Mistä ujo nainen löytää miehen?
Kommentit (62)
Omalla aktiivisuudella. Teet suoria aloitteita kasvokkain ja nettideiteissä/tinderissä.
Tässä vielä esimerkki "hei, vaikutat kivalta, haluaisitko lähteä joku päivä lenkille?
Jostain harrastuksen kautta? Kansalaisopiston kursseille hakeutuu ihmisiä mielenkiinnon mukaan jakamaan omaa harrastustaan. Epätoivoisia poikamiehiä löytyy seurakunnista. Ja aika moni ihan järkeviäkin tyyppejä.
Tänä päivänä netti kyllä on melkein se vahvin paikka.
Joku persu tai kokkarinuorten paikallinen järjestö. Saa yleensä vielä parin viikon välein ilmaisia safkoja tapahtumissa :p Vihreet tms voinee olla lähempänä sydäntä mutta aika heikosti on miehiä isoilla ämmillä :D
Tai sitten jos haluaa jäbän jolla jalat maassa niin liittymään tukijäseneksi johonki potilasryhmään. Kun on ottanu kosketusta maan kanssa, ei ihan samalla tavalla leiju turhuuden pilvissä. Plussaa jos jotain on tietävinään taudista ettei ole ihan ummikko. Ja onhan noita lievempiäki ku joku psorias jos ei jaksaisi sydänsairasta tai semi-sokeaa.
Pakkotoisto ei liene sekään ihan paska paikka. Saane ainakin ison ja vahvan jätkän, ja sääntönä on että mitä isompi sen rauhallisempi. Jos nyt sit jaksaa että vetelee noita kananlihoja 7 ateriaa a puol kiloa kerralla päivässä ja menee tuntitolkulla raudan nosteluun joka päivä.
Seurakunnat on vain osittain hyvä vaihtoehto, mies uskoo sitten ihn oikeasti eikä tule ymmärtämään sun pyrkimyksiä irrottautua tuosta touhusta,
Elämä on valintoja, yritä miettiä seuraamukset etukäteen ja ota seuraamukset vastaan valittamatta.
Tuttu ujo nuori nainen löysi pannarista oikein mukavan nuorukaisen.
En tiedä. Mä 29 enkä ole koskaan seurustellut. Tinderiä oon nyt pari vuotta käyttänyt ja paljon miehiä tavannut mutta ei ole kukaan musta kiinnostunut. Ujo ja hiljainen olen :(
Vierailija kirjoitti:
Omalla aktiivisuudella. Teet suoria aloitteita kasvokkain ja nettideiteissä/tinderissä.
Tässä vielä esimerkki "hei, vaikutat kivalta, haluaisitko lähteä joku päivä lenkille?
Voi, ujo ei tuohon pysty :(
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mä 29 enkä ole koskaan seurustellut. Tinderiä oon nyt pari vuotta käyttänyt ja paljon miehiä tavannut mutta ei ole kukaan musta kiinnostunut. Ujo ja hiljainen olen :(
Miltä näytät? Oletko sanonut ennen tapaamista, että olet ujo ja hiljainen? Mitä mieltä olet itse ollut näistä miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, ujo ei tuohon pysty :(
Pikkuhiljaa. Alota aluksi juttelemaan kevyemmillä aiheilla.
Tee profiili parille deittisivustolle. Kirjoita itse kiinnostaville miehille. Sillä tavalla ei tarvitse ujostella, kun molemmat ovat tosissaan etsimässä. Kerro olevasi kasvokkain ujo.
Varaudu muutamaan pettymykseen ennen kuin sen oikea löytyy. Joskus onni käy heti, yleensä ei. Se kuuluu elämään.
Ei ujous ole mikään este. Itse olen tosi ujo ollut aina ja hyviä naisia on matkalla ollut. Toki on näitäkin ketkä tuomitsee sinut heti ekoilla treffeillä koska et ole kokoajan suu auki, näistä ei pidä välittää. M37
Minä löysin netistä (ei Tinder). Etsi jokin kivanoloinen deitti-ilmoitus ja vastaa siihen. Kerro ennen ekaa tapaamista olevasi ujo, ettei mies ihmettele että saatat olla ekoilla treffeillä vaisu. Tosin kannattaa myös skarpata, katsoa toista silmiin ja hymyillä paljon, jos treffikumppani vaikuttaa kiinnostavalta. Tällä metodilla minä nappasin mieheni. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin netistä (ei Tinder). Etsi jokin kivanoloinen deitti-ilmoitus ja vastaa siihen. Kerro ennen ekaa tapaamista olevasi ujo, ettei mies ihmettele että saatat olla ekoilla treffeillä vaisu. Tosin kannattaa myös skarpata, katsoa toista silmiin ja hymyillä paljon, jos treffikumppani vaikuttaa kiinnostavalta. Tällä metodilla minä nappasin mieheni. :D
Olen itsekin vähän ujo ja hiljainen n28, jo 6 vuoden ajan olen koittanut vastailla niihin kivoihin ilmoituksiin mutta kukaan ei ole vastannut takaisin. Miehillä on liikaa valinnanvaraa, ei tällainen nainen kelpaa ellei ole poikkeuksellisen kaunis.
Mahdotonta löytää ketään.
Mulle kelpaisi ujo ja hiljainen nainen,mutta ei naiset ole olleet musta ikinä kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin vähän ujo ja hiljainen n28, jo 6 vuoden ajan olen koittanut vastailla niihin kivoihin ilmoituksiin mutta kukaan ei ole vastannut takaisin. Miehillä on liikaa valinnanvaraa, ei tällainen nainen kelpaa ellei ole poikkeuksellisen kaunis.
En ole se kelle vastaat, mutta mitä ihmettä olet niille miehille kirjotellu jos yksikään ei ole vastannut? Vai oletko kuuden vuoden aikana kirjoittanut tyyliin kolmelle eri miehelle? Ei kuulosta mitenkään mahdolliselta ettei kukaan edes vastaisi, jos olet jotain tolkullista kirjoittanut. Tai sitten valitset ihan väärin ne miehet joille kirjotat. Ei kaikilla miehillä niin paljoa valinnanvaraa sentään ole, tai kiinnostusta sarjadeittailuun.
Seurakunta (vapaissa suunnissa ehkä nuorempaa porukkaa) tai siihen liittyen kotisatama deitti. Vaikka ei aihe kiinnostaisi, niin niissä on keskimäärin sosiaalisesti varautuneempaa porukkaa.
Netistä joku itseä kiinnostava nörttiharrastus, jossa järjestetään myös tapaamisia.
Kaveri, joka haluaa järjestää sinulle sokkotreffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tein nettideitti-ilmotuksen eikä siihen vastannut kukaan nainen. Siinä sitä valinnanvaraa
Pitää tehdä aloite. Miehiä ei hirveästi kiinnosta, vaikka aloite olisi tökerö tai kuulostaisi hölmöltä. Jos mies on kiinnostunut sinusta, niin et oikeastaan voi tyriä aloitetta muuten kuin sanomalla jotain äärimmäisen typerää. Luultavasti silloinkin pääset treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se kelle vastaat, mutta mitä ihmettä olet niille miehille kirjotellu jos yksikään ei ole vastannut? Vai oletko kuuden vuoden aikana kirjoittanut tyyliin kolmelle eri miehelle? Ei kuulosta mitenkään mahdolliselta ettei kukaan edes vastaisi, jos olet jotain tolkullista kirjoittanut. Tai sitten valitset ihan väärin ne miehet joille kirjotat. Ei kaikilla miehillä niin paljoa valinnanvaraa sentään ole, tai kiinnostusta sarjadeittailuun.
No toin esille mitä yhteistä meillä voisi olla ilmoituksen perusteella, kyselin kuulumisia ja kerroin vähän itsestäni. Mitä olisi pitänyt kirjoittaa?
Valitsin miehet ihan sen perusteella että esittelyteksti miellytti ja vaikutti siltä että meillä on yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia/mielenkiinnonkohteita. Aika monelle kirjoitin.
Esim. kuntouttavasta työtoiminnasta.