi mieleeni saada raivaria. kyllä täällä ollaan erakkokansaa.. Jestas. Ei ihme, että itsemurhaluvutkin on korkeat, kun jokainen on niin hemmetin epäsosiaalinen!Sinänsä olen sitä mieltä, että kyseinen kebabtyyppi toimi väärin, koska oli turkkilainen...:))
Ehkä asia olisi ollut eri jos kyse jostain " vakavasta" , eikä kebab-lehtisten jakamisesta. Kyllä silloin pitää parkki löytää jostain ihan muualta kuin kenenkään yksityisalueelta.
Kellekään suomalaiselle ei tulisi mieleenkään. Eikä syy ole missään erakkomaisuudessa, vaan siinä, että täällä edes vielä jollain tavalla osataan kunnioittaa toisten yksityisyyttä.
Kolhoosiajattelu tuottaa sellaista, että mitäs väliä sillä nyt on, vaikka vähän sun pihaas käytän omiin tarkoituksiini.
Toivottavasti suvaitset sen, että somalit tulevat pitämään sukukokoustaan SUN omalle pihagrillille? Ethän vaan ole ahdasmielinen ja kiellä 50 ihmisen kokoontumista olohuoneesi ikkunan alle?
villi veikkaus: olisit kysynyt, miksi hänen autonsa on teidän pihassa ja kertonut, että se ei ole hyväksyttävää. menikö oikein?
mutta kun oli oikein turkkilainen (kamalaa!) niin olit heti raivona.
Tää on just tätä!
Olen asunut Belgiassa ja Italiassa ja kummassakin maassa laitetaan auto siihen missä tilaa on.
Olette te niin juntteja ja uunoja, että oikein hävettää taas puolestanne.
laittoi autonsa meidän autopaikalle eikä ole sitä siirtänyt siitä edelleenkään. Turkkilainen mieheni laittoi sitten meidän auton vieraspaikalle, kun ei omalle paikalleen päässyt. MINÄ olisin mennyt jo potkimaan sitä väärin pysäköityä autoa, mut mies sanoi että ei se paikka siitä pahene vaikka siinä on jonkun toisen auto :) .
Vierailija:
Tää on just tätä!Olen asunut Belgiassa ja Italiassa ja kummassakin maassa laitetaan auto siihen missä tilaa on.
Olette te niin juntteja ja uunoja, että oikein hävettää taas puolestanne.
Asumme omakotialueella, jossa lääniä riittää. Tienvarteen kaikki vieraatkin pysäköivät. Tiellä ei tuolloin ollut yhtään autoa.
Eikä ole kovin vakuuttava referenssi joku Belgia tai Italia: belgialaiset ovat Euroopan omituisimmat ihmiset (vrt. valtava pedofiilien määrä, koiranpaskat kaupunkien jalkakäytävillä jne jne) ja italialaisten huoleton välinpitämättömyys muista kuin itsestä tiedetään.
Vierailija:
villi veikkaus: olisit kysynyt, miksi hänen autonsa on teidän pihassa ja kertonut, että se ei ole hyväksyttävää. menikö oikein?
mutta kun oli oikein turkkilainen (kamalaa!) niin olit heti raivona.
huomattiin, kenen autosta on kyse. Mutta sinä varmaan odottelisit ihan rauhassa ostoskassien ja kahden lapsen kanssa, että voisit saada oman autosi omaan pihaasi, kunhan sillä jollakin on jossain vaiheessa aikaa tulla siirtämään kotteronsa pois sinun ajotieltäsi...
Vierailija: