Kysyin mieheltäni mitä mieltä on Jenni Vartiaisesta kun katseltiin Emmagaalaa.
Hän sanoi, ettei Jenni ole mitenkään erityisen näköinen vaan tavis ehkä vähän rumakin, mutta väitti että laulaa tunteella. Mitä tästä nyt pitäisi ajatella?
https://www.instagram.com/p/BelJBlCF1im/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…
Kommentit (16)
Pitääkö tuosta jotain sen enempää ajatella? Sinä kysyit, mies vastasi ja nyt voitte siirtyä muihin aiheisiin.
Mun mieheni pitää Jenni Vartiaista kauniina. Olen samaa mieltä, mutta en silti keksi miksi mun pitäisi asialla päätäni vaivata.
Vuosia palstalla Jenniä haukkuneen vihaajan trollialoitus. Sulje tietokone ja mene vaikka ulos happihyppelylle, niin saat jotakin muuta ajateltavaa.
Sanoi mitä haluat kuulla. Oppinut jo jos kertoo rehellisesti mitä mieltä on muista naisista, alkaa ww3.
Ei halunnut pahoittaa sinun mieltä. Jenni on kaunis ja laulaa hyvin.
OLen huomannut, etteivät miehet tosiaankaan näe Jenniä kauniina eikä seksikkäänä, vaan aika mitäänsanomattomana huokailijana. Eivät siis innostu Jennistä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi, ettei Jenni ole mitenkään erityisen näköinen vaan tavis ehkä vähän rumakin, mutta väitti että laulaa tunteella. Mitä tästä nyt pitäisi ajatella?
https://www.instagram.com/p/BelJBlCF1im/?hl=fi&taken-by=jennivartiainen…
Sinuna voisit päätellä, että miehesi tykkäsi Jennin esityksestä vaikkei hänen ulkonäöstään pidäkään.
Se sanoi mitä halusit kuulla, mutta voi ajatella toisin. Jätä se sika.
Outoa että kehui tuota tunnetta laulamisessa. Eivät miehet sellaiseen kiinnitä huomiota.
Surkeat biisit jennillä on. Ihan kaunis on. Varmasti miehesi mielestä myös.
Vierailija kirjoitti:
Surkeat biisit jennillä on. Ihan kaunis on. Varmasti miehesi mielestä myös.
Surkeat on biisit eikä ole kaunis. Minun ja mieheni mielestä.
Ap:n epävarmuus haisee tänne asti.
Jenni onnistuu aina olemaan kaunis ja jopa seksikäs tyylikkäästi nytkin oli antava kaula-aukko ja halkio mutta e ollut tippaakan tyrkky. Kaunis meikki ja klassinen kampaus. Tyylikäs ihminen joka hehkuu lämpöä sisältä saakka.
Mahtaako sillä olla mitään väliä mitä mies vastasi? Olisit tulkinnut sen kuitenkin jotenkin negatiivisesti. Jos mies olisi sanonut että Jenni V on kaunis ja upea nainen ym, niin kyselisit täällä nyt että mitähän siitä pitäisi ajatella. Ehkä mies vain sanoi senmitä luuli sinun haluavan kuulla. Lakkaa kyselemästä tuollaisia asioita, kun et kestä kuulla vastauksia.