Mitä olet syönyt tänää?
Mulla:
Aamupala:
2 paahtoleipää margariinillä, banaani, jogurtti, lasi vettä ja lasi tuoremehua..
Lounas: lautasellinen jauheliha makaronilaatikkoa
Välipala: kuppi vahvaa kahvia ja munkki.
Kohta otan vielä iltapalaa
Oon 22v mies 172cm/n. 60-64kg.
Syönkö mielestänne liian vähän? En liiku juuri yhtää
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mulla:
Aamupala:
2 paahtoleipää margariinillä, banaani, jogurtti, lasi vettä ja lasi tuoremehua..Lounas: lautasellinen jauheliha makaronilaatikkoa
Välipala: kuppi vahvaa kahvia ja munkki.
Kohta otan vielä iltapalaa
Oon 22v mies 172cm/n. 60-64kg.
Syönkö mielestänne liian vähän? En liiku juuri yhtää
Kasviksia ja marjoja ja hedelmiä pitäisi kyllä lisätä.
Suurin osa teistä syö kyllä tosi vähän kasviksia, hedelmiä ja marjoja :O
Aamupala: sitruunavesi, 2 kuppia kahvia, vihersmoothie
Lounas: pinaattilettuja ja vadelmamansikkahilloa
Päivällinen: 3:n kananmunan munakas juustoraasteella ja kirsikkatomaateilla
Nyt iltapala: glögiä ja lakritsitaateleita
Olen syönyt omia ulosteitani.
184 cm / 48 kg
aamiainen: kaurapuuroa ja mustikoita, smoothie (banskua, avokadoa, mantelimaitoa, seesaminsiemeniä, vadelmia)
lounas: georgialaista papupataa ja sekasalaattia
välipala: 2 palaa täysjyväleipää + voita, teetä ja omena
päivällinen: kasvispizzaa, alkupalaksi porkkanaa
iltapala: lättyjä ja hilloa, kauramaitoa
Mun mielestä ap ei syö kovin terveellisesti, mutta eihän sitä yhden päivän perusteella voi sanoa. Miksi et harrasta liikuntaa ja syö vähän enemmän?
"Aamupala", tämä oli kyllä tosin vasta puolen päivän aikaan kun heräsin, paahdettu Vaasan kaura 100 % leipä, kummankin puolikkaan päällä ohuen ohut kalkkunaleike, salaattia ja kurkkua. Alpron kookosjugua, jonka seassa mansikoita ja vadelmatalkkunaa. Manteleita ja cappuccino
Myöhäinen lounas: kaksi silakkapihviä, pari perunaa, tilli-kermaviilikastiketta, höyrytettyä parsakaalia, pakasteherneitä ja punajuuriviipaleita. Jälkiruuaksi veriappelsiini
Sitten illemmalla söin kaksi sellaista jyvä/siemenleipäviipaletta paahdettuna, päällä emmentalia siivut, persiljaa kasa ja tomaatti. Keitetty kananmuna ja smoothie, jossa banaania, puolukoita, punajuurijauhetta ja kauramaitoa.
Kohta syön iltapalaksi varmaan greipin, puolikkaan avokadon ja hapankaalia.
Pizzan ja lasin punaviiniä.
Krapula.... :-/
Myöhäisellä aamupalalla maitokahvi, lasi tuoremehua, keitetty kananmuna, siivu ruisleipää leikkeleellä ja retiisillä, pari pikkuporkkanaa ja kupillinen turkkilaista jogurttia mustikoilla.
Jossain välissä kuppi kahvia ja omena.
Päivällisellä cordon bleu, persiljaperunat, salaatti ja lasi punaviiniä.
Okei, sunnuntai ei ehkä vastaa rytmiltäänkään muita viikonpäiviä, taisi olla väärä päivä tulla vastaamaan tähän :D
Viideltä aamulla huikka appelsiinimehua
Kymmeneltä aamulla kolme kuppia kahvilla, yksi kevytmaidolla, kaksi kuohukermatilkalla.
Kahdelta kanasub ja n 100g irtokarkkeja.
Kolmelta kahvia kermatilkalla.
Viideltä kahvia maitotilkalla.
Just äsken kaksi näkkäriä voilla, kermajuustolla, meetvurstilla ja paprikalla. Kuppi rooibosta maitotilkalla.
Aamulla riisifrutti
Päivällä munkki
Illalla Ristorante-pizza
Venlafaxiinia! 150 mg Venlafaxiinia!!
Vierailija kirjoitti:
Venlafaxiinia! 150 mg Venlafaxiinia!!
Hahaa minä taas Sertralinia, 50mg Sertralinia!! Sekä 1 omega3-tabletti, d-vitamiinia, b12-vitamiinia, kalkki-d-tabletin, rautatabletin ja gefilustabletin. :):)
Vierailija kirjoitti:
aamiainen: kaurapuuroa ja mustikoita, smoothie (banskua, avokadoa, mantelimaitoa, seesaminsiemeniä, vadelmia)
lounas: georgialaista papupataa ja sekasalaattia
välipala: 2 palaa täysjyväleipää + voita, teetä ja omena
päivällinen: kasvispizzaa, alkupalaksi porkkanaa
iltapala: lättyjä ja hilloa, kauramaitoa
Mun mielestä ap ei syö kovin terveellisesti, mutta eihän sitä yhden päivän perusteella voi sanoa. Miksi et harrasta liikuntaa ja syö vähän enemmän?
Sun ruokasi on kaukana terveellisestä, joten turha muita mollata.
Aamiainen:
Croque Monsieur ja kahvi
Lounas:
Jauhelihapihvi, keitetty peruna ja kurkkusalaattia
Välipala:
Omena ja 3 palaa tummaa suklaata
Päivällinen:
5 kanapullaa, jäävuorisalaattia, kurkkua ja vähän fetaa
Aamupala: 2 täysjyväpaahtoleipää korppukinkulla ja juustolla, välipala: mandariini. Päivällinen: jauhelihatäysjyvälasagnea ja vihersalaattia, iso lasi vettä. Iltapala: Kahvia maidolla.