Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on vaan sairaalassa

Vierailija
04.02.2018 |

Äitinsä luona. Oli koko yön ja tämän päivän. Mietin vaan kauanko jaksaa nukkumatta ja syömättä? Siellä ei ole edes kahvilaa tms mistä ostaa syötävää.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paikkakunnalla on esim.pitseria jossa kuljetus, niin tilaa hänelle sairaalaan ruokaa ja juomaa. Menee sitten itse ovelle vastaan. Tietysti täytyy viesti saada miehelle että tietää mennä vastaan.

Mutta tilanne, jossa vanhempi tekee kuolemaa, saa kyllä pysyttelemään paikalla. Ole miestä kohtaan myötätuntoinen.

Missä on sanottu, että äiti tekee kuolemaa?

Vierailija
22/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paikkakunnalla on esim.pitseria jossa kuljetus, niin tilaa hänelle sairaalaan ruokaa ja juomaa. Menee sitten itse ovelle vastaan. Tietysti täytyy viesti saada miehelle että tietää mennä vastaan.

Mutta tilanne, jossa vanhempi tekee kuolemaa, saa kyllä pysyttelemään paikalla. Ole miestä kohtaan myötätuntoinen.

Johan se on sitä kuukauden tehnyt. Ap päivittelee siitä tänne jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on nälkä se osaa kyllä pyörähtää kaupassa.

Mitä hyötyä siitä on? Päinvastoin. "Pyörähtäminen" todennäköisesti vain kuluttaa energiaa.

Vierailija
24/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olisit huolissasi miehen syömisistä, olisit jo aikoja sitten käynyt viemässä sille eväitä. Joko sillä miehen työautolla tai vaihtoehtoisesti taksilla.

Vierailija
25/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla. Ap on kirjoittanut aiheesta postauksen joka päivä sitten joulukuun puolenvälin.

Vierailija
26/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti olisit huolissasi miehen syömisistä, olisit jo aikoja sitten käynyt viemässä sille eväitä. Joko sillä miehen työautolla tai vaihtoehtoisesti taksilla.

Olen mä oikeasti huolissani mutta on sovittu että minä olen lapsen kanssa kotona ja hän on siellä sairaalassa siskonsa kanssa.

Vierailija
27/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mä oikeasti huolissani mutta on sovittu että minä olen lapsen kanssa kotona ja hän on siellä sairaalassa siskonsa kanssa.

Ei kai se että on sovittu että olette kotona tarkoita sitä ettei missään saa käydä koko aikana...

Vierailija
28/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se että on sovittu että olette kotona tarkoita sitä ettei missään saa käydä koko aikana...

On se sovittu niin eikä ole edes mahdollisuutta kulkemiseen muuta kuin taksi.

Vierailija
29/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oli alun perin sovittu, että sä pysyt kotona, miksi sitten ryhdyit ylipäätään jankkaamaan tuota eväidenvientiä? Ei ole autoa, bussit ei kulje, potkukelkka hajosi.

Olisit voinut jo ensimmäiselle eväidenvientiehdottajalle kertoa, että et ole menossa, vaikka limusiini tulisi ja hakisi ovelta.

Vierailija
30/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla. Ap on kirjoittanut aiheesta postauksen joka päivä sitten joulukuun puolenvälin.

Mietin vieläkin, saiko se anoppi jonkun pöpön tai kohtauksen Ap:n vessaa siivotessaan.

Vierailija
31/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se sovittu niin eikä ole edes mahdollisuutta kulkemiseen muuta kuin taksi.

Ja taksin käyttämiseenkin sulla on epäilemättä joku pätevä este.

Vierailija
32/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se anoppi kerran tekee kuolemaa, niin mies varmaan voi syödä ne anopille neljä kertaa päivässä tarjottavat ateriat.

Vierailija
33/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se sisko tarjoo veljellekin eväistään. Ja, siinähän on apu heti saatavilla jos perikunta meinaa sairaalassa nälkään kuolla.

Vierailija
34/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ap voinut edes tämän kerran jättää päivityksen tekemättä.

Vierailija
35/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se oudompiakin alotuksia tehnyt sadoittain.

Vierailija
36/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se oudompiakin alotuksia tehnyt sadoittain.

Ylläpito ei pahemmin kehity, jankkaaminen ainoa lahjansa. Ärsyttäminen siitä jotenkin nastaa ajankulua. Outo tyyppi, tai paremminkin sairas.

Vierailija
37/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuskin sillä ruokahaluakaan on jos äitinsä tekee kuolemaa. Vie sille jotain eväitä.

En voi viedä kun ei ole autoa käytössä.

Bussilla.

Ei kulje bussit.

Eipä tietenkään. Mee potkukelkalla.

Ei se voi kun toinen jalka on lyhyempi.

Vierailija
38/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuskin sillä ruokahaluakaan on jos äitinsä tekee kuolemaa. Vie sille jotain eväitä.

Bussilla.

Ei kulje bussit.

Sehän on vaan etu, jos potkii sillä pidemmällä jalalla niin pääsee lujempaa perille. Tosin se pituuserokin vaihteli joskus päivittäin. Ehkä sitä nyt vaan huippaa.

Vierailija
39/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussilla.

Ei kulje bussit.

Sehän on vaan etu, jos potkii sillä pidemmällä jalalla niin pääsee lujempaa perille. Tosin se pituuserokin vaihteli joskus päivittäin. Ehkä sitä nyt vaan huippaa.

Voisko tuon vittuilua jättää pois? Mua oikeasti huolestuttaa tämä tilanne ja se ettei mieheen saa yhteyttä mutta eihän täällä mitään tajuta. Kyllä huimaa, joka päivä ja jalkakin on toista lyhyempi.

Vierailija
40/58 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on mm. Burger King ihan sairaalan vieressä ja muitakin ruokapaikkoja