Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumahiuksinen kyselee: millainen on kaunis kampaus/hiustyyli naisella?

Vierailija
04.02.2018 |

Yhdessä ketjussa kyselin rumiin naisiin liitettyjä piirteitä ja yksi asia ns. osui ja upposi pahasti kohdallani. Nimittäin minulla oli pitkälti siinä ketjussa useaan kertaan mainitun tyyppiset hiukset. Ilmeisesti ns. maantienvärinen liimaletti ja kireä poninhäntä ovat rumuuteen liitettyjä hiustyylejä.

Noh, itsellänihän on siis tasapitkät, suorat, maantienväriset (tosin hyvin kevyesti raidoitetut) ja paksuhkot hiukset, joita laitan ainoastaan tiukalle poninhännälle tai letille tai pidän aukikin, tosin ilman muuta laittamista kuin hiusten harjaus. En käytä koskaan mitään ylimääräisiä kemikaaleja hiuksiin, sillä en pidä niiden tahmaisesta efektistä tai kemikaalien hajuista. ...Ja flaksini parisuhdemielessä on ollut erittäin huono koko elämäni ajan. Tuo hiusjuttu tosiaan täsmäsi kohdallani huolestuttavan hyvin.

Mitä mun kannattaisi tehdä hiuksilleni, jotta olisin viehättävämpi mahdollista pariutumistakin ajatellen?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt heti eroon liimaletistä. Ilmava, kaunis ja naisellinen kampaus. Raikas iho. Hoidetut hampaat. Näin kun teet niin johan flaxia riittää.

Miten saan tasapitkistä, puoleen selkään ulottuvista hiuksista ilmavat ja naiselliset? Kannattaisiko mun värjätä hiukseni ja mikä väri voisi mulle sopia? Kannattaako lyhentää pituutta tms.? Olen vaaleaihoinen ja silmäni ovat sinertävät aika suomalaiskansalliseen tyyliin.

Satsaa tyylitietoiseen kampaajaan.

Vierailija
22/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on tuo "naisellinen kampaus"??

-ei ap

Itse voin vain haaveilla paksuista (pitkistä) hiuksista. Jos mulla olisi sellaiset kokeilisin varmaan jonkinlaisia lettejä, helppoja nutturoita tai vaikka pitäisin osittain ylhäällä kauniilla kammoilla tms. Laittaisin laineita kihartimella tai rullilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuskyttääjä kirjoitti:

Olet päätellyt oikein. Toki eri asiat muodostavat kokonaisuuden ja hiukset ovat vain yksi osa. Miehenä ihailen naisia joilla taakse pään päälle vedetyt hiukset. Esim. Nutturalle tai muuten vain kiinni. Naisella saa näkyä niska. Monilla naisilla tällainen huolettoman näköinen "arkikampaus" jossa muutamat sortuvat kasvojen sivuilla. Sopii melkein kaikille naisille ja tekee pirteämmän ja iloisemman näköiseksi kun poninhännällä olevat

Tämä!

Tällisella hiustyylillä varustetut naiset näyttävät ryhdikkäämmiltä ja pirteämmiltä. Ylpeitä itsestään. Se vetoaa.

Vierailija
24/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että permanentit eivät ole niin "hiustarasittavia" nykyään (?), jos otaisit vaikka kevyitä aaltoja? Ja laita kajalia ja huulikiiltoa ja siisti kulmakarvat.

Vierailija
25/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kireä poninhäntä ovat rumuuteen liitettyjä hiustyylejä.

Tätä en oikein ymmärrä. Tiukka ylemmäs nostettu ponnari on mielestäni tosi huoliteltu ja hyvännäköinen, sellainen mitä esim. Kardashianilla on monesti.  

http://styloss.com/wp-content/uploads/2014/03/328.jpg

Vierailija
26/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksut pitkät hiukset laineilla! upean näköiset. harvoin näkee, koska suominainen ei osaa/tykkää laittautua oikein.

Vierailija
27/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos miettisit itse, minkälaisista hiuksista sä itse pidät. Vai elätkö muutenkin elämäsi toisten miellyttämiseksi? Sellaisenko miehen haluat, joka valitsee sut kampauksen perusteella?

Ei saa miestä ollenkaan jos ei vähän huolehdi ulkonäöstään.

Vierailija
28/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on pitkähköt ja vielä aika paksut hiukset ja olet hoikahko, sinulla on koko paketti kasassa. Etkö itse tätä tajua?

Vierailija
29/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko henki - heiluuko hammas? Onko liimaletti päänahassa kiinni? Löytyykö ajatuksia ja näkemyksiä muistakin aiheista kuin kampaukset?

Vierailija
30/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on pitkähköt ja vielä aika paksut hiukset ja olet hoikahko, sinulla on koko paketti kasassa. Etkö itse tätä tajua?

Hevonpaskaa.

Itse olin ennen pitkä- ja paksutukkainen hoikahko nörttihiirulainen. Sellaisena saa huomiota hyvin vähän ja korkeintaan juuri niiltä miehiltä joita ihan jokainen nainen haluaa viimeiseen asti välttää.

Vierailija
31/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätä ei kannata, luomuväri sopii yleensä aina parhaiten ja jos et muutenkaan ole tottunut hiuksia laittamaan, tuskin jaksaisit värjäyskierrettäkään. Juurikasvu on ruma.

Tasamittaisia hiuksia kannattaa vähän kerrostaa, niin niistä tulee eloisammat. Etummaisiin voi leikata joitain lyhyempiä suortuvia, jotka tulevat nätisti kehystämään kasvoja auki ollessa :)

En tiedä, millaisella ponnarilla tai letillä pidät hiuksiasi, mutta niissäkin on iso ero, onko ponnari niskassa vai ylempänä takaraivolla, jolloin vaikutelma on pirteämpi, tyttömäisempi ja hiukset liikkuvat enemmän. Ja hiuslenkeillä voi myös leikitellä! Rusetit tai isot samettidonitsit tekevät ihan erilaisen vaikutelmat kuin joku perus ponnari.

Vierailija
32/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös maantienharmaa tukka, mutta olen ottanut paljon tosi ohuita raitoja jotta ei ole niin tasapaksun värinen. Omasta mielestäni mun tukka on nyt upea, ja miehiäkin on kyllä ollut aina riittävästi tyrkyllä. Erityisen kaunis en ole, mutta kevyesti meikattuna nätti. Ja siistit vartaloa imartelevat vaatteet. Muuta ei tarvitse ulkonäöllisesti, luonteesta riippuu loput.

Vierailija
33/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin Madeleine on nätisti kammattu ja hymyileväinen. Rennon tyylikäs.

Vierailija
34/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienharmaatukka on hyvä jos muussa tyylissä (pukeutumisessa tai huulipunassa) on räväkkyyttä ja nuorekkuutta. Valkoista, punaista, pinkkiä.

Jos tykkää luonnollisesta meikistä voisi tukan sävyä syventää tai vaalentaa eli raikastaa.

Itse seuraan trendejä tukassani, nyt on ollut vaihteeksi keskijakaus, tukka puolinutturalla, päänpäällä nuttura tai auki melko pörröisesti.

Löydä tasapaino kokonaisuudessa, harmaa tukka vaatii tosiaan raikkautta muuhun lookkiin. En myöskään käytä kemikaaleja tukkaan. Pesu, fööni ja yöksi nutturalle pään päälle niin on kivaa lainetta.

Vierailija
35/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maantienharmaatukka on hyvä jos muussa tyylissä (pukeutumisessa tai huulipunassa) on räväkkyyttä ja nuorekkuutta. Valkoista, punaista, pinkkiä.

Jos tykkää luonnollisesta meikistä voisi tukan sävyä syventää tai vaalentaa eli raikastaa.

Itse seuraan trendejä tukassani, nyt on ollut vaihteeksi keskijakaus, tukka puolinutturalla, päänpäällä nuttura tai auki melko pörröisesti.

Löydä tasapaino kokonaisuudessa, harmaa tukka vaatii tosiaan raikkautta muuhun lookkiin. En myöskään käytä kemikaaleja tukkaan. Pesu, fööni ja yöksi nutturalle pään päälle niin on kivaa lainetta.

Tätilook. Vältä.

Vierailija
36/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oli tänään treffeillä ja tein vaikutuksen joten kerron kampaukseni.

Mulla on varmaan sama väri, mutta oon 15v lähtien värjännyt. Nykyään suklaanruskea.

Laitoin lämpörullat, ja poiston jälkeen hieroin hiuslakkaa juureen sormilla tiukoilla pyörivillä liikkeillä jolloin tuli kunnon juuripörrö. Mulla on puoleen selkään hiukset.

Sitten latvoihin hiuslakkaa ja nostelin kiharoita käsillä pörheiksi. Lopputulos valtav seksipörrö, joka tuolla tullessa ja pakkasessa asettui luonnolliseksi.

Meni kaupaksi.

Huomenna nostan tukan ylös ja nämä tukitoimet aiheuttavat sen että kampaus on helppo viimeistellä aamulla.

Miehetkin laittavat hiusvahaa ja ovat tyylikkäitä, ostat vaan sellaiset kemikaalit joita et vierasta.

Vierailija
37/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi mennä kampaajalle. Ammattilainen osaa katsoa mikä sopii juuri sinulle, sinun kasvojesi malliin parhaiten. Tavaratalojen pukeutumisneuvojilta voisi saada hyviä vinkkejä vaatepuoleen ja uudistettua vaatevarastoa.

Vierailija
38/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko löytyi uusi tyyli? Laineet, ponnari vai 1980-luvun donitsityyli?

Vierailija
39/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos miettisit itse, minkälaisista hiuksista sä itse pidät. Vai elätkö muutenkin elämäsi toisten miellyttämiseksi? Sellaisenko miehen haluat, joka valitsee sut kampauksen perusteella?

No nyt on ollut sen verran hiljaista seurustelurintamalla, että tuli mieleeni se, että tarttis tehdä jotain. Toki haluaisin olla oma itseni, mutta nykytyylilläni päädyn ikisinkkuuteen.

Vierailija
40/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oli tänään treffeillä ja tein vaikutuksen joten kerron kampaukseni.

Mulla on varmaan sama väri, mutta oon 15v lähtien värjännyt. Nykyään suklaanruskea.

Laitoin lämpörullat, ja poiston jälkeen hieroin hiuslakkaa juureen sormilla tiukoilla pyörivillä liikkeillä jolloin tuli kunnon juuripörrö. Mulla on puoleen selkään hiukset.

Sitten latvoihin hiuslakkaa ja nostelin kiharoita käsillä pörheiksi. Lopputulos valtav seksipörrö, joka tuolla tullessa ja pakkasessa asettui luonnolliseksi.

Meni kaupaksi.

Huomenna nostan tukan ylös ja nämä tukitoimet aiheuttavat sen että kampaus on helppo viimeistellä aamulla.

Miehetkin laittavat hiusvahaa ja ovat tyylikkäitä, ostat vaan sellaiset kemikaalit joita et vierasta.

Löysit jonkun amistyypin. 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi