Mitä ilkeää/kamalaa/outoa olet tänään tehnyt?
Otsikossa kysymys.
Löysin työkaverini treffisivustolta. Loin feikkiprofiilin ja laitoin viestiä katsoakseni, vastaako työkaveri ja jos vastaa, miten. Hänen esittelytekstinsä on kaukana siitä, miten työpaikalla työkavereita kohtelee.
Ap
Kommentit (29)
En neuvonut kaikkea tietämääni ihmiselle, jonka kanssa teemme samoja töitä
Ihmiset luulee mua absolutistiksi. Tänä iltanakin juon pullon viiniä yksin.
Sidoin lapsena kahden puun välille, pyörätielle siiman n. rinnan korkeudelle. Katsottiin sitten kaverin kanssa viereisestä pusikosta kun raskaana oleva nainen ajoi pyörällä siimaan ja kaatui väkivaltaisesti maahan. Kuulimme vain ähinää ja voihkintaa kun juoksimme kaverin kanssa piiloon. Tästä on jo kauan ja kaduttaa näin jälkeen päin! ☹
Puristelin miehen mustapäät ja finnit.
Sanonut kaikille olevani töissä, vaikka olin vapaalla. Halusin viettää edes yhden kokonaisen päivän rauhassa.
Ostin rotanmyrkkyä. Jos naapurit eivät lopeta koiransa ulkoiluttamista meidän pihalla, laitan koiralle vähän syömistä.
onks nää kaikki oikeasti tapahtunut tänään?!?
Somessa sanoin viettäneeni jännittävän vapaapäivän. Oikeasti makasin sohvalla.
Ikävöinyt mun 20v vanhempaa pomoa.
Lapioin parkkipaikan lumet isoksi keoksi v-mäisen naapurin auton taakse.
Sen, joka ei vahingossakaan lumikolaan koske. Nyt pieni pakko, jos meinaa pihasta paeta.
Harrastin seksiä ja nukuin yöni päihdeongelmaisen eksäni kanssa. Hän on aikaisemmin pahoinpidellyt minua ja viimeksi kun näimme noin puoli vuotta sitten tarvittiin poliisin apua. Kukaan ei minusta uskoisi, töissä olen, en käytä päihteitä elän normaalia elämää. Mutta en siltikään ole päässyt yli hänestä. Nyt istun yksin kotona ja itken koska edelleen rakastan häntä ja koen että en tule ketään rakastamaan enempää ja loppuelämäni menee siihen että etsin epätoivoisesti jotain miestä joka olisi niin hyvä ja jota rakastaisin niin paljon että saisi minut lopullisesti unohtamaan exäni.
Vierailija kirjoitti:
Sidoin lapsena kahden puun välille, pyörätielle siiman n. rinnan korkeudelle. Katsottiin sitten kaverin kanssa viereisestä pusikosta kun raskaana oleva nainen ajoi pyörällä siimaan ja kaatui väkivaltaisesti maahan. Kuulimme vain ähinää ja voihkintaa kun juoksimme kaverin kanssa piiloon. Tästä on jo kauan ja kaduttaa näin jälkeen päin! ☹
Mä taisin nähdä ton tapauksen, tai ainakin vastaavan:(
Ostin tänään "kalliin" käsilaukun.
Vierailija kirjoitti:
Viesteillyt salarakkaan kanssa.
Sama täällä. Ajatukset ollut koko päivän hänessä.
Olen ollut liikaa av:lla ja antanut lapsen pelata liikaa.
Ajattelen työkaveriani vaikka ei pitäisi
Kusin vittumaisen naapurin auton tuulilasiin. Siinähän raaputtelee, mulkku.
raavin kädessä olevan rupeni irti. kahdesti.