Vierailija

Kuinka usein meikkaat? Jos jaksat niin kerro myös, mistä meikkisi koostuu.

Kuinka usein meikkaat?
Useasti viikossa
Useasti viikossa
34.1%
Joka päivä
Joka päivä
31.0%
Hyvin harvoin
Hyvin harvoin
11.6%
Pari kertaa viikossa
Pari kertaa viikossa
11.6%
En ikinä
En ikinä
6.2%
Pari kertaa kuussa
Pari kertaa kuussa
3.8%
Jotain muuta
Jotain muuta
1.5%
Ääniä yhteensä: 129
  • ylös 1
  • alas 0

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Sama peitellä omia piirteitään. Auttaa varmaan hirveen paljon, jos pitää löytää geneettisesti sopivaa lisääntymisseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joka päivä melkein, paitsi jos olen vain kotona. Meikkivoite, peitevoide, puuterit, poskipuna, ripsari ja kulmat yms. Aika monenlaista mömmöä tulee laitettua. Menee 10min.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

kulmakynä, ripsari ja eyeliner, huulipunalla tai ilman, sillon kun kämpästä poistuu lähikauppaa tms pidemmälle. meikkivoiteita ja puutereita yms en käytä, kun iho on muutenkin hyvä.

Vierailija

Meikkivoide ja peitevoidetta silmänalusille, poskipuna. Pelkät nämä arkisin. Juhliin sitten lisäksi silmänrajaukset, luomiväri, ripsiväri, huulipuna, joskus jotain kuultovoidetta.

Vierailija

Meikkivoide, valokynä, primeri, luomiväri, eyeliner, ripsari, kulmakynä ja huulikiilto.

Vierailija

meikkivoide on ihonsävyistä, peitevoide vähän tummempaa, peitevoiteella peitetään esim näppyjä tai tummia silmänalusia, ja sen päälle laitetaan vielä normaaliväristä meikkivoidetta

Vierailija

Joskus päivittäin, joskus en viikkoon. Riippuu niin siitä mitä teen ja millä tuulella oon.

Vierailija

Useasti viikossa.

Kosteusvoiteella aloitan, annan aamupalan ajan imeytyä, sitten primeriä. Fluidi, punasuutta poistavaa peiteväriä, puuteri. Poskipuna ripaus.
Silmien rajaus, ripsari ja sitten kulmat putsataan puuterista, kammataan paikoilleen geelillä ja värillistä huulirasvaa tai huulikiiltoa.

Viikonloppuisin läträän luomiväreillä, väritän huulet ja kulmatkin. Niin, varjostukset ja korostuksetkin!

Pystyn kulkemaan ilman meikkiäkin.

N45

Vierailija

Tänään en ole meikannut, eilen pistin vain hieman kulmia kuntoon ennen kauppaan menoa. Arkisin laitan hieman cc-voidetta, puuteria ja ripsiväriä. Kulmat minulla on yleensä kunnossa, kun värjäytän ja siistin ne ammattilaisella noin kuukauden välein. Arkiaamuisin aikaa menee noin kolme minuuttia ja meikkini on sen verran kevyt, että sitä ei juuri huomaa muut kuin minä itse. Ikää on 43 vuotta ja olen tyytyväinen.

Vierailija

Meikkivoide, peitevoide, puuteri, poskipuna, kulmakynä ja -geeli, ripsivärillä, joskus huulipuna

Vierailija

Hyvin vaihtelevasti, mutta käytännössä aina useamman kerran viikossa. Meikki voi olla peitevoide silmänalusille ja ohuelti bb-voidetta, tai sitten luomiväriä, maskara, 2 sorttia peitevoidetta (toinen tummille silmänalusille, toinen punaisuutta korjaava), bb-voide, puuteri, huulimeikki tai jotain näiden väliltä. Harvoin menee yli 5 min meikkaamiseen, en vaan jaksa panostaa sen enempää.

Vierailija

Jos on sellainen ruma olo, niin meikki piristää.
Silloin laitan meikkivoidetta, puuteria, luomiväriä, ripsiväriä ja kulmakynää. Joskus harvoin myös huulikiiltoa.

Vierailija

Puuteri, ripsiväri, kulmakynä ja luomiväri.
Harmi vaan, että minulla on nyt värikalvontulehdus toisessa silmässä ja tipparalli syö vesiliukoista ehostusta.

Vierailija

Meikkaan joka arkipäivä töihin (paitsi jos en jaksakaan, olen töissä yliopistolla, ja siellä voi ihan yhtä hyvin olla ilman meikkiä koska kulttuuriin oikeastaan kuuluu mieluummin meikkaamattomuus kuin ainakaan kovin runsas meikki). Meikkini koostuu yleensä ripsiväristä. Joskus tehostan sitä rajauksella ja luomivärillä. Kulmat on kestovärjätty. Meikkivoiteita en tarvitse. Huulipuna olisi liikaa.

Vierailija

Harvoin. En yksinkertaisesti jaksa. Sitä paitsi mitä enemmän vietän aikaa naamaani katsoen, sitä rumemmaksi itseni vaan tunnen. Meikkaamisessa koen häiritseväksi sen, että jos naama näyttää samassa seurassa joskus eriltä, niin muut saattaa ihmetellä (vihaan yli kaiken kaikenlaista huomiota), joten koska olen laiska, niin mieluummin en meikkaa ollenkaan kuin että meikkaisin koko ajan. En jaksa "sitoutua" kyseiseen tapaan.

Silloin harvoin kuin meikkaan, niin meikkaan vain siten, ettei ole tarkoitus tavata ketään tuttuja (korkeintaan läheisimpiä, joiden edessä kehtaan näyttää eriltäkin välillä). Saatan meikata, jos vaikka käyn jossain toisessa kaupungissa. Yleensä en kuitenkaan viitsi, koska on ärsyttävää joutua tarkistelemaan meikkejä, onko levinnyt, kulunut, sulanut, valunut... Meikinpoistoaineet ja meikit ja meikkausvälineet myös vie turhaa tilaa tavaroissa, jos olen yötä jossain. Ilman meikkiä ole on jotenkin käytännöllisempi ja kevyempi.

Meikit naamassa olen liian itsetietoinen ja käyttäydynkin varmaan oudosti.

Vierailija

Sen verran että laitan ripsiväriä ja peitän silmänaluset. Meikkivoiteista saan migreenin. Kulmat värjätty.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.