Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lisäravinteet lapselle

Vierailija
04.02.2018 |

Moikka! Annatko terveelle lapsellesi muuta kuin D3-vitamiinia? Mulla on puolitoistavuotias. Pitäiskö antaa monivitamiinivalmistetta, omegaa tms.? Hän syö monipuolisesti normaalia kotiruokaa sekä myös lasten purkkiruokia ja juo lehmän kevytmaitoa 5-7 dl / vrk.

Itse syön monivitamiinia ja kalsiumia purkista, siksi kyselen että tulisiko lapsellekin, syntynyt kesällä 2016.

Kiitos! :)

Kommentit (4)

Vierailija
2/4 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö monipuolisesti nii ei tarvi muuta ku d-vitamiinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka! Annatko terveelle lapsellesi muuta kuin D3-vitamiinia? Mulla on puolitoistavuotias. Pitäiskö antaa monivitamiinivalmistetta, omegaa tms.? Hän syö monipuolisesti normaalia kotiruokaa sekä myös lasten purkkiruokia ja juo lehmän kevytmaitoa 5-7 dl / vrk.

Itse syön monivitamiinia ja kalsiumia purkista, siksi kyselen että tulisiko lapsellekin, syntynyt kesällä 2016.

Kiitos! :)

Kai sulla nyt on joku oikea tarve kalsiumille purkista? Se kun hyvin todennäköisesti lisää sydäntautikuolleisuutta.

http://openheart.bmj.com/content/openhrt/3/1/e000325/F3.large.jpg

Vierailija
4/4 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle ehdottomasti Arctic Sun D-vitamiini. Puristetabun saa puolitettua tai vaikka 4 osaan, joten on helppo antaa lapselle päivittäin tarvittava annos D-vitamiinia ravintolisänä muun ravinnon tueksi. 

Muulle perheelle: Arctic Nutrition - koko tuoteperhe käyttöön, mulla on VIP-asiakkuus just käytössä edustaja-kaverille. Saan tuotteet 3 kk:n välein automatic postiin ja maksan kuukausittain osa-maksua. 

Tutustu sinäkin: https://arcticnutrition.com/ref/HS818K