Vierailija

N. 200 gr bulg.jug.
1 ban.
must.
mans.
tas. 2 rkl hun.
pien. lora. mait.

Perf.♥️

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aika kaloripitoinen smoothie, mutta toki siis sinällään terveellinen. Marjoihin lisätty sokeri on tietysti vielä oma asiansa jos on lisätty ja banaani maistuu mössönä vauvan ruoalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika kaloripitoinen smoothie, mutta toki siis sinällään terveellinen. Marjoihin lisätty sokeri on tietysti vielä oma asiansa jos on lisätty ja banaani maistuu mössönä vauvan ruoalle.

Kaloripitoinen XDDD jugurtista noin 120 kcal, marjoissa ei ole kaloreita paljon paskaakaan XD 2 rkl hunajaa, aika hurja pommi XD Tiedätkö mikä on smoothie? "banaani maistuu mössönä vauvan ruoalle."

Tajuatko että se banaani on osana juomaa XD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko miekkoshullu?

Hullu en ole, mutta olen miekkosnainen XDD Pitäisi käydä siellä liikkeessä taas... Olisi vähän tarvetta parille jutulle + miekkoselle XD Hieman kyllä on maku mennyt siitäkin! Luikkii aina korvat luimussa pitkin liikettä eikä puhu minulle!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun ap lähettää jonkun kauppaan, on ostoslista painajainen. :D

XDD mit. Ni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miekkoshullu?

Hullu en ole, mutta olen miekkosnainen XDD Pitäisi käydä siellä liikkeessä taas... Olisi vähän tarvetta parille jutulle + miekkoselle XD Hieman kyllä on maku mennyt siitäkin! Luikkii aina korvat luimussa pitkin liikettä eikä puhu minulle!

Arvasin :D Mukavaa päivää sinulle, miekkoshullu. Se on hellittelynimi palstalla, on onnistunut, jos nimetään -hulluksi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miekkoshullu?

Arvasin :D Mukavaa päivää sinulle, miekkoshullu. Se on hellittelynimi palstalla, on onnistunut, jos nimetään -hulluksi. 

Näinkö on XD No sitten olen mielelläni hullu! Mukavaa päivää sinullekin, fanini.

Vierailija

smuuthien idea on sörssätä sinne pahanmakuisia kasviksia joita ei muuten pysty syömään, esim varsiselleriä, broccolia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
smuuthien idea on sörssätä sinne pahanmakuisia kasviksia joita ei muuten pysty syömään, esim varsiselleriä, broccolia

Minä juon marjaisia smoothieita! Se menee aamupalasta kun seassa on 2 ban.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.