Sain tänään paniikkikohtauksen kassalla Helsingissä ja esiteini nauroi
En saanut kuittia koneesta, kun silmistä sumeni ja koko kroppa alkoi tärisemään, hengitys jäi kiinni, onnneksi työkaveri pelasti lopulta. Tätä ennen, palvelin ryhmää riehuvia esi-teinejä, joista yksi alkoi vielä suureen ääneen huutamaan: Avuton vammanen blondi ei saa kuittia koneesta edes.
Miettikää aikuiset miten lapsianne kasvatatte, sanoin itseni irti tämän jälkeen.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä myöntää, että mäkin nauroin sulle, kun luin tuota avausviestiä. :D
No kiva että sairauteni sekä tuleva työttömyyteni naurattaa sinua. Ole hyvä siitä.
No lähinnä mua nauratti tuo kuittiepisodi. Ja se että tää ketju on provo. Ei kukaan ota lopareita tollasen takia.
Katsopas kun ei ole. Tajuaisit jos sinulla olisi minkäänlaista kosketusta kyseiseen sairauteen.
Älä nyt viitti jankata. Jos sulla oikeesti olis paniikkihäiriö, niin et olis edes valinnu tuollaista työtä aikoinaan.
Aloitin työssä ennen traumaa.
Joo joo, nyt vaan keksimällä keksit juttuja että saat pidettyä provoa yllä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä myöntää, että mäkin nauroin sulle, kun luin tuota avausviestiä. :D
No kiva että sairauteni sekä tuleva työttömyyteni naurattaa sinua. Ole hyvä siitä.
No lähinnä mua nauratti tuo kuittiepisodi. Ja se että tää ketju on provo. Ei kukaan ota lopareita tollasen takia.
Katsopas kun ei ole. Tajuaisit jos sinulla olisi minkäänlaista kosketusta kyseiseen sairauteen.
Älä nyt viitti jankata. Jos sulla oikeesti olis paniikkihäiriö, niin et olis edes valinnu tuollaista työtä aikoinaan.
Oletko joku juha sipilä tai vastaava?
Ahdistukseen auttaa manaaminen. Revit kuittia ja kuiskaat saatanansaatana, se auttaa.
Hyvä että irtisanouduit. Kuka tuollaista paskaa tarvii kestää. Pelko että samanlainen kohtaus samanlaisten kusipäiden läsnäollessa on jatkossa läsnä. Sinua tietysti hävettää tuo kohtaus. Niin minuakin hävettää aina kun saan sen kohtauksen. Ei kyllä pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kirjoitti:
Sulla ei varmaankaan ole paniikkihäiriötä. Kiitos tästä vahvasta mielipiteestäsi.
Vierailija kirjoitti:
ota hatsit dänkkii nii rauhotut :DD
Dänkki on mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kirjoitti:
Sulla ei varmaankaan ole paniikkihäiriötä. Kiitos tästä vahvasta mielipiteestäsi.
Ei ole ei, mutta kyllä mä silti tunnistan provon ku sellasen näen. Jos ap:lle tapahtui kuvaamansa episodi, niin siinä tapauksessa minä olen saatana joulupukki.
Olen introvertti ja jostain syystä lapset ja teinit on ollu mulla myös sellainen ryhmä että heidän kanssaan on ollut kaikista vaikeinta kommunikoida.
Menin kuitenkin asikaspalvelu tehtäviin töihin ja siellä opin olemaan enemmän sosiaalinen. Kyllähän se kulutti henkisesti todella paljon mutta opin vuosien aikana kasvattamaan selkärangan teinienkin kanssa. Teinien kanssa voi olla aikuinen kaveri ja useammat teinit ovat hyvinkin fiksuja vaikka sortuvatkin aivopieruihin aina välillä.
Harmi että irtisanouduit, uskoisin että terapian ja työn avulla voisit jopa päästä eroon paniikki häiriöistä tuollaisissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kirjoitti:
Koska Suomessa on niin paljon valinnanvaraa töiden suhteen, ja pitkäaikaissairaiden hoito ja kuntoutus pelaa kuin junan vessa! Mitähän vaihtoehtoja oikein luulet hulluilla tässä maassa olevan?
Joku paniikkihäiriöinen, masentunut tai ahdistuneisuushäiriöinen voi oikeasti olla käytännössä työkyvytön koska sopivia töitä ei ole, aina löytyy joku terveempi ja sopeutumiskykyisempi työtön. Mutta työkyvyttömyyttä ei tunnusteta Kelan puolesta, eikä terveydenhuollolla tai sosiaalitoimella ole toimivia ratkaisuja tai apukeinoja kuntoutukseen. On tehtävä mitä vaan henkensä ja terveytensä uhalla voi. Joku paniikkikohtaus asiakaspalvelutyössä on vielä pientä siihen verrattuna mitä moni meistä joutuu kärsimään.
Sori kirjoitti:
Sama täällä👌😂
No enpä pelkäisi nykyteinejä. Ne ei osaa laskea rahojaan, vaikka ostokset on pieniä. Ja ne voi kutistaa kertaheitolla käyttäytymällä itse äärimmäisen kohteliaasti, jolloin ne joutuvat joko tervehtimään takaisin tai mumisemaan tai vaikenemaan, jolloin ne on jo hävinneet pelin.
Ehkä auttaa että omani oli just teini ja jouduin seurustelemaan väkisinkin näiden mölyävien pissisten kanssa. Ne saattavat vaikuttaa cooleilta ja ilkeiltäkin, mutta murenevat muutamalla sanalla ja tiukkuudella. Kun ne tajuu, että on muuri vastassa, ne ei uskalla vittuilla.
Itse en tykkää yhtään niiden poikien tyttömäisestä kihertämisestä. Tai siitä kun näkee selvästi kuinka joku kovis maksattaa ostoksensa heikommalla.