Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän paitoja väärinpäin, koska naisten paitojen kaula-aukot ovat liian isoja

Vierailija
04.02.2018 |

Auttaa kun käyttää alempana olevaa paitaa väärinpäin, että se helvetin isoksi kairattu "dekoltee" jää takapuolelle, ja saan edestä rintalastan peittoon. Päällä oleva paita on sitten oikeinpäin.
Ihmetyttää miksi naisten paitoihin ei saada normaaleja kaula-aukkoja kuten miesten paitoihin, kun laitan paidan päälle, haluan vaatetta päälle enkä kulkea rintalasta ja tissit paljaana.
Tässä vinkki muillekin joita noi isoiksi kairatut kaula-aukot alkaa jurppimaan- Varsinkin talvella ne ovat entistäkin epämiellyttävämpiä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos tissivako näkyy? Tai no joo, jos sitä vakoa ei ole niin onhan se iso kaula-aukko tyjmän näköinen.

Vierailija
22/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa jos tissivako näkyy? Tai no joo, jos sitä vakoa ei ole niin onhan se iso kaula-aukko tyjmän näköinen.

Siis tyhmän näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ongelma na liian pienet kaula-aukot. Tunnen, että kuristun ja tulee tuskainen olo.

Esimerkiksi marimekon perus raitspaidat olisivat ihan hauskoja kotipaitana, mutta en voi käyttää. Joistain yöpaidoiista olen vasn leikannut kaula-aukon suuremmaksi.

Neuleita on vaikea löytää. Ja kaulahuivit ovat niin leveitä, niissä on ”liikaa kangasta”. Tulee klaustrofobinen olo. Poolopaita olisi minulle painajainen.

Näin meillä kaikilla on erilaiset mieltymykset ja inhokit.

Vierailija
24/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula- aukot eivät ole liian suuria, vaan te olette liian lyhyitä. Itse olen 165 cm ja minulle monet kaula- aukot ovat liian syviä. Sama paita tyttären päällä on OK. Hänen pituutensa 178 cm.

Vierailija
25/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupoissaa on myytävänä NS. Modesty panels. Siis kangas lapukka, joka kiinnitetään rintaliivit olkaimiin ja peittää sen tissivaon. Google auttaa.

Vierailija
26/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tarkoitti varmaankin, että käyttää paitaa takaperin eikä väärin päin. Jos se olisi väärin päin, siinä olisi saumat pesuohjelappuineen kaikkineen ulospäin. 

Hyvin ymmärsit sinäkin mitä tarkoitetaan, saivartelija. :)

Vierailija
27/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettikaupoissaa on myytävänä NS. Modesty panels. Siis kangas lapukka, joka kiinnitetään rintaliivit olkaimiin ja peittää sen tissivaon. Google auttaa.

Eli liian isoja kaula-aukkoja tehään siksi, että saadaan myytyä tällasta turhaa lisäsälää.

Minä haluan vain tavallisen paidan kaula-aukkoineen josta tissiliivit ei pilkota mistään suunnasta, onko liikaa vaadittu. En ala todellakaan asentelemaan mitään lisäriepuja palaåpelin lailla kaula-aukkoon, että voisi sitä käyttää.

Vierailija
28/28 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli liian isoja kaula-aukkoja tehään siksi, että saadaan myytyä tällasta turhaa lisäsälää.

Minä haluan vain tavallisen paidan kaula-aukkoineen josta tissiliivit ei pilkota mistään suunnasta, onko liikaa vaadittu. En ala todellakaan asentelemaan mitään lisäriepuja palaåpelin lailla kaula-aukkoon, että voisi sitä käyttää.

No miksi sitten ostat itsellesi väärän mallisia paitoja. Tavallisissa t-paidoissa on yleensä ahdistavan pieni kaula- aukko. Poolopaidat ja Crew neck paidat peittää myös hyvin. Joku mainitsin n jo Marimekon paidat, joissa osassa on tosi kireät aukot. Kyllä niitä on tarjolla jos vaan viitsii etsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan