Olipa hauskaa, syötin salaa soijarouhetta miehen sukulaisille, eivät tajunneet mitään
Mies ja sen sukulaiset on näitä makkaraperunat ihmisiä. Olen yrittänyt saada miehen vähentämään lihan syöntiä. Ennakkoluuloisesti on kieltäytynyt. Tänään sitten päätin näpäyttää. Miehen vanhemmat tulivat meille lounaalle. Tein lasagnettea jossa jauhelihaa oli vain 200g, loput oli soijarouhetta. Eivät huomanneet mitään. Kehuivat kuinka hyvää oli.
Aion illalla tunnustaa miehelle kuinka joukossa oli sitä "hirveää" soijaa.
Kommentit (89)
Kai varmistit ettei joukossa ollu allergikkoja?
Minä olen pahasti allerginen soijalle. Kerro jo heti, osaavat lähteä lääkäriin, jos tulee oireita.
Kuulitko heidän keskustelunsa teiltä poistumisen jälkeen (mitähän pa*k** se meille taas syötti)??? vai miten voit sanoa, ettei tajunneet mitään?
Maanantai ja miehen vanhemmat tulivat lounaalle? Eikä teistä kukaan ole töissä?
Tuolla tavalla käyttäytymällä et anna kasvissyöjistä kovin hyvää kuvaa. Tuputat kasvissyöntiä kirjaimellisesti toisten kurkusta alas, kun taas sekasyöjät eivät salasyöttäisi lihaa, paitsi ehkä joku psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Näitä aloituksia on täällä usein, mahtaako olla provoja? Pidän kyseenalaisena syöttää jotain väkisin, koska joillain voi olla myös allergia, vaikka tavallaan ymmärrän pointin.
Ei ole tullut ainakaan itselle vastaan kuinka täällä tunnustetaan soijan salasyöttö, ja käyn täällä päivittäin.
Ap
Törkeä temppu. Jos joku ei halua jotakin syödä, onko sitä pakko salasyöttää?
Maistuvaa gmo soijaa ihmisille kun lähinnä kyllä lehmien rehua noin muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Esim.palvelualalla on vapaapäivät miten sattuu. Ei viikonloppuisin. En itse tunne ketään, kellä olisi aina viikonloput vapaata ja arkena työtä.
Vierailija kirjoitti:
Kai varmistit ettei joukossa ollu allergikkoja?
Kyseiset ihmiset syövät einestä minkä ehtivät. Kyllä siellä joukossa sitä soijaa löytyy ja edelleen ovat hengissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Useimpien aikuisten vanhemmat on jo eläkkeellä. Ja jos ap kertoo miehelle illalla, viittaa siihen, että mies töissä. Ehkä Vauva-palstalla voidaan lähteä oletuksesta, että nainen voi olla esim.äitiyslomalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä aloituksia on täällä usein, mahtaako olla provoja? Pidän kyseenalaisena syöttää jotain väkisin, koska joillain voi olla myös allergia, vaikka tavallaan ymmärrän pointin.
Ei ole tullut ainakaan itselle vastaan kuinka täällä tunnustetaan soijan salasyöttö, ja käyn täällä päivittäin.
Ap
Joidenkin muiden ruoka-aineiden on.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pahasti allerginen soijalle. Kerro jo heti, osaavat lähteä lääkäriin, jos tulee oireita.
Tuskin tulee heille, syövät huoletta einestä ja ostavat ruoat tuotesisältöä katsomatta. Olen ollut heidän kanssaan kaupassa. Ei näytä kiinnostavan tuotesisältö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuolla tavalla käyttäytymällä et anna kasvissyöjistä kovin hyvää kuvaa. Tuputat kasvissyöntiä kirjaimellisesti toisten kurkusta alas, kun taas sekasyöjät eivät salasyöttäisi lihaa, paitsi ehkä joku psykopaatti.
Ihan oikein tehty, jos tietää ettei kukaan ole allerginen, ja kieltäytyy soijavalmisteista ihan vain ollakseen ärsyttävä. Aion itsekin syöttää täysin soijarouheesta tehtyä lasagnea veljelleni, joka rakastaa lihaa, sitten kun seuraavan kerran tulee käymään. (hän ei tosin ole näitä tuotteita vastaan, ei vaan usko että voisi olla hyvää)
Äitini tekee niin hyvää soijalasagnea että mieheni ei tiennyt kumpi on kumpaa, kun maistoi jauheliha- ja soijalasagnea vierekkäin.
Mä teen noin aina, siis lisään jauhelihaan paistettaessa soijaa. Vähentää hieman syödyn punaisen lihan määrää, eikä muuta makua oikeastaan yhtään.
Enkä tietenkään salaa syötä sitä kellekään. Mutta pitäisikö sitä jotenkin erikseen mainostaa? Tässä lasagnessa on SOIJAA mukana?
Vierailija kirjoitti:
Kuulitko heidän keskustelunsa teiltä poistumisen jälkeen (mitähän pa*k** se meille taas syötti)??? vai miten voit sanoa, ettei tajunneet mitään?
Ainakin appi otti ruokaa lisää, näytti maistuvan.
Ap
Kyllä mä tavallaan ymmärrän tuon näpäyttämisen ja noin, mutta en hirveesti tykkää, kun omatkin sukulaiset on salasyöttäneet jotain ja nauravat selän takana, että hyvällä halulla ne sitä söivät, eivätkä huomanneet sitä muka pahaa sipulia/sieniä eivätkä tiedä millaisen ripulikohtauksen vieraat saivat kotimatkalla, kun vieraat eivät siitä kehtaa kertoa. Kannattaako tuollaisten vanhempien ihmisten päätä yrittää kääntää lihan vähentämiseen muutenkaan, antaa ikäihmisten pitää pinttyneet tapansa; tosi moni nuori on kuitenkin nykyään vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tee ruoasta kasvisruokaa jos jauheLIHAN sekään on lisätty hieman soijaa :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen äitiyslomalla, miehellä on iltavuoro, sen vanhemmat on eläkkeellä.
Ap