Pitäis hakea töitä mutta MOL sivustot ei toimi.
Kommentit (17)
Huono! Jos olisit työtön, tietäisit että MOL:n sivuja ei työnhakuun tarvita.
Kokeile Indeediä, se toimii. Sinne tulee myös Te-toimistojen paikkailmoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Huono! Jos olisit työtön, tietäisit että MOL:n sivuja ei työnhakuun tarvita.
Tarvitaanhan koska sinne pitää merkitä työt mitä hakee jotta ei saa karenssia.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile Indeediä, se toimii. Sinne tulee myös Te-toimistojen paikkailmoitukset.
Tuollaisesta en ollut koskaan kuullutkaan
Hyvinhän nuo te-palvelujen sivut tuntuu toimivan. Ongelma saattaa olla käyttäjässä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän nuo te-palvelujen sivut tuntuu toimivan. Ongelma saattaa olla käyttäjässä.
Ei ne todellakaan toimi
No siellä sivuilla ovat kaikki ilmoitukset niistä työvoimapoliittisista koulutuksista. Sitä selaa se puoli miljoonaa.
Tietääkö kukaan muuten mistä tuo mol tulee? Tai nykyäänhän ne sivut on te-palvelut, mutta mistä tuo mol on lyhenne? Vai onko se ees lyhenne vaan vain joku random? Olen tätä ihmetellyt pitkään...
En mä ainakaan ole päivitellyt sinne mitään tietoja, mitä paikkoja olen hakenut. Kerron sitten kun kyselevät. En edes tiedä minne siellä nuo tiedot pitäisi laittaa??
Löytyyhän niitä työpaikkoja vaikka mistä , ei pelkästään mol.fi sivuilta
Koita Monsteria ja Oikotietä, ei Mol.fissä ole mitään järkevää
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan ole päivitellyt sinne mitään tietoja, mitä paikkoja olen hakenut. Kerron sitten kun kyselevät. En edes tiedä minne siellä nuo tiedot pitäisi laittaa??
Puhutko nyt tästä aktiivimallista? Aktiivimallin takia ei tarvitse te-toimistoon mitään ilmoitella. Kela seuraa aktiivisuutta sen työttömyyskorvausilmoituksen kautta. Siinähän pitää valita aina onko ollut työtön/työssä/jotain muuta jne. Kela lähettää tästä kirjeen ja se on jo luettavissa Kelan sähköisessä asiointipalvelussa.
Ministry of labour
Mutta mollia ei ole ollut enää vuosiin. Ap taitaa olla todellakin pitkäaikaistyötön?
Te-palvelujen sivut ainakin toimii.
Harva fiksu työnantaja laittaa Moliin mitään ilmoituksia. Asiantuntijaduunit on Linkedinissa ja alakohtaisilla sivuilla/portaaleissa listattu tai niihin headhuntataan henkilöt ja suorittavampaa työtä löytyy samoin firmojen sivuilta tai esim. duunitorilta.
Puoli miljoonaa työtöntä selaa sitä sivustoa samaanaikaan hädissään peläten aktivointileikkausta.