Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään paniikkikohtauksen kassalla Helsingissä ja esiteini nauroi

Vierailija
04.02.2018 |

En saanut kuittia koneesta, kun silmistä sumeni ja koko kroppa alkoi tärisemään, hengitys jäi kiinni, onnneksi työkaveri pelasti lopulta. Tätä ennen, palvelin ryhmää riehuvia esi-teinejä, joista yksi alkoi vielä suureen ääneen huutamaan: Avuton vammanen blondi ei saa kuittia koneesta edes.
Miettikää aikuiset miten lapsianne kasvatatte, sanoin itseni irti tämän jälkeen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että näin ahdistushäiriöisenä johon kuuluu tuo sosiaalisten tilanteiden pelko myös ,niin lapsia/teinejä minä pelkään eniten. Ovat kaikista arvaamattomin ihmisryhmä. Toisaalta siellä taustalla on varmaan traumat koulukiusauksesta eikä minun mieleni ole hiffanut että en enää ole samanikäinen enkä potentiaalinen kiusattava.

Vierailija
2/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten hengitit paperipussiin :))))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Helsinki liittyy asiaan?

Vierailija
4/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että näin ahdistushäiriöisenä johon kuuluu tuo sosiaalisten tilanteiden pelko myös ,niin lapsia/teinejä minä pelkään eniten. Ovat kaikista arvaamattomin ihmisryhmä. Toisaalta siellä taustalla on varmaan traumat koulukiusauksesta eikä minun mieleni ole hiffanut että en enää ole samanikäinen enkä potentiaalinen kiusattava.

Niimpä. Minuakin on yritetty koulukiusata, en vain ole ikinä siihen alistunut, olen jättänyt kiusaajat täysin ilman huomiota. Mutta tämä nyt oli jotenkin liikaa, että lapset kiusaavat kun yritän tehdä töitä ahdistushäiriöisenä. Jään mieluummin kotiin tästä lähtien.

Vierailija
5/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä myöntää, että mäkin nauroin sulle, kun luin tuota avausviestiä. :D

Vierailija
6/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut kuittia koneesta, kun silmistä sumeni ja koko kroppa alkoi tärisemään, hengitys jäi kiinni, onnneksi työkaveri pelasti lopulta. Tätä ennen, palvelin ryhmää riehuvia esi-teinejä, joista yksi alkoi vielä suureen ääneen huutamaan: Avuton vammanen blondi ei saa kuittia koneesta edes.

Miettikää aikuiset miten lapsianne kasvatatte, sanoin itseni irti tämän jälkeen.

Niimpä. Eikä kyse ole edes kasvattamisesta vaan ylipäätään huolenpidosta. Nuoret oireilee. Paha olo purkaantuu sinne minne se on helppo purkaa. Olisi kiva jos olisi joku keino auttaa näitä nuoria.

Vierailija
7/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Helsinki liittyy asiaan?

No vaikka siten, että OLIN töissä siellä.

Vierailija
8/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee jonkun apinalauman kommenteista puihin, niin ei kuulu palveluammattiin. Eikä ihmisten ilmoille muutenkaan.

Vierailija
9/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että teinit ovat hyvin epävarmoja usein itsestään. Heidän täytyy sulautua naurettavuuteen asti ryhmänsä ryhmäkuriin. Sen vuoksi he eivät uskalla yhtään erottautua toisistaan. Sitten kun jotain erilaista tapahtuu, he voivat kiinnittää huomion omasta epävarmuudestaan tuohon tilanteeseen ja olla ilkeitä. Tämä kuvio kannattaa muistaa.

Vierailija
10/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä myöntää, että mäkin nauroin sulle, kun luin tuota avausviestiä. :D

No kiva että sairauteni sekä tuleva työttömyyteni naurattaa sinua. Ole hyvä siitä.

Vierailija
11/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori kirjoitti:

No kiva että sairauteni sekä tuleva työttömyyteni naurattaa sinua. Ole hyvä siitä.

No lähinnä mua nauratti tuo kuittiepisodi. Ja se että tää ketju on provo. Ei kukaan ota lopareita tollasen takia.

Vierailija
12/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinihuo*ien ja runkkari*n länkytyksistä ei kannata välittää. Jos tilanne on otollinen niin väkivalta lopettaa vitt*ilun, tosin tuossa tilanteessa olisi hankala laittaa läskiä tummumaan.

Vierailija
13/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinihuo*ien ja runkkari*n länkytyksistä ei kannata välittää. Jos tilanne on otollinen niin väkivalta lopettaa vitt*ilun, tosin tuossa tilanteessa olisi hankala laittaa läskiä tummumaan.

Tämä, jotkut noista pikkupaskoista oikein kerjäävät kurinpitoa, vanhemmilta unohtunut.

Vierailija
14/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain menee, että vuodesta toiseen syntyy tasaista tahtia paskapäitä. Ne ovat tyhmiä ja ilkeitä, niistä tulee mm. koulu- ja työpaikkakiusaajia ja ahdistelijoita. Niillä ei ole käytöstapoja eikä myötätuntoa. Sille ei voi mitään, mutta pidetään me muut toistemme puolta. Eikä anneta noiden "ihmisten" paskoa meidän itsetuntoa.

Vierailija
15/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että teinit ovat hyvin epävarmoja usein itsestään. Heidän täytyy sulautua naurettavuuteen asti ryhmänsä ryhmäkuriin. Sen vuoksi he eivät uskalla yhtään erottautua toisistaan. Sitten kun jotain erilaista tapahtuu, he voivat kiinnittää huomion omasta epävarmuudestaan tuohon tilanteeseen ja olla ilkeitä. Tämä kuvio kannattaa muistaa.

Tämä oli ihan viisaasti sanottu.

Vierailija
16/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori kirjoitti:

No lähinnä mua nauratti tuo kuittiepisodi. Ja se että tää ketju on provo. Ei kukaan ota lopareita tollasen takia.

Katsopas kun ei ole. Tajuaisit jos sinulla olisi minkäänlaista kosketusta kyseiseen sairauteen.

Vierailija
17/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

......"esiteini"....?

Vierailija
18/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori kirjoitti:

Katsopas kun ei ole. Tajuaisit jos sinulla olisi minkäänlaista kosketusta kyseiseen sairauteen.

Älä nyt viitti jankata. Jos sulla oikeesti olis paniikkihäiriö, niin et olis edes valinnu tuollaista työtä aikoinaan.

Vierailija
19/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori kirjoitti:

Älä nyt viitti jankata. Jos sulla oikeesti olis paniikkihäiriö, niin et olis edes valinnu tuollaista työtä aikoinaan.

Aloitin työssä ennen traumaa.

Vierailija
20/31 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota hatsit dänkkii nii rauhotut :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi