G: Ikäsi, lapsilukusi sekä haaveidesi lapsiluku
Kommentit (82)
40v, 2 lasta, en olisi halunnut ollenkaan mutta miehelle tärkeää joten näin sitten kävi...
N43, kolmea lasta nuorena suunnittelin, yhden tein nuorena ja toista ei meinannut sitten tulla kun olisi saanut tulla, olin jo lähes luovuttanut mutta sitten saatiinkin kaksoset. Mies kävi vasektomiassa sen jälkeen ettei vaan käy sellainen "tuuri" että tulee perään toisetkin kaksoset.
Eli oikein hyvin meni tavallaan suunnitelman mukaan, olis mulle se yks tai kaks piisannut, jos ei olisi tullut kaksosia.
Kerran oli keskenmeno, ja pari kertaa mulle on tehty abortti, eli ei mennyt kokonaisuutena tämä perhesuunnittelu niinku strömsöös, aina lapsia ei tule just sillon kun niitä haluais.
N 61, 2 elävää lasta, haaveissa oli 3, mutta yksi kuoli. Nyt 4 lastenlasta.
26v, 1 lapsi. Joka todennäköisesti jää ainoaksi.
25v 3 sain totesin että kyllä nämä olivat tässä ja raha kysymys tulee vastaan en halua että eletään tiukasti. Näiden kanssa on tekemistä tarpeeksi myös. Haaveissa oli 4
46v. Nyt 3 ja haave on 3. Nappiin meni!
26, kaksi lasta. Kahta lasta toivottiin, ne saatiin, joten näin on hyvä.
35v kaksi lasta. Haaveiden lapsiluku kolme, mutta lapsiluku nyt täynnä.
22 vuotias, 1 lapsi ja haaveissa vielä ainakin kaksi :)
N47, jäi yhteen, olisin halunnut 4, mutta ainoastaan jos hoitoapua olisi ollut saatavilla. Onneksi tiedostin voimavarani, enkä kuvitellut yhteiskunnan auttavan.
N48v. ja 2 lasta...tyttö ja poika.
Haave 2 lasta...tyttö ja poika.