Vierailija

Ovat tosi kalliita ainakin.

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Ei kannata ainakaan uutta ostaa. Käytetyllä saattaa jotain hintansa mukaista käyttöarvoa vielä ollakkin. Mihin tarvitset digiboxia? Olisiko joku AndroidTV-boxi ja elokuvapalvelu parempi ratkaisu?

Vierailija

Mitä järkeä missään digiboksissa, en ymmärrä ollenkaan telkkaria tuijottavia?
Ja eiks ne muutenmin oo nykyään intrgroituneita, erillinen digiboksi oli vain joku hassu kokeilu suomessa mihin kaikkeen paskaan saakaan suomalaiset suostumaan.

• ylös 1
  • alas 15
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Haluaisin jotain ohjelmia tallentaa joskus. Mikä tuo android tv -boxi on? Katson hyvin vähän tv:tä ja elokuvia, eli jotain kallista/ kuukausimaksulla toimivaa palvelua ei varmaan kannata ottaa..

Vierailija

parin vuoden päästä siirrytään teräväpiirtolähetyksiin tai mitä ne nyt olivatkaan. varmaan kaikilla tällä hetkellä myynnissä olevilla televisioilla varmaankin pystyy noita katselemaan. ihmisillä saattaa kuitenkin käytössä olla paljon laitteita joilla voi katsoa digilähetyksiä, mutta niillä ei välttämättä pysty katsomaan uusia kanavanippuja mitä on tullut jakeluun. saa nähtä että minkänlaisia laitteita hankkivat.

Vierailija

Mulla on niin vanha tv, ettei sillä pysty tallentamaan. Mitä tarkoitat 2, että et ymmärrä telkkaria tuijottavia? Katotko itse kaikki koneelta vai? Mulla ainakin koneessa niin pieni näyttö, että mielummin katson tv:n näytöltä.

Vierailija

Varmaankin riippuu siitä myös minkälainen televisio on. Kannattaisiko se vaihtaa uuteen? Vai saako jo nykyiseen televisioon kovalevyn (johon tallentaa) kiinni? Android-boxi on se sama Android kun kännykässä ja tabletissa kaikkine appeineen, mutta liitetään telkkariiin kiinni ja ohjetaan ties millä. Ilman kuukausimaksua sieltä tietenkin löytyy Areenan ja Katsomon jne sisällöt.

Vierailija

Ei, mutta toissapäivänä olisi kannattanut. Huomispäivästä en tiedä.

Tiesitkö muuten, että "nykyään" on ihan käyttökelpoinen sana.

Vierailija

Uuteen telkkariin en ajatellut sijoittaa kun opiskelijabudjetilla mennään tällä hetkellä. Aivan joo, eipä digiboxilla taida tehdä enää mitään. Jännä että niitä on vielä myynnissä ja gigantissa n. 100-370e!! Kuka niistä maksaa vielä tuollasia summia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uuteen telkkariin en ajatellut sijoittaa kun opiskelijabudjetilla mennään tällä hetkellä. Aivan joo, eipä digiboxilla taida tehdä enää mitään. Jännä että niitä on vielä myynnissä ja gigantissa n. 100-370e!! Kuka niistä maksaa vielä tuollasia summia?

Mihin niitä ohjelmia sitten voi tallentaa?

Vierailija

Ei kannata ostaa, jos ei tarvi. Mutta kannattaa jos tarvii, esimerkiksi jos on tyytyväinen telkariinsa, mutta haluaa nauhoitusmahdollisuuden, niin nauhoittava boxi voi olla tarpeen. Käytettyjä voi saada halvalla. Minullakin olisi yksi käyttämätön nahoittava kaapelimallin digiboxi.

Vierailija

svsvvs kirjoitti:
Ostaisin uuden VHS-nauhurin jos sellaisen jostain löytäisin.

Eihän siitä ole kuin vuosi kun viimeiset valmistajat loettivat VHS nauhureiden valmistuksen. Mahtaisiko jostain vielä löytyä varastosta käyttämättömiäkin. Käytettyjen hankkimisessa ei liene vaikeuksia ja korjaamot varmaan vielä kunnostelee pitkään vanhoilla varaosilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä äänitän niin paljon ohjelmia, etten pärjäisi ilman boksia.

Löytyy pilvipalveluita, joilla voi nauhoittaa ja katsoa milloin haluaa ja missä haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä missään digiboksissa, en ymmärrä ollenkaan telkkaria tuijottavia?
Ja eiks ne muutenmin oo nykyään intrgroituneita, erillinen digiboksi oli vain joku hassu kokeilu suomessa mihin kaikkeen paskaan saakaan suomalaiset suostumaan.

Hassu kokeilu? Se oli siirtymävaiheen laite, jolla saattoi jatkaa vanhan telkkarinsa käyttöä. Nauhoittaminen suoraan telkkarilla ei vieläkään ole normistandardi.

Vierailija

Jos haluat tallentaa jotain kun et kerkeä katsomaan tai kahdelta kanavalta tulee yhtäaikaa mieliohjelmat niin sitten kannattaa tallentavaboksi ostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä äänitän niin paljon ohjelmia, etten pärjäisi ilman boksia.

Löytyy pilvipalveluita, joilla voi nauhoittaa ja katsoa milloin haluaa ja missä haluaa.
Aivan varmasti, ei ole kuitenkaan mua varten. Huomannut miten digiboksissa esim jo pelkkä guide on niin paljon television vastaavaa parempi.

Vierailija

Minä en tulisi toimeen ilman, mutta jos sinun täytyy ihmetellä asiaa ääneen, niin ehkä kuulut niihin, jotka eivät sitä tarvitse. Ne, jotka tarvitsee, tietävät kyllä itse.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.