Tykkäävätkö naiset diplomi-insinööreistä?
Kommentit (36)
Tykkään, koska ne tienaa hyvin ja on siis hyvät edellytykset naisen hemmotteluun.
Miinuksena se, että joissakin DI-inssin työpaikoissa pitää tehdä työmatkoja Aasiaan. Aasiassa piilee länsimaisen naisen kilpasisar: aasialinen nainen. Monet työmatkalla käyvät isninöörit ihastuvat näihin aasiattariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes naispuoliset DIt ei tykkää DIstä.
Miksi ne sitten kaikki menee sellaisten kanssa naimisiin?
Koska DInä eivät kelpaa muille . Kova kohtalo vie yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, DI-naiset ovat huipputavaraa. Paremmissa pääaineissa ihan samaa tasoa kuin lääkiksen, oikiksen ja kauppakorkean tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, DI-naiset ovat huipputavaraa. Paremmissa pääaineissa ihan samaa tasoa kuin lääkiksen, oikiksen ja kauppakorkean tyypit.
Nyt alkoi uteliaisuus heräämään! Kerropa lisää!
Lähes kaikissa, ei siis ihan kaikissa, DI:ssä asuu pieni järkeilijä ja besserwisseri, joka puskee väkisin läpi. Jos tuo ei häiritse, niin sitten kelpaa.
Ei kaikki naiset tykkä dippainsseistä, mutta minulle riittääkin yksi.
Kelpaa hyvin. Tuossa tekee töitä sohvalla vieressä<<<3
Itsellä joku DI leima otsassa. Aina kun tutustun uuteen mielenkiintoiseen mieheen, niin jossain vaiheessa selviää, että mies on DI. Ei valittamista. Ihan ok tyyppejä, joskin joillain on sosiaalisesti kömpelöt taidot.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä joku DI leima otsassa. Aina kun tutustun uuteen mielenkiintoiseen mieheen, niin jossain vaiheessa selviää, että mies on DI. Ei valittamista. Ihan ok tyyppejä, joskin joillain on sosiaalisesti kömpelöt taidot.
Ilmeisesti olet fiksaantunut DI-tyyppisiin miehiin. Di:t ehdottavat treffejä vain jos ovat varmoja että olet kiinnostunut eli antanut vinkkejä kiinnostuksesta.
En tykkää, joudun työskennellä muutaman sellaisen kanssa ja kuivempia, tylsempiä oman edun tavottelijoita saa hakea. Passiivis-agressiivisia kulissinpitäjiä. Naurattaa mutta samalla säälittää kun muutamat heistä pitää työpöydillään vaimojen ja lastensa kuvia, mutta nämä ovat kaikista pahimpia pettureita firman tilaisuuksissa kuten pikkujouluissa ja messuilla. Tekisi mieli soittaa niin monen vaimolle ja kertoa mitä ovat touhunneet ja vielä kehuskelleet avoimesti asioilla. Olen katsonut vierestä miten nämä hyväksikäyttää nuorempia assistentteja.
Mun mies on DI ja tykkään. On myös hyvä käytännön asioissa, korjaa kaikki koneet ym. Luotettava, osallistuva isä eikä hyvistä tuloistakaan ole haittaa.
Pidän tästä yhdestä, jonka kanssa asun. Toi näpertelykommentti oli oivallinen :D itse arvostan suuresti, tuota käsillä tekemistä, ympäri kotia ja erityisesti makuuhuoneessa.
Niin mukava, kiltti, järkevä mies ja oi kuinka taitava :)
Jos kuulen miehen olevan nimenomaan DI niin juoksen karkuun.
Nuorempana olin oikea insinööri-magneetti - ei ne silloin vielä mitään dippainssejä olleet, mutta nykyään sanalla ”DI” on omissa korvissani huono klangi. Tylsiä ovat olleet kaikki, joihin törmännyt.