Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ONGELMA: pitäisi mennä lenkille, mutta puhelimen akku vähissä

Vierailija
04.02.2018 |

Aargh

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems ja silleen...

Vierailija
22/29 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleeko kaikki muut musiikkia lenkillä? Mä en jaksa kuunnella musiikkia, mutta ilman äänikirjoja tai podcasteja en lähde koskaan lenkille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan ota kännyä mukaan lenkille.

Paljon kivempaa seurata ympäristöä. Sitäpaitsi mä haluun kuulla mitä mun ympärillä tapahtuu, tuleeko esim. auto tai fillari.

Ap on vissiin niitä lenkkeilijöitä, jotka ei tippaakaan huomio ympäristöään.

Vierailija
24/29 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan ota kännyä mukaan lenkille.

Paljon kivempaa seurata ympäristöä. Sitäpaitsi mä haluun kuulla mitä mun ympärillä tapahtuu, tuleeko esim. auto tai fillari.

Ap on vissiin niitä lenkkeilijöitä, jotka ei tippaakaan huomio ympäristöään.

AP kävi jo lenkillä, ja ap juoksee kävelyteitä, ja keskittyy omaan tekemiseen. Akku loppui lenkin aikana.

Vierailija
25/29 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä mihinkään ilman puhelinta. Jos tulee hätä et voi soittaa kenellekään. Kuka hitto lähtee lenkille illalla ilman puhelinta?!

Vierailija
26/29 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalaturi tämmösiä tilanteita varten on aika must. Meillä taloudessa on niitä varmaan parikymmentä ja on kyllä tullu ihan tarpeeseen. Esim pidemmillä päiväreissuilla ei ikinä tiiä millon akku loppuu.

Vierailija
27/29 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin on paska. Mp3-soitin olla pitää. Puhelin on iso ja kömpelö. Hyppii taskussa ja netti pätkii.

Enkä osta mitään rumaa olkapussia kännykälle. Pieni mp3-soitin on niin kätevä ja musiikkia voi kuunnella koko työpäivän verran.

Vierailija
28/29 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelin on paska. Mp3-soitin olla pitää. Puhelin on iso ja kömpelö. Hyppii taskussa ja netti pätkii.

Enkä osta mitään rumaa olkapussia kännykälle. Pieni mp3-soitin on niin kätevä ja musiikkia voi kuunnella koko työpäivän verran.

Joo, mulla on ostoslistalla Mp3-soitin. En ole vielä saanut aikaiseksi. :)

Vierailija
29/29 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut jotain tällaista puhelinta, kun en kuitenkaan tarvitse kuin spotifyn, whatsapin ja "hätätilanteissa" selaimen. https://www.e-ville.com/fi/3148-alypuhelimet/21465-melrose-s9-mini-24-a…