Vierailija

En saanut kuittia koneesta, kun silmistä sumeni ja koko kroppa alkoi tärisemään, hengitys jäi kiinni, onnneksi työkaveri pelasti lopulta. Tätä ennen, palvelin ryhmää riehuvia esi-teinejä, joista yksi alkoi vielä suureen ääneen huutamaan: Avuton vammanen blondi ei saa kuittia koneesta edes.
Miettikää aikuiset miten lapsianne kasvatatte, sanoin itseni irti tämän jälkeen.

• ylös 78
  • alas 8

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Täytyy myöntää että näin ahdistushäiriöisenä johon kuuluu tuo sosiaalisten tilanteiden pelko myös ,niin lapsia/teinejä minä pelkään eniten. Ovat kaikista arvaamattomin ihmisryhmä. Toisaalta siellä taustalla on varmaan traumat koulukiusauksesta eikä minun mieleni ole hiffanut että en enää ole samanikäinen enkä potentiaalinen kiusattava.

• ylös 66
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että näin ahdistushäiriöisenä johon kuuluu tuo sosiaalisten tilanteiden pelko myös ,niin lapsia/teinejä minä pelkään eniten. Ovat kaikista arvaamattomin ihmisryhmä. Toisaalta siellä taustalla on varmaan traumat koulukiusauksesta eikä minun mieleni ole hiffanut että en enää ole samanikäinen enkä potentiaalinen kiusattava.

Niimpä. Minuakin on yritetty koulukiusata, en vain ole ikinä siihen alistunut, olen jättänyt kiusaajat täysin ilman huomiota. Mutta tämä nyt oli jotenkin liikaa, että lapset kiusaavat kun yritän tehdä töitä ahdistushäiriöisenä. Jään mieluummin kotiin tästä lähtien.

• ylös 24
  • alas 1
Sori

Nyt täytyy kyllä myöntää, että mäkin nauroin sulle, kun luin tuota avausviestiä. :D

• ylös 8
  • alas 72
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En saanut kuittia koneesta, kun silmistä sumeni ja koko kroppa alkoi tärisemään, hengitys jäi kiinni, onnneksi työkaveri pelasti lopulta. Tätä ennen, palvelin ryhmää riehuvia esi-teinejä, joista yksi alkoi vielä suureen ääneen huutamaan: Avuton vammanen blondi ei saa kuittia koneesta edes.
Miettikää aikuiset miten lapsianne kasvatatte, sanoin itseni irti tämän jälkeen.

Niimpä. Eikä kyse ole edes kasvattamisesta vaan ylipäätään huolenpidosta. Nuoret oireilee. Paha olo purkaantuu sinne minne se on helppo purkaa. Olisi kiva jos olisi joku keino auttaa näitä nuoria.

• ylös 21
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten Helsinki liittyy asiaan?

No vaikka siten, että OLIN töissä siellä.

• ylös 17
  • alas 4
Vierailija

Jos menee jonkun apinalauman kommenteista puihin, niin ei kuulu palveluammattiin. Eikä ihmisten ilmoille muutenkaan.

• ylös 10
  • alas 43
Vierailija

Kannattaa muistaa, että teinit ovat hyvin epävarmoja usein itsestään. Heidän täytyy sulautua naurettavuuteen asti ryhmänsä ryhmäkuriin. Sen vuoksi he eivät uskalla yhtään erottautua toisistaan. Sitten kun jotain erilaista tapahtuu, he voivat kiinnittää huomion omasta epävarmuudestaan tuohon tilanteeseen ja olla ilkeitä. Tämä kuvio kannattaa muistaa.

• ylös 37
  • alas 2
Vierailija

Sori kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä myöntää, että mäkin nauroin sulle, kun luin tuota avausviestiä. :D

No kiva että sairauteni sekä tuleva työttömyyteni naurattaa sinua. Ole hyvä siitä.

• ylös 33
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sori kirjoitti:

No kiva että sairauteni sekä tuleva työttömyyteni naurattaa sinua. Ole hyvä siitä.

No lähinnä mua nauratti tuo kuittiepisodi. Ja se että tää ketju on provo. Ei kukaan ota lopareita tollasen takia.

• ylös 7
  • alas 25
Vierailija

Teinihuo*ien ja runkkari*n länkytyksistä ei kannata välittää. Jos tilanne on otollinen niin väkivalta lopettaa vitt*ilun, tosin tuossa tilanteessa olisi hankala laittaa läskiä tummumaan.

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teinihuo*ien ja runkkari*n länkytyksistä ei kannata välittää. Jos tilanne on otollinen niin väkivalta lopettaa vitt*ilun, tosin tuossa tilanteessa olisi hankala laittaa läskiä tummumaan.

Tämä, jotkut noista pikkupaskoista oikein kerjäävät kurinpitoa, vanhemmilta unohtunut.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Niin se vain menee, että vuodesta toiseen syntyy tasaista tahtia paskapäitä. Ne ovat tyhmiä ja ilkeitä, niistä tulee mm. koulu- ja työpaikkakiusaajia ja ahdistelijoita. Niillä ei ole käytöstapoja eikä myötätuntoa. Sille ei voi mitään, mutta pidetään me muut toistemme puolta. Eikä anneta noiden "ihmisten" paskoa meidän itsetuntoa.

• ylös 23
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että teinit ovat hyvin epävarmoja usein itsestään. Heidän täytyy sulautua naurettavuuteen asti ryhmänsä ryhmäkuriin. Sen vuoksi he eivät uskalla yhtään erottautua toisistaan. Sitten kun jotain erilaista tapahtuu, he voivat kiinnittää huomion omasta epävarmuudestaan tuohon tilanteeseen ja olla ilkeitä. Tämä kuvio kannattaa muistaa.

Tämä oli ihan viisaasti sanottu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kirjoitti:

No lähinnä mua nauratti tuo kuittiepisodi. Ja se että tää ketju on provo. Ei kukaan ota lopareita tollasen takia.

Katsopas kun ei ole. Tajuaisit jos sinulla olisi minkäänlaista kosketusta kyseiseen sairauteen.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kirjoitti:

Katsopas kun ei ole. Tajuaisit jos sinulla olisi minkäänlaista kosketusta kyseiseen sairauteen.

Älä nyt viitti jankata. Jos sulla oikeesti olis paniikkihäiriö, niin et olis edes valinnu tuollaista työtä aikoinaan.

• ylös 2
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kirjoitti:

Älä nyt viitti jankata. Jos sulla oikeesti olis paniikkihäiriö, niin et olis edes valinnu tuollaista työtä aikoinaan.

Aloitin työssä ennen traumaa.

• ylös 10
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.