Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Juhana manipuloi kyllä huolella Jamesin. Juuri, että pelotteli, että hän on joutumassa pois, vihjaili Kallesa mutta ei kertonut vielä, kun arpoi Vehviläisen ja Palanderin välillä kupaa äänestää. Sai ovelasti tietää koskemattomuusamuletin haltijankin.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Toi solmujen avaaminen oli huono skaba uuteen heimoon pääsystä! Miten voidaan varmistaa, että kaikkien köydet oli samanlailla sidottu ja solmut yhtä tiukkoja..?
Kun ensin kuvattiin pelkkiä paaluja niin oletin kisan olevan perinteinen kestävyystesti paaluissa roikkumisessa, olisi ollut ainakin varmasti kaikille samat lähtökohdat.
Voisin melkein pistää pääni pantiksi ettei kaikkien köydet olleet samalla tavalla sidottu. Ja ihan samoin aikaisemmissakin kisoissa on ratoja todennäköisesti tuunattu tilanteen mukaan. Kummasti mm. heimojen pääluvut alkueron jälkeen heti tasoittuivat eikä toisesta joukkueesta tullut ylivoimaista. Pienemmissäkin tosi-tvformaateissa kilpailun kulkua manipuloidaan, ja näin isossa satsauksessa sitä suuremmalla syyllä. Tekijät ei varmaankaan jätä kohtalon huomaan että säilyykö kisatilanne - ja siten itse ohjelma -
kiinnostavana.
Oon itse silti sitä mieltä ettei Kallen ja Kaitsun tippumisen jälkeen enää kiinnosta pahemmin seurata tätä sarjaa, ainakaan niin kauan kuin Juhana on mukana. En välitä katsella tuollaisen omahyväisen ja järkyttävän egon omaavan ihmisen säätämistä. Ei oo mun mieleistä " draamaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Toi solmujen avaaminen oli huono skaba uuteen heimoon pääsystä! Miten voidaan varmistaa, että kaikkien köydet oli samanlailla sidottu ja solmut yhtä tiukkoja..?
Kun ensin kuvattiin pelkkiä paaluja niin oletin kisan olevan perinteinen kestävyystesti paaluissa roikkumisessa, olisi ollut ainakin varmasti kaikille samat lähtökohdat.
Voisin melkein pistää pääni pantiksi ettei kaikkien köydet olleet samalla tavalla sidottu. Ja ihan samoin aikaisemmissakin kisoissa on ratoja todennäköisesti tuunattu tilanteen mukaan. Kummasti mm. heimojen pääluvut alkueron jälkeen heti tasoittuivat eikä toisesta joukkueesta tullut ylivoimaista. Pienemmissäkin tosi-tvformaateissa kilpailun kulkua manipuloidaan, ja näin isossa satsauksessa sitä suuremmalla syyllä. Tekijät ei varmaankaan jätä kohtalon huomaan että säilyykö kisatilanne - ja siten itse ohjelma -
kiinnostavana.Oon itse silti sitä mieltä ettei Kallen ja Kaitsun tippumisen jälkeen enää kiinnosta pahemmin seurata tätä sarjaa, ainakaan niin kauan kuin Juhana on mukana. En välitä katsella tuollaisen omahyväisen ja järkyttävän egon omaavan ihmisen säätämistä. Ei oo mun mieleistä " draamaa".
Juhana on kyllä tosi raskas tyyppi, mut ilman sitä tuo loppu olis kyllä vähän kuivakka. Mieluummin mäkin olisin kattonu Kallea ja/tai Kaitsua.
Olis ollut oikestaan tosi mielenkiintosta jos nää kaikki kolme nk. johtajaa (Juhana, Kaitsu ja Sampo) olisivat olleet loppukahinoissa.
Juhanahan on tämän ohjelman suola. Samoin Ilari. Parhaiten pelaavat peliä.
Tunsikohan noista kilpailijoista kukaan Ilaria ennalta? Jos ei, niin varmaan helpompi esittää tuollaista laiskaa hölmöläistä.
En ymmärrä miksi Samposta on muodostunut johtajahahmo ja miksi on vieläpä katsojien suosikki voittajaksi? Vai onko Sampo taas valjastanut Facebook-seuraajansa äänestämään gallupeissa :)
Minusta Sampo ei vaikuta miltään alfaurokselta, jonka äänestyskäyttäytymistä itse seuraisin laumassa. Sampon ulosanti ja olemus on voipunut, innoton, pessimistinen. Äänikin on aina valittava. Itsetuntokin huono. Siksi vaikea ymmärtää miksi hänet on valittu pomohahmoksi. En näe hänessä johtajan karismaa.
Muuten sen parin ensimmäisen jakson jälkeen kun Sabitan alkoi hävitä kisoja niin nehän kaatui myös solmujen availuun! Tuotanto tietysti tehnyt juuri tuollaiset kohdat vaikeammaksi tai kireämmäksi joukkueelle jonka tahtoo häviävän seuraavaksi.
Onko täällä keskusteltu vielä Sampon tatuoinnista? Kaikkien muiden nimikirjaimet ymmärrän, mutta mikä on toi merkki Jannin nimikirjaimien perässä? Tuli jo mieleen että viittaako se johonkin, kenties Jannin voittoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että jos finaalissa on mies ja nainen, niin miehet äänestävät sitä miestä, on se sitten juhana tai kuka tahansa muu. Eivät halua, että hävisivät naiselle. Voi olla tiedostamatontakin.
Kyllä mää luulen et miehetki ennemmin äänestää omaa liittolaista, vaikka se sattuisikin olemaan nainen. Ja muutenki se aina vähä riippuu et millä perusteella porukka äänestää. Toiset äänestää sitä joka on juoninut parhaiten. Joku äänestää sitä joka on itselleen ollu se läheisin
Noiden yhdeksän joukkoon jäi kuusi Sampon liittolaista: Sampo itse, Janni, Katja, Kimmo, Helena ja Sarakin siihen oli kovasti liittymässä voittajien dinnerillä. Eihän noilla lopuilla eli Ilarilla, Jamesilla ja Juhanalla ole mitään mahdollisuutta voittaa! Viimeistään finaalin heimoneuvostossa Sampon liittolaiset äänestävät " omaa tyyppiään" jos joku noista kolmesta liittoumaan kuulumattomasta sinne asti sattuisi jollain ilveellä selviämään.
BOOOORING, nyt toivon entistä enemmän jonkun noista kolmesta ( Ilari, Juhana, James) voittoa.
Kyllähän Kaivanteessa silimä leppää. Vahinko kun iänestetään poies. Joutais menemään Janni. Miehet katsoo kotikatsomoissa Saraa kuolaten. Silmät arvatenkin berseessä.
https://www.instagram.com/p/BgMZU7dDvaD/?utm_source=ig_embed&utm_campai…
Tässä tämä tatuointi. Onko siinä Sampo Kaulasen (S_K), Janni Hussin (J_H), Helena Ahti-Hallbergin (H_A_H), Katja Stålin ( K_S) ja Kai Vaineen (K_V) nimikirjaimet. Miksi Jannin nimen perässä on ympyrä jonka keskellä on piste eikä muiden nimien perässä oo semmosta?
Ja hassut nuo alaviivat. Miksi ei oo vaan pisteillä (S.K.) tai väliviivoilla (S-K).
No tuota tatuointia ei kyllä ikunakikuna saa pois. 😳
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BgMZU7dDvaD/?utm_source=ig_embed&utm_campai…
Tässä tämä tatuointi. Onko siinä Sampo Kaulasen (S_K), Janni Hussin (J_H), Helena Ahti-Hallbergin (H_A_H), Katja Stålin ( K_S) ja Kai Vaineen (K_V) nimikirjaimet. Miksi Jannin nimen perässä on ympyrä jonka keskellä on piste eikä muiden nimien perässä oo semmosta?
Ja hassut nuo alaviivat. Miksi ei oo vaan pisteillä (S.K.) tai väliviivoilla (S-K).
No tuota tatuointia ei kyllä ikunakikuna saa pois. 😳
Tarkottaako se sitä, että Janni on voittaja? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä keskusteltu vielä Sampon tatuoinnista? Kaikkien muiden nimikirjaimet ymmärrän, mutta mikä on toi merkki Jannin nimikirjaimien perässä? Tuli jo mieleen että viittaako se johonkin, kenties Jannin voittoon?
Mä mietin samaa. Joku oli noissa kommenteissakin kommentoinu pettyneenä, että nyt hän tietää kuka voitti. 😕
Vierailija kirjoitti:
Tunsikohan noista kilpailijoista kukaan Ilaria ennalta? Jos ei, niin varmaan helpompi esittää tuollaista laiskaa hölmöläistä.
https://www.google.fi/search?q=laiskiainen+meme&rlz=1C9BKJA_enFI689FI68…:
🤣
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Samposta on muodostunut johtajahahmo ja miksi on vieläpä katsojien suosikki voittajaksi? Vai onko Sampo taas valjastanut Facebook-seuraajansa äänestämään gallupeissa :)
Minusta Sampo ei vaikuta miltään alfaurokselta, jonka äänestyskäyttäytymistä itse seuraisin laumassa. Sampon ulosanti ja olemus on voipunut, innoton, pessimistinen. Äänikin on aina valittava. Itsetuntokin huono. Siksi vaikea ymmärtää miksi hänet on valittu pomohahmoksi. En näe hänessä johtajan karismaa.
Ei tuolla Tugawen joukkueessa varmaan oikein muitakaan vahvoja ehdokkaita tähän alfan pestiin ollut. Ville Lång olisi varmaan ollut mahdollinen, mut joutui liiallisen määräilyn ja itsevarmuuden takia pihalle.
Lisäksi Sampolla on amuletti mikä saattaa omalta osaltaan vaikuttaa.
Mä taas luulen et katsojien on helpoin samaistua Sampoon, tavallaan aika tavallinen suomalainen suora mies. Lisäksi Sampolla on jo iso oma fanikunta valmiina
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Kaivanteessa silimä leppää. Vahinko kun iänestetään poies. Joutais menemään Janni. Miehet katsoo kotikatsomoissa Saraa kuolaten. Silmät arvatenkin berseessä.
Komppaan Vaine mielipidettä.
Mut miks Janni joutais menee? Ilonen, symppis tyyppi, mitä vikaa?
Ja ainaki mun tuntemani miehet pitäävät Jannia enemmän katsottavana kuin Chafakkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin samaa. Joku oli noissa kommenteissakin kommentoinu pettyneenä, että nyt hän tietää kuka voitti. 😕
Voisko liittyä hei siihen Jannin tarinaan siitä kuinka hän lentokentällä sanoi nimikirjaimiensa olevan "jei hou"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että jos finaalissa on mies ja nainen, niin miehet äänestävät sitä miestä, on se sitten juhana tai kuka tahansa muu. Eivät halua, että hävisivät naiselle. Voi olla tiedostamatontakin.
Kyllä mää luulen et miehetki ennemmin äänestää omaa liittolaista, vaikka se sattuisikin olemaan nainen. Ja muutenki se aina vähä riippuu et millä perusteella porukka äänestää. Toiset äänestää sitä joka on juoninut parhaiten. Joku äänestää sitä joka on itselleen ollu se läheisin
Noiden yhdeksän joukkoon jäi kuusi Sampon liittolaista: Sampo itse, Janni, Katja, Kimmo, Helena ja Sarakin siihen oli kovasti liittymässä voittajien dinnerillä. Eihän noilla lopuilla eli Ilarilla, Jamesilla ja Juhanalla ole mitään mahdollisuutta voittaa! Viimeistään finaalin heimoneuvostossa Sampon liittolaiset äänestävät " omaa tyyppiään" jos joku noista kolmesta liittoumaan kuulumattomasta sinne asti sattuisi jollain ilveellä selviämään.
BOOOORING, nyt toivon entistä enemmän jonkun noista kolmesta ( Ilari, Juhana, James) voittoa.
Eihän tämä niin selkeää ole. Liitossa on aiemmin olleet Kimmo, Sampo, Janni ja Helena jossain määrin. Liitossa on myös olleet Ilari ja Sara. Samassa joukkueessa oli myös Katja ja Juhana. Ja sitten vielä mahdollinen naisten liitto, mistä Janni, Katja ja Helena puhui. Sara on helppo saada mukaan. Myös viimeisin eli Juhanan ja Kimmon ja Jamesin liitto. Aika paljon mahdollisia liikkuvia tekijöitä. Jännää mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Se pallero liittyy tatuoinnin fonttiin. Kun katsotte tatskaa, niin saaren nimessä, Caramoan, on o-kirjain tuollainen pallero, jonka sisällä piste. Kuten Janninkin kohdalla.
Sampon tatuoinnissa on muilta nimikirjaimet, mutta Jannilta lyhyt lempinimi eli "J-Ho".
Nimikirjainten välissä oleva piste on tuossa Sampon tatskan fontissa sellainen ala-aaltoviiva.
Vaineessa on jotai tosi seksikästä. Ei se mun mielestä mitenkään erityisen komea ole kasvonpiirteiltään, mut jotai siin on!
Ei Kiitos -leffassa, ai että mikä namu! :3
Juhanan parta ja viikset vie kyllä huomion ihan kokonaisuudessaan, että sieltä alta ei eded näe mahdollista komeutta :D