Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä mieltä?

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (16)

Vierailija

Ei ollenkaan, koska olen itsekin kokematon. Sehän olisi hyvä yhdessä silloin opetella. :)
Mutta onko naisille turn off, jos mies on seksissä epävarma ja kokematon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei sillä ole mitään väliä kun ei naiset tee kokeneinakaan muuta kuin makaavat selällään silmät kiinni.

Joku rohkea saattaa vähän kielellä munaa räpeltää, mutta parempi on kun ei räpellä kun ei se tunnu miltään. Pitäis kato ottaa koko kalu kunnolla suuhún kunnon paineilla. Mielummin käyn imettämässä itseäni kaupungin uimahallissa saunassa miehillä. Ottavat ahnaasti suihin.

• ylös 2
  • alas 10
Vierailija

Ei ole ongelma eikä mikään, mutta jos pidemmän päälle makaa kun liikkumaton patja niin on melko tylsä.
Naiselle sen sijaan saattaa tulla ongelmaksi kun ei nauti koska ei osallistu ja syyttää siitä sitten miestä eikä omaa osallistumattomuuttaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä kun ei naiset tee kokeneinakaan muuta kuin makaavat selällään silmät kiinni.

Joku rohkea saattaa vähän kielellä munaa räpeltää, mutta parempi on kun ei räpellä kun ei se tunnu miltään. Pitäis kato ottaa koko kalu kunnolla suuhún kunnon paineilla. Mielummin käyn imettämässä itseäni kaupungin uimahallissa saunassa miehillä. Ottavat ahnaasti suihin.

Tämä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelma eikä mikään, mutta jos pidemmän päälle makaa kun liikkumaton patja niin on melko tylsä.
Naiselle sen sijaan saattaa tulla ongelmaksi kun ei nauti koska ei osallistu ja syyttää siitä sitten miestä eikä omaa osallistumattomuuttaan.

No onhan se nyt miehen vika, jos estot ei poistu.
t.nainen

Vierailija

Ei oo, mutta olen aloittanut homoilun joten ei enää naiset nappaa kun saa kunnon seksiä miesten kesken.

Vierailija

En tiedä, mutta jokainen uusi seksikumppani on aina uusi. Seksi on minulle vielä verraten kokemattomalle miehelle niin uudempi juttu, että en varmuudella tiedä tai tunne, mitkä olisivat ne tavat tai keinot, joilla voisin sanoa varmaksi voivani taata, että osaisin tyydyttää tai tarjota ja mahdollistaa nautinnon

kumppanilleni. Kummeksuisin, todennäköisesti hieman naista, joka uskaltaisi varmuudella osaavansa antaa miehelle kuin meiehelle nautinnon, ilman että hänellä on vielä kertaakaan kohdannut ja harrastanut seksiä miehen kanssa.

Kyse ei ole kokemuksesta tai kokemattomuudesta, vaan siitä, että uskaltaa ja haluaa yrittää olla aktiivisesti läsnä siinä hetkessä, mikä silloin on. Arvostaen ja kunnioittaen toista ja samalla myös itseä.  

Riittävä aktiivisuus tai olisiko oikeampi sanoa uteliaisuus on minusta välttämätöntä siksi, että en usko, että paras tai optiaalisin lopputulema saadaan sillä, että toinen vain dottaa tai toivoo, että toinen toimii ja itselle riittää passiivinen seuraajan rooli. - Eri asia on se, että yhteisestä sopimuksesta saatetaan sopia, että esimerkiksi tällä kertaa toinen on selkeästi objekti ja toinen subjekti.

Vierailija

Kokematon voi olla monella tapaa. Esim itse olin neitsyt kun olin mieheni kanssa ensimmäisen kerran. Toisaalta omasta kivasta oli siinä vaiheessa vuosien kokemus, eikä alastomuus ollut mulle mikään ongelma. Teoreettinen tietämys oli hyvällä tasolla kotona luetun opaskirjallisuuden ansiosta. Luulisin, että olin kohtuullisen innokas ja onnistuin koskapa naiskentelen edelleen saman miehen kanssa kolmekymmentä vuotta myöhemmin.
-Tää kyllä taisi olla ohis

BB

Ei kokemattomuus sinänsä haittaa, mutta passiivisuus on sitten eri asia. Harmittaa jos vaatteiden riisumisen jälkeen nainen vain heittäytyy makamaan asentoon x ja odottaa että hoiden hommat. Tämä tuntuisi olevan yleisempää kauniimpien naisten kohdalla, toki ei voi yleistää.

Myöskin epävarmuus voi olla tosi turnoff. Etenkin kun kuulee naiselta kommentteja kuten "en haluu riisuu paitaa ny kun turvottaa" tms. Oikeasti keskiverto mies ei edes huomaisi mitään turvotusta, mutta tommosen kommentin kuuleminen kyllä vie intoa. Tulee semmonen "noh annan sulle nyt kuitenkin velvollisuudesta" - fiilis. Kantsii si mieluummin siirtää hommat ensi kertaan.

Vierailija

Ei haittaa yhtään jos on kuitenkin mukana touhussa ja antaa vähän ohjata toimintaa. Oma avokkini oli alussa vähän ujo ja epävarma mutta ei kuitenkaan passiivinen. Nyt nautitaan ja paljon.

Vierailija

Minusta se on kiihottavaakin, varsinkin ajatus, että toinen luottaisi ja uskaltaisi heittäytyä minun kanssani löytöretkelle.

Kerran oli yksi "normaalin kokenut", mutta epävarma tyttöystävä ja se ei ollut kivaa kun ei syntynyt sitä yhteyttä. Paras kroppa, mutta seksi tökki enemmän kuin kenenkään kanssa ja se ei ikinä parantunut.