Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile kamalin työpaikka missä olet ollut

Vierailija
05.02.2018 |

Ev

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntifirma. Esimies kierteli työntekijöiden joukossa ja vahti että koko ajan soitetaan uutta puhelua. Itse olen melko ujo ja introvertti joten tuo työpaikka oli ihan painajainen, mutta työttömänä oli pakko ottaa vastaan työ kuin työ. Näin ei minusta kuuluisi olla. Mutta joo, nykyään ihan muissa hommissa ja jos joskus jäisin työttömäksi, käyttäisin kaikki kepulikonstit mitä mahdollista etten tuollaiseen hommaan joutuisi. Ottaisin mieluummin vaikka karenssin.

Vierailija
2/58 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan leskirouvan puutarhuri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntifirma. Pieni palkka ja ihan älyttömät tavoitteet. Peruspalkka 4,5 h työstä oli yhteensä 20 €, jos sai enemmän myytyä niin provikat tuli lisäksi.

Vierailija
4/58 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen nuorena ollut tehdastyössä. Yks pahimpia oli pesula. Vanha tehdashalli, jossa oli koneiden takia todella kuuma ja huono ilma. Piti seistä tulisen mankelien edessä koko päivä, jalat turvoksissa ja ottaa vastaan pyykkiä, joka oli niin kuumaa, että käsien iho paloi.

Sukupuolisyrjintä oli vielä vanhalla mallilla, eli miehet saivat istua työssä, esim. trukissa, mutta naisten piti seistä koko päivä; nojatakaan ei saanut, siitä tuli työnjohtaja sanomaan.

Ruokatauko oli vain 20 minuuttia ja kun ruokahuonettakaan ei ollut, piti syödä omia eväitä pukuhuoneessa jossa juoksi torakoita ja lutikoita.

Tehtaassa työskenteli vakituisina enimmäkseen sen ikäisiä naisia, jotka eivät olleet koskaan päässeet käymään koulua, mitä nyt jotain kiertokoulua.

Kannusti ihmeesti 16-vuotiaasta likkaa menemään lukioon, sikäli hyvä työkokemus.

Vierailija
5/58 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies huusi "hän tarvitsee työn, et voi olla täällä" ja raivosi silmittömästi. Kun yritin keskustella luuria iskettiin kiinni.

Koskaan ei kysytty esim.työtehtävistä. Joo, olin sijaisopettaja. Nykyisellään riitauttaisin asian, ei toki työn takia vaan sen takia että esimiestyö ei voi olla huutamista ja sättimistä.

Vierailija
6/58 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaratehtaalla. Pakkauskoneen hihnan vieressä mikä jumitti ja välillä päästi täysillä.

Vierailija
7/58 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivea Palvelut 👎

Vierailija
8/58 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rax

Vierailija
9/58 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koe-eläin hoitajana

Vierailija
10/58 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen käännöstoimisto. Firman omistaja oli aivan sekopää ja työssä vaihtuvuus oli mallia pyöröovet. Kosti ja haukkui aina seuraavalle tulijalle edellisen lähdön. Kyttäsi jokaista liikettä että saa työntekijästä irti mahdollisimman paljon. Esim. otin kopioita niin tuli huutamaan viereen että etkö keksi jotain muuta tekemistä sillä aikaa kuin paperit tulostuvat. Läksin minäkin koeajalla. 

Vierailija
11/58 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt. Olisko ollu yks bordelli Hampurissa. Tai ylipäätään bordellit, mutta toi Hampurissa oli pahin. Mieluiten toimin yksityisyrittäjänä.

Vierailija
12/58 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanmittaustoimisto, esimies ihmetteli miten voi joku olla niin tyhmän näköinen kuin minä ja piirsi kasvojeni siluetin mustalla tussilla taukotuvan seinään. Kahvitunnilla ulkona kun olin hetken hiljaa niin tuumasi että nyt tuo tais tulla hulluksi. Hänellä itsellään oli kilpirauhasen ylitoimintaa ja napsi siksi Diapamia ihan urakalla. Oli raskas kolme viikkoa. Kerran näin hänet myöhemmin eräällä kirpputorilla ja siellä oli lisäksi eräs naispuoleinen työkaverimme, niin tämä kaveri tuumasi minulle hänestä - eikö olekin lihava.

Vierailija
13/58 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalankasvatuslaitos, likaista, haisevaa ja terveydelle vaarallista. Pahoja työsuojelupuutteita esim. ei kaiteita kävelytason alapuolella olevissa altaissa, nämä saattoivat hyvin olla tyhjiä ja pudotus olisi ollut useita metrejä betoniin. Suojaamattomia sähkölaitteita märillä lattioilla. Homehtunutta rehua ja kaloja joka puolella. Ja kaiken tämän kukkuraksi työaikalakeja ja työehtosopimusta ei noudatettu eikä lisiä/palkkoja maksettu. en ole tämän jälkeen syönyt suomessa kasvatettua siikaa tai kirjolohta syönyt. Kalat uivat puolikuolleina homeessa ja nämä samat kalat menevät kauppoihin!

Vierailija
14/58 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwa 👌

Vierailija
15/58 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos ne kaupaan tänään tulleet kalat on aina mätiä. Ei se olekkaan kauppias joka kusettaa.

Vierailija
16/58 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimies huusi "hän tarvitsee työn, et voi olla täällä" ja raivosi silmittömästi. Kun yritin keskustella luuria iskettiin kiinni.

Koskaan ei kysytty esim.työtehtävistä. Joo, olin sijaisopettaja. Nykyisellään riitauttaisin asian, ei toki työn takia vaan sen takia että esimiestyö ei voi olla huutamista ja sättimistä.

Ööö? Esimies huusi "hän tarvitsee työn, et voi olla täällä." Jos viitsisit kirjoittaa kunnolla niin viestejäsi voisi ymmärtääkin.

Ja mikä helvetti on EV???

Vierailija
17/58 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eines tehtaalla. Maksalaatikkohihnalla. Istuin jakkaralla katsoin että hihna pyörii moitteetta, jos joku häiriö tuli nousin ylös ja kävin korjaamassa tilanteen.

Toki olin välillä muillakin linjoilla, mutta tuota samaa se suunnilleen oli.

Ikinä missään ollu niin pitkiltä tuntuvia työpäiviä.

Onneksi oli vain kesätyö. Sääliksi käy niitä jotka on tuolla aina. Tosin kalatehdas on kuulemma vielä pahempi.

Vierailija
18/58 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos ne kaupaan tänään tulleet kalat on aina mätiä. Ei se olekkaan kauppias joka kusettaa.

Uskon että kauppiaat luulevat ostavansa hyvää tavaraa, mutta todellisuus on toinen. Vesihome ei näy kalatiskillä kuin hiukan punertavina kohtina kalan ihossa ja lihassa. Vedessä ollessaan siinä samassa kohtaa leijailee tuppo hometta. Hyi hemmetti! Usein kalat maistuvat myös mudalta, koska halutaan säästää puhtaamman veden kuluissa.

Vierailija
19/58 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ltu Oy.

Maalaushommia Uralin takaa tulleiden kanssa. Kaikenkattavana pahana oli NCC pääurakoitsijana....

Vierailija
20/58 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S O L. tarviiko perustella