Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus ennen " tärppäämistä" . Kertokaahan kokemuksia,

Vierailija
17.04.2006 |

oletteko huomanneet että laihduttaminen olisi vaikuttanut merkittävästi hedelmöittymiseenne?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalloisen lihava laihduttaa normaalipainon ylärajalle, niin tilanne on ihan eri.

Mikä sulla on lähtötilanne?

Vierailija
2/3 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikon aikaan olin n.40kg ylipainoinen ja tärppäsi 2kk aikana, kakkosen kanssa ekassa kuussa. Sitten laihdutin 45kg ja kolmosta yritettiin liki 8kk ennekun tärppäsi. Eli aina ei mene niinkuin lääkärit väittää. Tosin itse olin ylipainosta huolimatta aina terve, mitä ei voi sanoa laihdutuksen jälkeen enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsi vähän varkain, imetin vielä esikoista, emmekä todellakaan uskoneet, että raskaus voisi alkaa ihan tuosta vaan. Kuitenkin meidän selittämätön lapsettomuutemme oli ratkaistu laihdutuksen kautta. Olimme hurjan onnellisia kahdesta lapsesta, kun alkujaan meille ei luvattu yhtään.

Kakkosen raskaudessa en enää päästänyt kiloja nousemaan enempää kuin 9, jotka lähtivät synnytyksessä ja ensimmäisen kuukauden aikana. Kolmosen lähtötilanne oli myös normaalipainoinen. Tiesimme varautua, joten käytimme ehkäisyä kunnes vauvakuume nosti päätään ja päätimme vielä yrittää kolmatta. Kolmessa kuukaudessa tärppäsi, mikä on mielestäni kohtalaisen normaali aika yli kolmekymppisille.

Minun kokemukseni siis on, että kun on ylipainoinen, laihduttaminen voi olla se juttu - ei se mitään ota jos ei annakaan, kunhan ei laihduta itseään sairaaksi kuten aiempi vastaaja. Järki kaikessa, myös laihduttamisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän