Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Kunnon kattaus ö-luokan julkkiksia, ei kiinnostavaa. Ens kerralla tavikset kisaamaan!
Oi toi Cristal on ihanan höpsö! <3
Vierailija kirjoitti:
Kunnon kattaus ö-luokan julkkiksia, ei kiinnostavaa. Ens kerralla tavikset kisaamaan!
No eikö ö-luokan julkkiset oo lähes sama asia kun tavikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ö-luokan julkkiset oo lähes sama asia kun tavikset?
No ei. Tavikset on suurelle yleisölle tuntemattomia ja sitä kautta kiinnostavia uusia tuttavia, kun taas noi ö-mapin julkkikset on ollut vähän väliä jossain esillä, mutta ei kiinnosta ketään. Ihan oikeasti, Mariko, muutama radiojuontaja ja Diili-voittaja vuoskymmenen takaa?
Janni Hussi pelaili pylly pystyssä. Laittoi painiksikin ja pelkäsin että tissi pullahtaa näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuso huutaa äänensä loppuun :/
Justiin mietin, että oonko ainut vai leviääkö muillaki pää tuohon jäätävään karjumiseen. Vetäs happea välillä.
Joo, haasteiden ajaksi äänet pois vaan. Mikä ihmeen urheiluselostaja kuvittelee olevansa.
Pakko nostaa hattua Sampolle. Ärsyttävä tyyppi ja näkee että fyysinen kunto surkea, mutta sitkeyttä löytyy niinkuin äskeisessäkin kisassa!
Suomalaista sisua.
Ei kai ne äänestä isotissistä Helenaa pois?
Katsojaluvut laskee.
Oon edelleen iloisesti yllättynyt. Kivasti toteutettu ohjelma, laadukas kuvaus ym. Kisat oikeasti kiinnostavia. Mulle on aika sama, onko kisaajat julkkiksia vai taviksia.
Saatteko te muut selvää mitä nuo puhuvat ohjelmassa? Mun on todella vaikea saada selvää noiden muminoista ja supinoista! Liikaa taustamelua ja taas osa äänistä tulee liiannkovaa. Argh aina sama juttu suomalaisissa ohjelmissa ja leffoissa!
Katsoin hetken, mutta ei jaksa Sara Chafakin nyrpeetä naamaa.
Ei kai Sara kerro amuletistaan:(
Miksi Chafakilla tarvii olla stringit? Jotenkin noloa
Vierailija kirjoitti:
Miksi Chafakilla tarvii olla stringit? Jotenkin noloa
Jos minulla olisi tuommoinen berberi niin kävelisin ilman stringejä ja housuja joka paikassa
Nyt vaan amuletti Helenalle ja Cristal sinne viinitilalleen.
Miksi Helenalla on ripsiväriä?