Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ilkeää/kamalaa/outoa olet tänään tehnyt?

Vierailija
03.02.2018 |

Otsikossa kysymys.

Löysin työkaverini treffisivustolta. Loin feikkiprofiilin ja laitoin viestiä katsoakseni, vastaako työkaveri ja jos vastaa, miten. Hänen esittelytekstinsä on kaukana siitä, miten työpaikalla työkavereita kohtelee.

Ap

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanut rauhoittavia vain nukkuakseni, kun ei huvittanut mikään. Nukkunut 15-17, jättänyt viikkosiivon tehtyä, jättänyt lenkkeilyn väliin, jättänyt kaiken väliin... Nyt vedän lonkeroita ja hyvässä kännissä. Olin myös karkkilakossa, heh heh, olen syönyt kaikkea makeaa... Karkkia, suklaata, keksejä, sipsejä...

Lapset jo teinejä ja isänsä hoitanut kaiken tarpeellisen tänään. Itse sain tiskikoneen päälle ja pyykit pestyä. Ei mikään normaalilauantai tänään. Yleensä edes yritäk hoitaa hommia. Tänään en sitäkään. Ehkä osansa sillä kun iski flunssa päälle. En välitä. En jaksa.

Vierailija
22/29 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunnellut himiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En neuvonut kaikkea tietämääni ihmiselle, jonka kanssa teemme samoja töitä

Miksi?

Vierailija
24/29 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmia ihmisiä olette

Vierailija
25/29 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sidoin lapsena kahden puun välille, pyörätielle siiman n. rinnan korkeudelle. Katsottiin sitten kaverin kanssa viereisestä pusikosta kun raskaana oleva nainen ajoi pyörällä siimaan ja kaatui väkivaltaisesti maahan. Kuulimme vain ähinää ja voihkintaa kun juoksimme kaverin kanssa piiloon. Tästä on jo kauan ja kaduttaa näin jälkeen päin! ☹

Mä taisin nähdä ton tapauksen, tai ainakin vastaavan:(

Hyi helvetin saatana, miten kipeitä pentuja te oikein ootte olleet?

Vierailija
26/29 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollannut vauva.fi palstalla ekaa kertaa elämässäni :)

Vierailija
27/29 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsin kahta kaveriani tulemasta minun luo "ottamaan vähän pohjia". Heillä keskustaan sellainen 5 km matka, minulla vajaa kilometri. En tiedä, vetivätkö tuosta herneet nenään, mutta eivät ole nyt illalla ottaneet yhteyttä. Oli kyllä tarkoitus nähdä jossain kaupungilla. Mä en tykkää etkoilla itse, joten miksi suostuisi la-iltana kuuntelemaan kotonani pienen nousuhumalan kirvoittamaa, hieman volyymit kohollaan olevaa jutustelua? Koiranikin karsastavat humalaisia.

Vierailija
28/29 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkasin taas somessa naista, jonka mies on salasuhteillut minun kanssani ja toivoin, että niillä menee huonosti.

Vierailija
29/29 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä ihmisiä