Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaus!

Vierailija
04.02.2018 |

Kuinka usein meikkaat? Jos jaksat niin kerro myös, mistä meikkisi koostuu.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vaihtoehto kerran viikossa.

Vierailija
2/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama peitellä omia piirteitään. Auttaa varmaan hirveen paljon, jos pitää löytää geneettisesti sopivaa lisääntymisseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää naisille?

Vierailija
4/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä melkein, paitsi jos olen vain kotona. Meikkivoite, peitevoide, puuterit, poskipuna, ripsari ja kulmat yms. Aika monenlaista mömmöä tulee laitettua. Menee 10min.

Vierailija
5/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmakynä, ripsari ja eyeliner, huulipunalla tai ilman, sillon kun kämpästä poistuu lähikauppaa tms pidemmälle. meikkivoiteita ja puutereita yms en käytä, kun iho on muutenkin hyvä.

Vierailija
6/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ero on meikkivoiteella ja peitevoiteella? T. Oikeasti tietämätön

Vierailija
7/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide ja peitevoidetta silmänalusille, poskipuna. Pelkät nämä arkisin. Juhliin sitten lisäksi silmänrajaukset, luomiväri, ripsiväri, huulipuna, joskus jotain kuultovoidetta.

Vierailija
8/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide, valokynä, primeri, luomiväri, eyeliner, ripsari, kulmakynä ja huulikiilto.

Vierailija
9/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkivoide on ihonsävyistä, peitevoide vähän tummempaa, peitevoiteella peitetään esim näppyjä tai tummia silmänalusia, ja sen päälle laitetaan vielä normaaliväristä meikkivoidetta

Vierailija
10/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus päivittäin, joskus en viikkoon. Riippuu niin siitä mitä teen ja millä tuulella oon.

Vierailija
11/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti viikossa.

Kosteusvoiteella aloitan, annan aamupalan ajan imeytyä, sitten primeriä. Fluidi, punasuutta poistavaa peiteväriä, puuteri. Poskipuna ripaus.

Silmien rajaus, ripsari ja sitten kulmat putsataan puuterista, kammataan paikoilleen geelillä ja värillistä huulirasvaa tai huulikiiltoa.

Viikonloppuisin läträän luomiväreillä, väritän huulet ja kulmatkin. Niin, varjostukset ja korostuksetkin!

Pystyn kulkemaan ilman meikkiäkin.

N45

Vierailija
12/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole meikannut, eilen pistin vain hieman kulmia kuntoon ennen kauppaan menoa. Arkisin laitan hieman cc-voidetta, puuteria ja ripsiväriä. Kulmat minulla on yleensä kunnossa, kun värjäytän ja siistin ne ammattilaisella noin kuukauden välein. Arkiaamuisin aikaa menee noin kolme minuuttia ja meikkini on sen verran kevyt, että sitä ei juuri huomaa muut kuin minä itse. Ikää on 43 vuotta ja olen tyytyväinen.

Vierailija
13/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide, peitevoide, puuteri, poskipuna, kulmakynä ja -geeli, ripsivärillä, joskus huulipuna

Vierailija
14/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaihtelevasti, mutta käytännössä aina useamman kerran viikossa. Meikki voi olla peitevoide silmänalusille ja ohuelti bb-voidetta, tai sitten luomiväriä, maskara, 2 sorttia peitevoidetta (toinen tummille silmänalusille, toinen punaisuutta korjaava), bb-voide, puuteri, huulimeikki tai jotain näiden väliltä. Harvoin menee yli 5 min meikkaamiseen, en vaan jaksa panostaa sen enempää.

Vierailija
15/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellainen ruma olo, niin meikki piristää.

Silloin laitan meikkivoidetta, puuteria, luomiväriä, ripsiväriä ja kulmakynää. Joskus harvoin myös huulikiiltoa.

Vierailija
16/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteri, ripsiväri, kulmakynä ja luomiväri.

Harmi vaan, että minulla on nyt värikalvontulehdus toisessa silmässä ja tipparalli syö vesiliukoista ehostusta.

Vierailija
17/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan joka arkipäivä töihin (paitsi jos en jaksakaan, olen töissä yliopistolla, ja siellä voi ihan yhtä hyvin olla ilman meikkiä koska kulttuuriin oikeastaan kuuluu mieluummin meikkaamattomuus kuin ainakaan kovin runsas meikki). Meikkini koostuu yleensä ripsiväristä. Joskus tehostan sitä rajauksella ja luomivärillä. Kulmat on kestovärjätty. Meikkivoiteita en tarvitse. Huulipuna olisi liikaa.

Vierailija
18/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. En yksinkertaisesti jaksa. Sitä paitsi mitä enemmän vietän aikaa naamaani katsoen, sitä rumemmaksi itseni vaan tunnen. Meikkaamisessa koen häiritseväksi sen, että jos naama näyttää samassa seurassa joskus eriltä, niin muut saattaa ihmetellä (vihaan yli kaiken kaikenlaista huomiota), joten koska olen laiska, niin mieluummin en meikkaa ollenkaan kuin että meikkaisin koko ajan. En jaksa "sitoutua" kyseiseen tapaan.

Silloin harvoin kuin meikkaan, niin meikkaan vain siten, ettei ole tarkoitus tavata ketään tuttuja (korkeintaan läheisimpiä, joiden edessä kehtaan näyttää eriltäkin välillä). Saatan meikata, jos vaikka käyn jossain toisessa kaupungissa. Yleensä en kuitenkaan viitsi, koska on ärsyttävää joutua tarkistelemaan meikkejä, onko levinnyt, kulunut, sulanut, valunut... Meikinpoistoaineet ja meikit ja meikkausvälineet myös vie turhaa tilaa tavaroissa, jos olen yötä jossain. Ilman meikkiä ole on jotenkin käytännöllisempi ja kevyempi.

Meikit naamassa olen liian itsetietoinen ja käyttäydynkin varmaan oudosti.

Vierailija
19/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä ja värillinen Huulirasva ja vain silloin kun menen baariin tai jotain.

Vierailija
20/28 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran että laitan ripsiväriä ja peitän silmänaluset. Meikkivoiteista saan migreenin. Kulmat värjätty.