Minkälaisella ihmisellä ei ole AIKAA laittaa esim. kaurahiutaleita erilliseen purkkiin?
Kommentit (38)
Ei mun kotona ole mitään ötököitä siivoisit useammin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siivouksen puutteesta vaan siitä, että niitä öttiäisiä voi tulla kaupasta minkä tahansa jauhopussin kylkiäisinä.
Ap
Jos kotona on niin paha tuhohyönteisongelma, että kaurahiutaleetkin pitää niiltä suojella, on varmaan suurempiakin ongelmia kuin kaurahiutaleiden purkitus.
Sellaisella joka ei ole vielä kohdannut tuholaisia.
En minäkään ymmärrä näitä ihmisjoukkoja. Ööh mitä ihmettä?
En näe mitään syytä purkittaa hiutaleitani vaikkei siinä menisi yhtään aikaa. Ei ole ötököitä ollut, ja jos joskus myöhemmin tulee toimitaan siinä vaiheessa niin kuin tilanne vaatii.
Jokainen hiutale eri purkkiin.
Asd
Vierailija kirjoitti:
En näe mitään syytä purkittaa hiutaleitani vaikkei siinä menisi yhtään aikaa. Ei ole ötököitä ollut, ja jos joskus myöhemmin tulee toimitaan siinä vaiheessa niin kuin tilanne vaatii.
Niin kuin tilanne vaatii eli kaikki avatut kuivaruuat roskikseen. Been there, done that. Seuraavalla kerralla tuho rajoittui vain yhteen purkkiin.
Sellainen joka ei ole kohdannut härhöä. Sen jälkeen kaikki on pussitettu ja purkitettu tuplasti.
Käytkö ne hiutaleet yksitellen suurennuslasin kanssa läpi purkittaessasi ne siltä varalta, että jonkun hiutaleen alla on jauhohärö piilossa ?
Ajasta ei ole kyse vaan tarpeesta.
Jos ei ole tuhoojahyönteisiä, ei ole tarvettakaan.
Sitten voi tehdä jotain muuta sen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö ne hiutaleet yksitellen suurennuslasin kanssa läpi purkittaessasi ne siltä varalta, että jonkun hiutaleen alla on jauhohärö piilossa ?
Oletko joka asiassa yhtä yksinkertainen?
Ap
Eipä ole sattunut tuholaisia omalle kohdalle. Ei ole tarvetta tuollaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ajasta ei ole kyse vaan tarpeesta.
Jos ei ole tuhoojahyönteisiä, ei ole tarvettakaan.
Sitten voi tehdä jotain muuta sen sijasta.
Mihin käytät sen säästyneen 5 sekuntia? Täällä palstalla viisasteluun?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvin harvinaista, mutta joskus tuotteen mukana voi tulla esim riisihäröjä. Niistä on hankala päästä eroon, jos ehtivät levitä avonaisesta purkista kaikkien kaapissa oleviin elintarvikkeisiin ja vielä kaapin ulkopuolellekin.
No nyt on kyllä niin järkkyä, että vankilaan kyllä tuollaiset pitäisi laittaa. Itse purkitan myös jokaisen vessapaperirullan ja laitan päivämääräjärjestykseen. Muuten pääsee tuhohyönteiset vielä persiiseen.
Minigrip pussit tulee purkkeja halvemmiksi. Ja on niitä muitakin merkkejä kuin Minigrip.
Todennäköisesti ihan hunningolla koko tyyppi.