Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Vierailija kirjoitti:
Juhana tekee jaksoseloksia ja niistä saa mielestäni ihan mielenkiintoista behind the scenes -tietoa mm. kilpauluista ja erityisesti siitä miten äänestettiin ja miksi. Niitä on on Juhanan instalivessä, mutta nyt näköjään myös youtube-kanavalla.
Jos Sara olis kertonut amuletistaan Juhanalle ja käyttänyt sitä, he olisivat Katjan sijasta äänestäneet Sampoa tai Sannia, joista jompi kumpi olisi tippunut, koska Saraa äänestäneiden äänet olis mitätöity. Olisipa ollut herkullinen tilanne!
Vierailija kirjoitti:
Kimmo näyttää siltä, että se voisi jäädä tuonne saarelle elämään erakkona eikä enää osaisi sopeutua yhteiskuntaan. :D
Kimmo ♡
ei alastomuutta kirjoitti:
Kyllä mun mielestä oli ihan hyvä, että Sara tippui. Se oli omasta mielestään varma kilpailija, että se nyt ei ainakaan tippuisi. Ihan oikein, että tippui, kostautui sille se oma itse luultu varmuutensa ja jäi amuletti käyttämättä.
Ärsytti se sen pukeutuminen, oikeastaan, se ei pukeutunut juuri ollenkaan.
Oli vähän liian alastoman näköinen. Olisi edes pitänyt pieniä shortseja, ei näyttänyt kivalle katsoa, kun siellä ollaan melkein alasti ja lähes kaikki näkyy.
Musta Samaa oli oikein mukavaa katsella. Nainen kuin veistos!
T. Heteronainen
Vierailija kirjoitti:
Siis ei toi Ilari mitään esitä! Se on vaan oikeesti patalaiska ja umpisurkea kilpailuissa.
Ainut nerokkuus siinä jätkässä on se että se on niin huono että on saanut palstamammat pitämään itseään jonain mastermindina.. XD
Ja siellä joku toinen palstamamma kuvittelee tietävänsä, mitä ammattipokerilaisen mielessä liikkuu tosi-tv-ohjelmassa?
Annariina kirjoitti:
Kyllä Sarakin juonitteli suosikki poikiensa kanssa, vaikka hän syytti kokoajan toisia juonittelusta. Hätä tuli käteen, kun Kalle ja Kai saivat lähteä! Niinpä alkoi valitus, ja naama happamana syytellä esim Juhanaa ym. juonittelusta. Hyvä kun tajusivat pistää kotimatkalle tuon pylly paljaana kulkeneen neidon! Ällötti minua ainakin!
Muuten samaa mieltä, mutta kyllä Jannin likainen bikinin alaosa ällötti paljon enemmän. Saran mustat bikinit näyttivät sentään aina puhtailta ja siisteiltä, mitäköhän Jannin mielessä liikkui kun pakkasi ainoiksi bikineikseen valkoiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että Ilari tahallaan esittää vähän tyhmää ja alisuoriutuu
esittää tyhmää ja toivottavasti pokerinpelaaja joka on voittanut satojatuhansia n iin voittaa
Ilari on tyhmä kuin saapas. Ei kukaan kykene noin näyttelemään.
Nimenomaan Ilari näyttelee tyhmää niin överisti, että ihme ettei muut tajua esitystä.
Go Ilari!
Vierailija kirjoitti:
Äänestävät Saran pois kun pitää samaa pyllynarua jo komatta viikkoa, hygieniaongelma
Tuon perusteella Janni olisi saanut lähteä jo toisen jakson jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin kun Katja kilahti Juhanalle 😆 siis niiiiiiiiiiin oikein 😛
Kuule Katja, siinä ei ollut mitään kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee tunteisiin noi juhanan pakaroita myötäilevät housut. Yrittääköhän se näyttää jotenkin seksikkäältä
Niin, kaikkihan tuolla yrittää olla mahdollisimmaan seksittäitä, kyllä. Vai olisiko syynä se, että haluaa viisaana miehenä suojata itsensä auringolta karuissa ja kuumissa oloissa? Kaikki eivät ole yhtä turhamaisia kuin sinä jotka hilluvat stringibikineissä rannalla valkoinen iho öljyttynä pelkästään jollain porkkanaöljyllä, ei aurinkorasvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Helmenkalastajan parta on oksettava!!!!
Niin on! Minä olen partanaisia eli pidän parrakkaista miehistä, mutta tuollaiset hoitamattomat, ohuet, harvat ja harottavat parrat ovat oksettavia.
Ja sinä kuvittelet, että Juhanalla on tuolla muotoiluvaahdot ja geelit mukana? Kyllähän se parta on hyvin huoliteltu muuten, mutta saman tien voisit kysyä miksi noiden hiuksia ei ole kunnolla kammattu tai pesty.
Vierailija kirjoitti:
Vittu miksi tuo Juhana käyttää noita legginssejä. Eivät istu juhanan vartaloon
Taas idioottimainen kommentti. Tärkeintä on suojata itseään auringolta ja ruhjeilta paljasta ihoa vasten, ei se mikä istuu parhaiten vartaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Kimmo tai James voittaa.
James on sitkeä pirulainen.
Ensi kisassa se näkyy.Simppeli uhoaja, joka harhailee saarella yksinään, nukkuu ja kitisee nälkäänsä. Tosi selviytyjä.
Missä kohtaa James on uhonnut? On ollut hiljainen ja nöyrä, ei kilpailun alussa löytänyt paikkaansa mutta nyt sitä määrätietoisuuttakin on alkanut löytyä ja onhan fyysiset ominaisuudet ihan omaa luokkaansa.
No kyllä siitä on nöyryys kaukana, kun voiton jälkeen huutelee hävinneelle joukkueelle:
"Miks te ootte noin huonoja? Otetaan uusiksi!"
Ja toisella kertaa huusi toiselle joukkueelle juuri ennen kuin oma joukkue oli ratkaisemassa voiton:
"Alkakaa miettiä kenet äänestätte pois!"
Missä vaiheessa se on nöyryyttä osoittanut?
Suurimman osan ajasta on nöyrä, kisoissa tietysti adrenaalinia täynnä ja saattaa tuollaisia puolivitsillä huudettuja letkautuksia päästä.
Vierailija kirjoitti:
Annariina kirjoitti:
Kyllä Sarakin juonitteli suosikki poikiensa kanssa, vaikka hän syytti kokoajan toisia juonittelusta. Hätä tuli käteen, kun Kalle ja Kai saivat lähteä! Niinpä alkoi valitus, ja naama happamana syytellä esim Juhanaa ym. juonittelusta. Hyvä kun tajusivat pistää kotimatkalle tuon pylly paljaana kulkeneen neidon! Ällötti minua ainakin!
Muuten samaa mieltä, mutta kyllä Jannin likainen bikinin alaosa ällötti paljon enemmän. Saran mustat bikinit näyttivät sentään aina puhtailta ja siisteiltä, mitäköhän Jannin mielessä liikkui kun pakkasi ainoiksi bikineikseen valkoiset?
Katsoi itseään peilistä ja ajatteli, että "mun perse näyttää hyvältä näissä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi ollut tuhannen taalan paikka äänestää tuo Juhana ulos. Ilmeisesti kilpailijat eivät tajua, kuinka vaarallinen hän on.
Päinvastoin, sehän on ovelaa olla äänestämättä Juhanaa. Jos Juhana pääsee finaaliin niin on selvä homma, ettei kukaan äänestä hänestä voittajaa, joten se toinen finaalissa tulee voittamaan selvästi.
Miten joku voi olla näin tyhmä? Suurin osa, jos Juhana finaaliin pääsee, tulee arvostamaan hänet niin korkealle että äänestäisivät Juhanasta voittajan.
Joku muuten täällä jokin aika sitten väitti, ettei tule olemaan mitään juryä eikä äänestetä voittajaa. Mistä tällainen valheellinen tieto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhana on paras ! Hyvä peluri 👍 Peli tämä onkin ja hän osaa pelata. Ei ole ilkeä eikä hauku toisia ! Katja syyllistyy itse tähän..
Amen. Kyllä mun mielestä ihmiset saisi mennä vähän itseensä tässä asiassa - oikeasti. Täällä näkyy täsmälleen kaikkien kiusaamistapauksien klassikkoperustelu - ku se on niiiiiiin ärsyttävä. No niin on, besserwisser ja vielä vttu on niin hyvä monessa asiassa, joten ärsyyntyneet ei pääse edes nauramaan, että hähhäää suurisuu. Mutta semmoisia besserwisser- ihmisiä on. Ei Juhana mene kuitenkaan henkilökohtaisuuksiin, vaan on itse asiassa yllättävän asiallinen. Pelaa peliä, kun se on vähän niin kuin homman nimi.
No mä ihmettelen, miksei ne muut äänestä sitä Juhanaa pois, kun on aivan selvää, kuka siellä katkoo muiden päitä! Katja oli ihan oikeassa kun sanoi, että sillä on kalenteriin merkitty palaverit tunnin välein. Juonitellakseen muita vastaan. Oikea ammattikäärme.
Ällöttävät lapin jätkät kirjoitti:
Siitäpähän Sara sai viime jaksossa! Täytyy ihmetellä, että miten kukaan voi olla noin tyhmä tai miten ketkään voi olla noin tyhmiä. Jos naiset olisivat pitäneet yhtä, olisivat he saaneet kaikki ukot perä jälkeen ulos kisasta. Kuinka helvetin tyhmä pitää olla, ettei äänestä helmenkalastajaa ja lapin ukkoa heti pois tuollaisesta.
Voi saraparka, tyhmyydestä maksetaan!
Onpa kummallinen kommentti, ja ylipäätään nämä "naisten pitäisi liittoutua miehiä vastaan ja pudottaa heidät!!" -kommentit. Miksi miehet pitäisi pudottaa pois? Jos haluaa katsoa pelkkiä naisia, voi katsoa vaikka Viidakon tähtösiä. Kyllä mielenkiintoisimmat henkilöt näissäkin ohjelmissa löytyvät yleensä miehissä. Tyypillinen miesvihakommentti, joka on naamioitu tuollaiseen "girl poweriin".
Girl power tosin loppuu siinä vaiheessa, kun joku nainen tekee virheen, kuten esimerkiksi Sara teki. Siinä vaiheessa alkaa ilkunta ja vahingonilo, että "siitäs sai, kun ei tehnyt niin kuin minä halusin!"
Edelleenkin tosin ihmettelen, miksi tavoitteena olisi saada kaikki ukot perä toisensa jälkeen ulos?
Vierailija kirjoitti:
Juhana on just paras! En tajua miksi häntä sanotaan ilkeäksi, hän vain pelaa peliä, minkä takia tuonne on lähdetty. En ole edes kuullut Juhanan haukkuvat muita kilpailijoita, toisin kuin muut :D Ohjelma olisi tylsä ilman Juhanaa. Ja pitkät vaatteet ilmeisesti sen takia, että palaa helposti, joten kyllä minäkin hänenä tuollaisia käyttäisin, vaikka mammat siitä järkyttyisivät, ollaan kuitenkin viidakossa eikä malli kisassa
Jos olisin tuolla viidakossa, vetäisin Juhanan tukasta viidakkoon ja hakkaisin sen hampaat sisään kookospähkinällä.
T: Steroidimamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että Ilari tahallaan esittää vähän tyhmää ja alisuoriutuu
esittää tyhmää ja toivottavasti pokerinpelaaja joka on voittanut satojatuhansia n iin voittaa
Ilari on tyhmä kuin saapas. Ei kukaan kykene noin näyttelemään.
Hänellä on pokerinaama. Auttaa pokerinpeluussa.
Hyvin mahdollista. Muistan jollain Selviytyjät-kaudella voitti yksi, jota kaikki piti idioottina, koska hän käyttäytyi vähän hessuhopomaisesti. Viimeisessä parissa kisassa hän voitti koskemattomuudet, ettei häntä voinut pudottaa, ja finaalissa hänen kanssaan istui sellainen, joka oli selkäänpuukottanut varmaan puolia heimoneuvoston äänestäjiä.
Myöhemmin selvisi, että tämä Hessu oli huippuälykkäiden lasten koulussa. :D
Ilari! Mitä olet mennyt tekemään! 😱
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201803272200841638_vd.shtml
Juhana tekee jaksoseloksia ja niistä saa mielestäni ihan mielenkiintoista behind the scenes -tietoa mm. kilpauluista ja erityisesti siitä miten äänestettiin ja miksi. Niitä on on Juhanan instalivessä, mutta nyt näköjään myös youtube-kanavalla.