Mistä ujo nainen löytää miehen?
Kommentit (62)
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin netistä (ei Tinder). Etsi jokin kivanoloinen deitti-ilmoitus ja vastaa siihen. Kerro ennen ekaa tapaamista olevasi ujo, ettei mies ihmettele että saatat olla ekoilla treffeillä vaisu. Tosin kannattaa myös skarpata, katsoa toista silmiin ja hymyillä paljon, jos treffikumppani vaikuttaa kiinnostavalta. Tällä metodilla minä nappasin mieheni. :D
Olen itsekin vähän ujo ja hiljainen n28, jo 6 vuoden ajan olen koittanut vastailla niihin kivoihin ilmoituksiin mutta kukaan ei ole vastannut takaisin. Miehillä on liikaa valinnanvaraa, ei tällainen nainen kelpaa ellei ole poikkeuksellisen kaunis.
Mahdotonta löytää ketään.
Niinhän se on. "Kivoilla miehillä" - eli komeilla ja suosituilla - on mistä valita.
Missä kohtaa hän sanoi, että etsii niitä ns. standardikomeita miehiä? Eiköhän jokainen halua omaa silmää miellyttävän kumppanin, ihan normaalia. Turha on kenenkään väittää sellaista schaissea, kuten ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Kyllä sillä vain on, se on yksi osa pakettia joka määrää sen, että viehätymmekö siitä toisesta osapuolesta vaiko emme.
Ai jaa....psykosomaattisia oireita