X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Siis mitä helv*ttiä? Pitäisi varmaan lopettaa laulukilpailujen seuraaminen, kun aina jää pask*a maku suuhun...
Viktorio ja Fanny olivat mielestäni parhaimmat koko kilpailussa, joten en ymmärrä, miksi he ovat tuossa pudotusuhan alla. Sanan tippuminen nyt oli oikein, jos jotain positiivista täytyy keksiä.
Mä en oikeasti halua seuraa tätä enää, Viktorio oli erittäin taitava laulaja. Ei mitään järkeä. Esimerkiksi joku Raidko on parempi, persoonaltaan TODELLA hajuton ja mauton ja ujo, flegmaattinen. Kun taas V oli sympaattinen, kaikille kohtelias ym.
Vierailija kirjoitti:
Ile on kauheeen väsyneen ja vanhan näköinen nykyään, perheeisä parka.
Minusta Ile on aika hot väsyneenäkin.
Miksi Miklu ei voinut valita parempaa biisiä, hänen vika!!!!! Ihan tyhmä kappale, jossa laulutaidot eivät päässeet oikeuksiinsa. Toisilla oli ihan helvetin vaikeita biisejä...
Viktoria tiputettiin tuon biisivalinnan takia. Olisi voinut kyllä äänestäjät vähän enemmän miettiä kokonaisuutta ja taitoja. Ei tuo biisi muhunkaan kolahtanut mutta pidin silti Viktoria top kolmoseen kuuluvana.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti halua seuraa tätä enää, Viktorio oli erittäin taitava laulaja. Ei mitään järkeä. Esimerkiksi joku Raidko on parempi, persoonaltaan TODELLA hajuton ja mauton ja ujo, flegmaattinen. Kun taas V oli sympaattinen, kaikille kohtelias ym.
Raidia on äänestänyt kirkujapissikset. Ihana karkkinamupoju meiningillä. :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi Miklu ei voinut valita parempaa biisiä, hänen vika!!!!! Ihan tyhmä kappale, jossa laulutaidot eivät päässeet oikeuksiinsa. Toisilla oli ihan helvetin vaikeita biisejä...
Saarahan sanoi biisivalinnasta, ja vieressä MM oli heti tiukkana eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Siis Victorio joutu lähtee, mutta 6G pääsi jatkoon? Ei hyvää päivää. Ketkä noita ovat äänestäneet?
Noooo kyllähän kuudella jannulla riittää niitä serkun kummin kaimoja äänestämään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Raidillahan on oma nuorten likkojen faniporukka, saldot punaisella tämän jälkeen.
Mutta oliko pakko biisivalinnan takia pudottaa :( Viktorion erinomaiset laulutaidot tuli selväksi ainakin parissa jaksossa alussa. Noh, ehkä saa Mikael syyttää nyt itseään. Kaikkea hyvää Viktoriolle, toivottavasti susta kuullaan vielä.
Kappas vaan, Leo ruudussa pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ihmeessä luulin että tänään tippuu enemmän kuin 1? Ihan kun olisin jostain lukenut että puolet saa lähteä kotiin. Ehkä luin jostain vahingossa jotain viime viikon tietoja, koska eihän tuossa nyt muutenkaan olisi ollut mitään järkeä.
Joka tapauksessa, Sanan kuului tippua, Viktorion ei.
Minä luin myös, ihmettelin kyllä vähän. Telsu.fi:ssä oli näin:
"Illan panokset ovat kovat, sillä jokaiselta tuomarilta vain yksi kilpailija jatkaa matkaansa, neljän joutuessa jättämään jäähyväiset X Factorille."
Mutta se oli siis väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleenkin sitä mieltä, että Tinon olisi pitänyt olla mukana tänä iltana ja kauniilla, tunteellisella biisillä olisi varmasti äänestetty jatkoonkin tuosta porukasta.
Moni varmaan katsoi vasta tänään koko Factorya eikä tiennyt kuinka hyvä Viktorio on oikeasti. HÄnen olisi pitänyt laulaa suunnilleen joku Rauli Baddingin Paratiisi niin olisi päässyt jatkoon. Siis joku tosi tuttu ja sieluun käypä.
Viktoriolle olisi selkeästi ollut nyt tilausta, kun Robinkin on tauolla. Näemme kaverin varmaan Idolssissa tai Voice of Finlandissa.
Jee, Evelina esiintyy ens viikolla. Vihdoinkin saadaan kuulla Sun Vika livenä.
Vierailija kirjoitti:
Jee, Evelina esiintyy ens viikolla. Vihdoinkin saadaan kuulla Sun Vika livenä.
Eikös Victorio just vetänyt siitä coverin ;)
Siis mitä, eikö Sana pudonnut?