Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ujo nainen löytää miehen?

Vierailija
05.02.2018 |

Olen siis 26v enkä ole koskaan seurustellut

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujouteni on aiheuttanut minulle myös fyysisiä oireita kuten:

Hikoilen paljon. Joudun vaihtmaaan alushousuja monta kertaa päivässä, koska ne ovat märät. Hiki myös haisee rekkamiehelle tai sille, että olisin pissannut housuihini ja unohtanut pestä vaatteet ja vain kuivattanut ne. Ensin luulinkin, että multa lirahtelee, mutta sama haju on kaikissa vaatteissa ja tulee niihin hetkessä. Pyykistä tullessa haisevat vielä raikkaalle.

Kasvojen ihossa koko ajan paksu rasva, aivan kuin olisi ollut meikit koko päivän kasvoilla. Siihenkään ei ole auttanut mikään.

Kaikista pahita on hiukset! Ne pöhöttää, on elottomat, karheat ja hapertuvat ennen kuin kasvavat pitkiksi ja joudun leikkaamaan ne lyhyiksi. Ja pitkillä tarkoitan just ja just olkapäille ulottuvia hiuksia.

Saan myös älyttömiä hepuleita ilman syytä ja jos on syytä, niin paisuttelen niitä kohtuuttoman isoiksi. Olen myös usein päivän vesiripulilla.

Saan päiväkausia kestäviä syöppökohtauksia.

Mitä vielä? Varmaan vaikka mitä, mutta koska muistikin on huonontunut, en nyt saa mieleen muuta.

Kuulostaa kyllä vähän muulta kun ujoudelta.

Ai jaa....psykosomaattisia oireita

Vierailija
62/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin netistä (ei Tinder). Etsi jokin kivanoloinen deitti-ilmoitus ja vastaa siihen. Kerro ennen ekaa tapaamista olevasi ujo, ettei mies ihmettele että saatat olla ekoilla treffeillä vaisu. Tosin kannattaa myös skarpata, katsoa toista silmiin ja hymyillä paljon, jos treffikumppani vaikuttaa kiinnostavalta. Tällä metodilla minä nappasin mieheni. :D

Olen itsekin vähän ujo ja hiljainen n28, jo 6 vuoden ajan olen koittanut vastailla niihin kivoihin ilmoituksiin mutta kukaan ei ole vastannut takaisin. Miehillä on liikaa valinnanvaraa, ei tällainen nainen kelpaa ellei ole poikkeuksellisen kaunis.

Mahdotonta löytää ketään.

Niinhän se on. "Kivoilla miehillä" - eli komeilla ja suosituilla - on mistä valita.

Missä kohtaa hän sanoi, että etsii niitä ns. standardikomeita miehiä? Eiköhän jokainen halua omaa silmää miellyttävän kumppanin, ihan normaalia. Turha on kenenkään väittää sellaista schaissea, kuten ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Kyllä sillä vain on, se on yksi osa pakettia joka määrää sen, että viehätymmekö siitä toisesta osapuolesta vaiko emme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme