Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Onneksi kohta alkaa Survivors, uusi kausi. Tämä suomitekele on kuin hidastettu versio alkuperäisestä. Tuntiin mahtuu koko paketti eikä ole yhtään tylsää hetkeä.
Helmenkalastaja olis niin komea, kun leikkaisi naamakarvansa pois. Nyt on kuin joku jokimursu, ja fledan pituus olkapäille olis riittävä. Haluaako jotenkin peitellä ilmeitään ja kasvojaan tuon naamareuhkan takana? Nyt Juhana.....salvadordalikausi oli ja meni, eiks jeh?
Vaikuttaa siltä että Sahamies on viilannut linssiin pahasti toisia kilpailijoita. Myös katsojia, kun olen eri foorumeita lurkkinut. Oon katellu Sahamiehestä youtubelta haastatteluja ja klippejä kortinpeluusta. On oikeasti skarppi jäbä. Oon myös lukenut että olis harrastanut monia urheilulajeja. Teoriani on se että tämä korttihai vetää roolia teeskentelemällä palikkaa ja laiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että Sahamies on viilannut linssiin pahasti toisia kilpailijoita. Myös katsojia, kun olen eri foorumeita lurkkinut. Oon katellu Sahamiehestä youtubelta haastatteluja ja klippejä kortinpeluusta. On oikeasti skarppi jäbä. Oon myös lukenut että olis harrastanut monia urheilulajeja. Teoriani on se että tämä korttihai vetää roolia teeskentelemällä palikkaa ja laiskaa.
Sitten on vielä tyhmempi kuin miltä nyt vaikuttaa. Tuolla taktiikalla kun ei voittoa ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen Sherlock siellä. Ilari itsehän on tuon jo ohjelmassakin paljastanut ja aiheesta on kirjoiteltu paljon lehdissäkin. Ja tässäkin ketjussa on aihetta käsitelty usein.
Kimmo olis ollut jo valmis lähtemään kotiin. No olisivat sitten päästäneet hänet. James olis halunnut vielä jatkaa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005627942.html
En tiennytkään, että Kimmo oli aikeissa luovuttaa.
Haha, joku tuolla arvosteli toista kirjoittajaa termillä " Sherlock". Meinaatko että kaikki ihmiset katsovat joka jakson selviytyjiä, lukevat kaikki lehdet, tai lukevat tämän keskustelun tähän mennessä 113 sivua. Lollero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on vielä tyhmempi kuin miltä nyt vaikuttaa. Tuolla taktiikalla kun ei voittoa ole tulossa.
Tai sitten sä olet se tyhmä. Tolla taktiikalla se meinaan voitti koko paskan.
Ilari voitti. 100% varma. Sitä kuka oli toinen tai kolmas en tiiä.
Mielenkiinnolla odotan illan Ruutu+ jaksoa. Jos Juhana ja Ilari aikovat olla finaalissa (niin kuin oletan että ovat), ois nyt pakko äänestää pois Sampo, Janni tai Kimmo. Veikkaan että onnistuvat jotenkin kompromissina savustamaan Vehviläisen ulos.
Minua kyllä risoo jos Ilari vpittii. Tosi taktisesti hienosti pelattu mutta TYLSÄÄ.
Näkeekö muut vielä ruutuplussasta? Lukee mulla vain että ilmaisena tulossa 15.4.
Kuka tippuu seuraavassa jaksossa? Joku jolla on ruutu+ niin vois kertoo
Juo itsensä TTK:n jatkoilla aina itsensä kompurointikuntoon. Viimeksi poika talutti kotiin. Eikö tuo vieläkään tiedä rajojaan, vai ongelma?