Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ujo nainen löytää miehen?

Vierailija
05.02.2018 |

Olen siis 26v enkä ole koskaan seurustellut

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat neuvot täällä ovat nuo "mene vain juttelemaan, hymyile". Jos on kunnolla ujo ei nuo asiat onnistu niin helposti.

Minusta paras keino löytää seuraa on netti. Itselläni oli jopa käyttäjänimi sellainen että sana ujo oli siinä. Mies kertoi että juuri sen vuoksi laittoi minulle viestiä.

Vierailija
42/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan paskaa liikaa. Oisin voinut tutustua tuohon naiseen netissä, helposti. Mutta ei kiinnosta :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujous ei ole ongelma, mutta rumuus ja ujous on. Kaunista naista jaksaa kyllä piirittää, vaikka olisikin ujo, mutta jos on ruma, niin pitäisi olla edes mukava.

Jos olet parempi kirjoittamaan, niin kannattaa yrittää saada mies kiinnostumaan ensin sitä kautta ja kertoa ujoudestasi, jolloin hän osaa suhtautua siihen paremmin. 

Voihan ujokin olla mukava, ei ne ole toisensa poissulkevia asioita.

Tarkoitin, että seurana mukavaa. Ei sellainen ole mukavaa seuraa, joka ei saa mitään suustaan. 

Vierailija
44/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa miehiin tutustuminen on aika hankalaa, koska miehet ei lähesty, paitsi baareissa joissa en halua käydä. Olen asunut parissa eri euroopan maassa ja muualla tätä ongelmaa ei ole, miehiin on helppo tutustua koska tulevat juttelemaan! Mieheni onkin ulkomaalainen. 

Vierailija
45/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehiin tutustuminen on aika hankalaa, koska miehet ei lähesty, paitsi baareissa joissa en halua käydä. Olen asunut parissa eri euroopan maassa ja muualla tätä ongelmaa ei ole, miehiin on helppo tutustua koska tulevat juttelemaan! Mieheni onkin ulkomaalainen. 

Koska täällä on tapana lähestyä vain baarissa, pidetään muualla lähestyvää helposti kummallisena hyypiönä, vaikka jotain ihan tavallista kommentoisi. Tai ainakin vastaus on hämmentynyt eikä juttu lähde liikkeelle. Eli jos joku suomalainen mies yrittääkin jossain muualla, oppii pian ettei kannata. Ei tällaiset jutut ole ikinä pelkästään miehistä tai naisista kiinni.

Vierailija
46/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska täällä on tapana lähestyä vain baarissa, pidetään muualla lähestyvää helposti kummallisena hyypiönä, vaikka jotain ihan tavallista kommentoisi. Tai ainakin vastaus on hämmentynyt eikä juttu lähde liikkeelle. Eli jos joku suomalainen mies yrittääkin jossain muualla, oppii pian ettei kannata. Ei tällaiset jutut ole ikinä pelkästään miehistä tai naisista kiinni.

Naisistahan tämä on kiinni! Jokainen valkoinen suomalainen mies on opetettu tähän käytökseen. Ei vaan saa lähestyä naisia kuin äärimmäisen kunninoittavasti. Ulkomaalaisilta kyllä hyväksytään mitä vaan käytöstä :) 

Niin makaa kuin petaa!

Onneksi on Thaimaa :)

Vierailija
47/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko tähän aloitukseen. Minua ei ainakaan tässä vajaan vuoden aikana ole naiset lähestyneet nettideiteissä. Itse se on pitänyt lähestyä. Tuntuu aika erikoiselta, jos ei kukaan mies vastaa.

M35

Jep samaa mieltä, tosin olin vain 2 kuukautta tuolla treffi24. Mutta silti, 0 aloitetta mua kohtaan. Tai yksi teki, ylipainoinen masennuspotilas. Sori vaan mutta ei kiitos.

Saa nähdä pääsenkö juttusille tämän seurustelemattoman naisen kanssa, vaikka oikein tyrkytän itseäni :D

Sulla on jo aika korkeat standardit jos oot niin selvästi mielestäsi ylipainoisen masennuspotilaan yläpuolella ettei harkitakaan tarvitse.

Vierailija
48/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko tähän aloitukseen. Minua ei ainakaan tässä vajaan vuoden aikana ole naiset lähestyneet nettideiteissä. Itse se on pitänyt lähestyä. Tuntuu aika erikoiselta, jos ei kukaan mies vastaa.

M35

Jep samaa mieltä, tosin olin vain 2 kuukautta tuolla treffi24. Mutta silti, 0 aloitetta mua kohtaan. Tai yksi teki, ylipainoinen masennuspotilas. Sori vaan mutta ei kiitos.

Saa nähdä pääsenkö juttusille tämän seurustelemattoman naisen kanssa, vaikka oikein tyrkytän itseäni :D

Sulla on jo aika korkeat standardit jos oot niin selvästi mielestäsi ylipainoisen masennuspotilaan yläpuolella ettei harkitakaan tarvitse.

Haha? Naiset.. onneksi en katselekkaan enää suomalaisia naisia. Väitätkö että minä, yli 190 cm pitkä koulutettu mies katselisin säälistä ylipainoista työtöntä masennuspotilasta? Minkä helvetin takia? Että voisin kontrolloida häntä? Omistaa? 

Olen oikeasti luullut että nämä "Vitosen naiset tahtovat vaan ysin miestä" -jutut ovat tuulesta temmattuja :) Hyvä että selvisi.

Netti on muutenkin todella huono paikka tutustua kehenkään...

Vierailija
49/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm viisi alapeukkua...

Ymmärrän että ette usko minua, todella paljon trolleja täällä. 

Olen siis 193 cm pitkä mies, insinööri. (En kuitenkaan diplomi :D)

Töissä käynyt 15-vuotiaasta asti.

Minua morkataan täällä sen takia että annan pakit ylipainoiselle masentuneelle  naiselle treffisivustolla...

Mitä yhteistä meillä voisi edes olla? Miksi hän kelpaisi minulle? Pitäisikö minun olla joku "prinssi" joka pelastaa hänet masennukselta? Naurettavaa :) 

Itselle työelämä on tärkeää, miten voisin olla naisen kanssa joka ei ole yläasteen jälkeen tehnyt mitään. Sairaushan se on mutta en ole lääkäri.

Kuulostaahan tämä julmalta, mutta mitä väliä anonyyminä laukoa totuuksiakin?

Vierailija
50/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaton treffi-ilmoitus on totaali turnoff,eikä kukaan niitä edes katso tai 1huono kuva ohitetaan kanssa suoraan.

Vierailija
51/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm viisi alapeukkua...

Minua morkataan täällä sen takia että annan pakit ylipainoiselle masentuneelle  naiselle treffisivustolla...

Mitä yhteistä meillä voisi edes olla? Miksi hän kelpaisi minulle? Pitäisikö minun olla joku "prinssi" joka pelastaa hänet masennukselta? Naurettavaa :) 

Itselle työelämä on tärkeää, miten voisin olla naisen kanssa joka ei ole yläasteen jälkeen tehnyt mitään. Sairaushan se on mutta en ole lääkäri.

Mua sussa lähinnä kuvottaa se, että tunnut pitävän masennusta ja ylipainoa leimoina jotka heti tekevät jostain suunnilleen ali-ihmisen. Molemmissa asioissa on kuitenkin paljon asteita ja puheestasi puuttuu kaikki ymmärrys ja myötätunto toisten tilanteita kohtaan. Et sinänsä ole väärässä, ja et tämän tyypin kanssa varmasti olisikaan sopinut yhteen, mutta onnistuit kyllä monessakin viestissä kuulostamaan ykkösluokan runkulta.

Onnea vaan deittailussa, hurmuri.

Vierailija
52/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa töiden saantikin on aika hankalaa, koska työnantajat ei lähesty, paitsi rekrymessuilla, joissa en halua käydä

Vierailija
53/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm viisi alapeukkua...

Ei se kuulosta julmalta vaan typerältä. Nainenhan voi olla DI samalta alalta mistä sä oot, eikö siitä esimerkiksi löytyisi yhteistä? 

Vierailija
54/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm viisi alapeukkua...

Ei se kuulosta julmalta vaan typerältä. Nainenhan voi olla DI samalta alalta mistä sä oot, eikö siitä esimerkiksi löytyisi yhteistä? 

Nainen masentui yläasteen jälkeen, 17-vuotiaana. Ei ole tehnyt mitään sen jälkeen, nyt 27-vuotias. En vain näe miten voisin löytää mitään yhteistä hänessä tai auttaa häntä. En todellakaan seurustele säälistä kenenkään kanssa. Moraalitonta.

Itseasiassa mua huolestuttaa masennuksen hoito Suomessa tuon tapauksen johdosta. Miten voi olla tuossa tilassa 10 vuotta? Ei mitään edistystä.

Vierailija
55/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin netistä (ei Tinder). Etsi jokin kivanoloinen deitti-ilmoitus ja vastaa siihen. Kerro ennen ekaa tapaamista olevasi ujo, ettei mies ihmettele että saatat olla ekoilla treffeillä vaisu. Tosin kannattaa myös skarpata, katsoa toista silmiin ja hymyillä paljon, jos treffikumppani vaikuttaa kiinnostavalta. Tällä metodilla minä nappasin mieheni. :D

Olen itsekin vähän ujo ja hiljainen n28, jo 6 vuoden ajan olen koittanut vastailla niihin kivoihin ilmoituksiin mutta kukaan ei ole vastannut takaisin. Miehillä on liikaa valinnanvaraa, ei tällainen nainen kelpaa ellei ole poikkeuksellisen kaunis.

Mahdotonta löytää ketään.

Niinhän se on. "Kivoilla miehillä" - eli komeilla ja suosituilla - on mistä valita.

Vierailija
56/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nätti tai normaalin näköinen, sinulla ei ole mitään hätää mutta kuvittelepa että olisit ruma ja ujo. Tuo on todella paha yhdistelmä, joka minulla sattuu olemaan ja miehen löytämisestä ei ole tietoakaan.

Vierailija
57/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm viisi alapeukkua...

Mua sussa lähinnä kuvottaa se, että tunnut pitävän masennusta ja ylipainoa leimoina jotka heti tekevät jostain suunnilleen ali-ihmisen. Molemmissa asioissa on kuitenkin paljon asteita ja puheestasi puuttuu kaikki ymmärrys ja myötätunto toisten tilanteita kohtaan. Et sinänsä ole väärässä, ja et tämän tyypin kanssa varmasti olisikaan sopinut yhteen, mutta onnistuit kyllä monessakin viestissä kuulostamaan ykkösluokan runkulta.

Onnea vaan deittailussa, hurmuri.

Käsi ylös naiset

Kuinka moni alkaa deittailla ventovierasta peruskoulunkäynyttä ylipainoista miestä ,joka on vielä masentunut

EI KUKAAN:::SENKIN HURMAAJATTARET

Vierailija
58/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Minkä takia ei kelpaa hän?? hän on myös ihminen vaikka onkin masentunut! Miesten nirsoilu näkyy taas tässäkin kun jokaisen pitäisi olla hoikka prinsessa.

Miten terveenä ihmisenä voisin kiinnostua sairaasta ihmisestä? Ihan hullua... 

Nainen, 160cm/120kg, syö masennuslääkkeitä, ei ole käynyt töissä yli 10 vuoteen tai opiskellut, EI KELPAA. Niin helppoa. En todellakaan ala jonkun omaishoitajaksi... haloo.

Kyllä naistenkin pitää olla kunnossa ja osata 'rakastaa' itseään ennen kuin alkaa deittailemaan. Liian julmaa mielestäsi?

Rakastuminen on ihanaa aikaa suhteessa.

Kyllä normi ihminen silloin sivuuttaa lihavat ja masentuneet...

Eri asia jos kumppani myöhemmin sairastuu..

Vierailija
59/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujouteni on aiheuttanut minulle myös fyysisiä oireita kuten:

Hikoilen paljon. Joudun vaihtmaaan alushousuja monta kertaa päivässä, koska ne ovat märät. Hiki myös haisee rekkamiehelle tai sille, että olisin pissannut housuihini ja unohtanut pestä vaatteet ja vain kuivattanut ne. Ensin luulinkin, että multa lirahtelee, mutta sama haju on kaikissa vaatteissa ja tulee niihin hetkessä. Pyykistä tullessa haisevat vielä raikkaalle.

Kasvojen ihossa koko ajan paksu rasva, aivan kuin olisi ollut meikit koko päivän kasvoilla. Siihenkään ei ole auttanut mikään.

Kaikista pahita on hiukset! Ne pöhöttää, on elottomat, karheat ja hapertuvat ennen kuin kasvavat pitkiksi ja joudun leikkaamaan ne lyhyiksi. Ja pitkillä tarkoitan just ja just olkapäille ulottuvia hiuksia.

Saan myös älyttömiä hepuleita ilman syytä ja jos on syytä, niin paisuttelen niitä kohtuuttoman isoiksi. Olen myös usein päivän vesiripulilla.

Saan päiväkausia kestäviä syöppökohtauksia.

Mitä vielä? Varmaan vaikka mitä, mutta koska muistikin on huonontunut, en nyt saa mieleen muuta.

Vierailija
60/62 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujouteni on aiheuttanut minulle myös fyysisiä oireita kuten:

Hikoilen paljon. Joudun vaihtmaaan alushousuja monta kertaa päivässä, koska ne ovat märät. Hiki myös haisee rekkamiehelle tai sille, että olisin pissannut housuihini ja unohtanut pestä vaatteet ja vain kuivattanut ne. Ensin luulinkin, että multa lirahtelee, mutta sama haju on kaikissa vaatteissa ja tulee niihin hetkessä. Pyykistä tullessa haisevat vielä raikkaalle.

Kasvojen ihossa koko ajan paksu rasva, aivan kuin olisi ollut meikit koko päivän kasvoilla. Siihenkään ei ole auttanut mikään.

Kaikista pahita on hiukset! Ne pöhöttää, on elottomat, karheat ja hapertuvat ennen kuin kasvavat pitkiksi ja joudun leikkaamaan ne lyhyiksi. Ja pitkillä tarkoitan just ja just olkapäille ulottuvia hiuksia.

Saan myös älyttömiä hepuleita ilman syytä ja jos on syytä, niin paisuttelen niitä kohtuuttoman isoiksi. Olen myös usein päivän vesiripulilla.

Saan päiväkausia kestäviä syöppökohtauksia.

Mitä vielä? Varmaan vaikka mitä, mutta koska muistikin on huonontunut, en nyt saa mieleen muuta.

Kuulostaa kyllä vähän muulta kun ujoudelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi