Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Spoiler
Vierailija kirjoitti:
Pysyittekö kärryillä mitä ruutu+ jakson äänestyksessä tapahtui? Mitä tapahtui liittojen kanssa? Kaikki äänestivät Helenaa. Sattuma vai sopimus? Kenen pussiin Janni pelaa? Janni sumutti Helenaa, mutta sumuttaako myös Katjaa? Luuleeko Katja olevansa Sampon liitossa Jannin ja Kimmon kanssa, mutta tosiasiassa liittoon kuuluukin vain Janni, Kimmo ja Sampo? Joutuuko Katja seuraavaksi pihalle?
Entä luuleeko Juhana että Katja ja Janni hyväksyivät Juhanan liittoehdotuksen kun kaikkihan äänestivät samaa. Lisäksi Katja totesi ennen äänestystä että äänestää sopimuksen mukaan. Mihin sopimukseen hän viittasi? Yrittikö uskotella jotain jollekin kommentillaan?
Olen hiukan pihalla.
Spoiler
Itsekin pohdin samoja asioita. Kuka on liitossa ja kenen kanssa, se on nyt mysteeri. Keiden Sampo ja Kimmo luuli äänestävän Kimmoa, koska pelasivat amuletin? Olettiko Sampo, että naiset (Hellu, Katja, Janni) liittoutui keskenään, vai että Hellu ja Katja liittoutui Juhanan ja Ilarin kanssa? Vai että pelkästään Juhana ja Ilari äänestää Kimmoa? Helenaa kai kuitenkin epäilivät "petturiksi", koska äänestivät nyt omaansa Hellua eivätkä Ilaria. Helena ainoana äänesti Sahaa, tekikö niin Sampon kehoituksesta?
Mäkin olen pihalla, mutta hyvällä tavalla. Kiinnostavaa nähdä miten liittoumat menee tulevassa jaksossa :)
Mua niin naurattaa kun mietin, että Ilari voittaisi koko roskan, ja millä "panostuksella" :D Se näyttää koko ajan vain todennäköisemmältä...
Mietin, että johtuiskohan nuo Sampon punaiset silmät siitä suolavedessä sukeltelemisesta ja uimisesta. Jos se suola ärsyttää silmiä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Pysyittekö kärryillä mitä ruutu+ jakson äänestyksessä tapahtui? Mitä tapahtui liittojen kanssa? Kaikki äänestivät Helenaa. Sattuma vai sopimus? Kenen pussiin Janni pelaa? Janni sumutti Helenaa, mutta sumuttaako myös Katjaa? Luuleeko Katja olevansa Sampon liitossa Jannin ja Kimmon kanssa, mutta tosiasiassa liittoon kuuluukin vain Janni, Kimmo ja Sampo? Joutuuko Katja seuraavaksi pihalle?
Entä luuleeko Juhana että Katja ja Janni hyväksyivät Juhanan liittoehdotuksen kun kaikkihan äänestivät samaa. Lisäksi Katja totesi ennen äänestystä että äänestää sopimuksen mukaan. Mihin sopimukseen hän viittasi? Yrittikö uskotella jotain jollekin kommentillaan?
Olen hiukan pihalla.
Tässä suorassa eilisessä jaksossahan he kaikki miettivät jo Helenan pois tiputtamista. Juttelivat kaikki siitä. Ei Jamesin pudotuksesta puhuttu mitään. Kaikki oli tiputtamassa Helenaa.
Mietin onko ohjelman leikkaukset menny jotenkin sekaisin, että nuo Helenan pudotus-juttelut olisikin pitänyt olla vasta siinä ensiviikon jaksossa, missä Helena oikeasti tippui. 😂
Ei noista kukaan oo mikään ö-luokan julkkis kaikki on tunnettja vaikka ite tunnenkin kaikki vaikka oon vasta 12
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että johtuiskohan nuo Sampon punaiset silmät siitä suolavedessä sukeltelemisesta ja uimisesta. Jos se suola ärsyttää silmiä. 🤔
Sampo on löytänyt viidakosta salaisen kannabisviljelmän
Mua itketti kun James tippui. 😢 Juuso sanoi oikein, että suuri sydän on poistunut. 😟
Tuleeko oikeasti joku tippunut kilpailija takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Mua itketti kun James tippui. 😢 Juuso sanoi oikein, että suuri sydän on poistunut. 😟
Juusolla nyt vain on anatomia hieman hukassa, ne on rintalihakset jotka siellä pullottaa, ei sydän.
.
.
Mutta oikeasti, älkää naiset olko noin sokeita, toki James teki nätisti, mutta totuus on se, ettei sillä oikein ollut ketään liittolaista/kaveria siellä heimossa, oli aika ulkopuolinen. Tuo Helena oli sellainen varma valinta johon kellään ei ollut nokan koputtamista, eikä aiheuta kyräilyä tai kateutta tai spekulointia liitoista, keräsi sillä loistavasti potin kotiin, kotikatsojien(naisten) sydämet puolelleen ja jos olisi päässyt finaalikaksikkoon, myös varmasti muutaman äänenkin itselleen. Ei tuo teko tarkoita yhtään mitään sen enempää, ihan samalla tavalla kuin joku kieroilu tuossa kisassa ei tarkoita sitä että pelaaja on huono ihminen siviilissä. Avatkaa niitä silmiä.
Miksiköhän Juhana haluaa pitää tuota pitkää pujopartaa ja viiksiä? Olisi mielestäni paljon komeampi ilman noita ylipitkiä karvoja. Hiuksetkin voisi leikata vaikkapa sellaiseen Huippumalli-Jerryn mittaan :D
Minulle on oikeastaan täysin sama, kuka voittaa, kunhan ei Juhana. Olen vihannut alusta asti ja vihaan edelleen. Mielestäni Ilarin välinpitämättömyys on mainio pelitaktiikka, vaikka täällä se tuntuu aiheuttavan hermostuneisuutta. Kukaan tuskin ajattelee samalla tavoin, mutta halusin vain tuoda mielipiteeni esille :).
Kyllähän Juhana osaa olla ärsyttävä besserwisseri, mutta silti pidän hänestä hieman, eikä se mielestäni olisi vääryys vaikka hän voittaisi. Ilari joutaisi jo pois, olisi häpeällinen voittaja, eikä kyllä finaalissa todennäköisesti saisi juurikaan ääniä.
! kirjoitti:
Minulle on oikeastaan täysin sama, kuka voittaa, kunhan ei Juhana. Olen vihannut alusta asti ja vihaan edelleen. Mielestäni Ilarin välinpitämättömyys on mainio pelitaktiikka, vaikka täällä se tuntuu aiheuttavan hermostuneisuutta. Kukaan tuskin ajattelee samalla tavoin, mutta halusin vain tuoda mielipiteeni esille :).
Tämä. Juhana pääsi ihon alle jo silloin Diilissä ja jatkaa ärsyttämistään vuodesta toiseen milloin missäkin pikku ohjelmissa. Raivostuttava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilari Sahamies on oikeasti niin laiska, että ei vaan jaksa mitään. Fyysinen kuntokin toki täysin nollassa. Ja äärimmäisen tyhmä mies on myös. Yksinkertaisimmat asiatkin täytyy selittää moneen kertaan eikä sekään auta. Hyvä jos oman nimensä tietää. Näin siis myös siviilissä.
Mielestäni on huolestuttavaa, että varakas ja nuori mies ei huolehdi kunnostaan paremmin. Kyllähän sillä on varaa palkata personal trainer ja käydä millä salilla haluaa jne. Miksi hän ei huolehdi itsestään? Jotain tuollaisen lamaantuminen taustalla on.
Ilarista tuli isä aika vasta. Tuskin siinä on personal trainerit ollut ekana mielessä vaikka rahaa onkin.
Eikös häntä syytetä seksuaal.häirinnästä? Ja jostain olen lukenut, että vauvavuotena isät pettää herkimmin (vähemmän seksiä ja huomiota kotona). OT.
Olis kyllä pelottavaa, jos ylipainoinen, mauttomasti tatuoitu ja pahaenteistä vajakin hymyä suupielissään pitävä mies lähestyisi.
Vierailija kirjoitti:
https://blogit.baana.fi/sampo-kaulanen/2018/03/26/miksi-naytan-kalpealt…
Sampon silmät paloi auringossa
Janni ja Sampo ärsyttää. En toivo kummankaan voittoa. En myöskään Katjan. Helmenkalastaja sais voittaa.
! kirjoitti:
Kenen tahansa muun kuin Juhanan voitto olisi vääryys. Ei ymmärrä näitä Juhana-vihaajia, Juhanahan on mahtava ja osoittanut kaikin tavoin olevansa Selviytyjä. On sekä fyysisesti että henkisestu vahva, sekä hyvä juonimaan.
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
....
Sampo ja Janni alkaneet ärsyttää toden teolla. Kyllä riemastutti kun Juhana voitti koskettamuuden ja päihitti Sampon kahdessa kisassa. Toivon että Juhana voittaa.
Harmi että Janni ei hylännyt liittoaan Sampon kanssa.
Ei Janni välttämättä enää halua olla liitossa Sampon kanssa, muttei nähnyt miksi hänet olisi pitänyt vielä pudottaa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa jaksossa nähdään yllätys kun toisessa kisassa onkin muu kuin koskemattomuus pelissä. Jo kertaalleen tippuneet kilpailijat pääsevät kisaamaan kilpailuun palaamisesta.
Voittaja pääsee takaisin peliin mukaan ja saa tuplaäänen seuraavaan pudotukseen.
Tämän kilpailijan nimen tiedän mutta en paljasta.
Ja höpöhöpö. Jos olisit sisäpiiristä niin et saisi paljastaa yhtään mitään.
Onkohan Jannin ihonväriset bikinit ihan suunniteltu juttu, haluaako antaa ns. nude-vaikutelman ja näinollen saada miespelaajat pauloihinsa ja olemaan äänestämättä häntä pois?