Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen vetää narsisteja puoleensa?

Vierailija
04.02.2018 |

Taidan itse herkkänä ja kilttinä olla tälläinen narsistimagneetti. Aina huomionhakuiset itsetunnon vahvistusta kaipaavat kukkoilijat tuntuu tykkäävän.Toki myös muunkinlaiset miehet ovat lähestyneet mutta juuri noita narsistisia taipumuksia omaavia vedän puoleeni.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltit, hyväuskoiset ja reippaat, jotka aina tsemppaa vaikeuksien jälkeen ja pyrkivät unohtamaan ne ja menemään eteenpäin. Kannattaisi luovuttaa heti.

Ja yksinäiset. Itse asuin vieraassa paikassa työni takia, ja vielä muutin toiseen vieraaseen paikkaan miehen perässä. Todella unelmauhri.

Sitkeys on hyvä huomio. Samoilla perslihaksilla kuin joilla vaikka opetellaan joku vaikea kieli tai muu hankalasti saavutettava taito tai saadaan valmiiksi työläs projekti (ennenkuin pysähdytään miettimään, onko tämä hullun hommaa), samoilla yritetään korjata hankalasti toimivaa suhdetta. Ei tajuta ajoissa, että tämä on ammattilaisen hommaa koittaa saada tuohon toiseen tolkkua.

Meillä käytettiin ammattilaisiakin apuna, perheneuvolaa ym, mutta vielä vähemmän saivat narsistiin tolkkua kuin itse sain. Eli edelleen neuvon luovuttamaan heti alussa, jos suhteessa on hankaluuksia. Sitkeydestä on narsistin kanssa vain haittaa.

Olen myös lukenut että psykopaatit iskevät mielellään adhd-ihmisiin, siis näihin ikiliikkujiin, jotka unohtavat nopeasti ikävät asiat ja menevät aina reippaasti eteenpäin uusien innostavien asioiden perässä.

Vierailija
42/43 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mistä voi hyötyä jollakin tapaa. Esim. varakkaat vanhemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva. Justiina.

Kaikki luulivat että saisin luuserin kuriin ja tämän elämän takaisin raiteille. Ei vaan riittänyt minullakaan paukut.